از این سه فروشگاه لباس را ارزان‌تر بخرید + کد تخفیف

خرید پوشاک شیک و باکیفیت روشی مناسب برای ایجاد بهترین استایل و افزایش اعتماد به نفسه. اما این روزها قیمت پوشاک هم مثل قیمت محصولات دیگه، افزایش زیادی داشته و مشتریان به‌دنبال راهکارهایی برای خرید ارزان هستن. برای این منظور، پیشنهاد ما دریافت کد تخفیف خرید لباس از آفرتو و تجریه خریدی ارزان از فروشگاه‌های برتر اینترنتیه. در این مطلب 3 فروشگاه معتبر رو که کدهای تخفیف متنوعی دارن به شما معرفی می‌کنیم.

cb3a77a1 9b34 4a23 8e99 33ac6b950a43

فروشگاه جین وست

جین وست در واقع یک برند محبوب و موفق استرالیایی در زمینه تولید پوشاکه. این برند کارش رو از تولید انواع پوشاک جین شروع کرد و کم کم دامنه کار رو گسترش دارد. جین وست تونست فقط در مدت پونزده سال، بیش از 100 شعبه در استرالیا افتتاح کنه. شرکت جین وست در ادامه صدها شعبه دیگه رو در کشورهای مختلف از جمله در ایران افتتاح کرد. در حال حاضر جین وست بیش از 30 شعبه در شهرهای مختلف ایران و یک فروشگاه بزرگ اینترنتی داره.

فروشگاه اینترنتی جین وست برای افزایش رضایت مشتریان و جذب مشتریان جدید، انواع کدهای تخفیف مثل کد تخفیف خرید اول و کد تخفیف جین وست غیر اول رو به مشتریان ارائه می‌کنه. بنابراین با دریافت کد تخفیف جین وست می‌تونید بهترین انواع لباس رو با پارچه و دوخت عالی از سایت این مجموعه بخرید.

سایت بانی مد

بانی مد یکی از برترین فروشگاه‌های اینترنتی عرضه لباس و اکسسوری‌ها در ایرانه. برند بانی مد در سال 1393 شروع به فعالیت کرد و در مدت کمی به یکی از مراجع معتبر و محبوب فروش آنلاین لباس در ایران تبدیل شد. در حال حاضر بیش از 700 برند لباس داخلی و خارجی با این فروشگاه همکاری دارن. این فروشگاه علاوه‌بر لباس انواع لوازم خانگی، اسباب بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، کالاهای دیجیتالی و … رو عرضه می‌کنه.

28a4abb0 9293 4890 8060 e8a7ab5d1335

خرید از بانی مد مزایای زیادی داره. برای مثال این فروشگاه ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز رو برای مشتری‌ها در نظر گرفته است که البته شرایط خاصی داره. همچنین اگه مبلغ خرید شما به بیش از 1 میلیون و 800 هزار تومان برسه، خدمات ارسال رایگان رو از این فروشگاه دریافت خواهید کرد. در ضمن با دریافت انواع کد تخفیف بانی مد مثل کد تخفیف بانی ویژه اولین خرید، قیمت محصولات برای شما کمتر می‌شه.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

دیجی استایل یه فروشگاه اینترنتی و محبوب دل همه شیک‎‌پوش‌هاست. تجربه خرید از این فروشگاه درست مثل خرید از دیجی کالاست، با این تفاوت که بر محصولات مد و استایل تمرکز داره. تعداد برندهای فعال در این فروشگاه به بیش از 760 برند می‌رسه که 580 مورد از اون‌ها برندهای داخلی هستن. بنابراین در این فروشگاه به محصولات باکیفیت و اورجینال در زمینه‌های مختلف دسترسی خواهید که شامل محصولاتی مانند پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه و همچنین محصولات حوزه زیبایی و سلامت هستن.

5a3621b9 08a0 4ffd 9ce4 d0f100fe92ed

یک مزیت بزرگ خرید از دیجی استایل اینه که انواع کد تخفیف رو مانند کد تخفیف خرید اول دیجی استایل ارائه می‌دهد. بنابراین اگه در زمان خرید، کد تخفیف دیجی استایل رو در فیلد مربوط وارد کنید، مبلغ خرید برای شما بر اساس اعتبار تومانی کد یا درصد اون، کم می‌شه.

خرید باکیفیت‌ترین انواع پوشاک با تخفیف‌های باورنکردنی

در این مطلب سه فروشگاه اینترنتی رو به شما معرفی کردیم که تمرکز اون‌ها بر عرضه انواع پوشاک و اکسسوری و برخی از محصولات دیگه مثل محصولات مراقبت از پوست و مو یا لوازم آرایشیه. این فروشگاه‌ها به‌ شکل دوره‌ای و همین‌طور در مناسبت‌های مختلف انواع کدهای تخفیف رو از طریق سایت‌هایی مثل آفرتو ارائه می‌کنن. بنابراین اگه به‌دنبال دریافت این کدها هستید، کافیه به سایت مجموعه آفرتو سری بزنید تا کدها را به‌طور رایگان دریافت کنید.

66 / 100

دیدگاهتان را بنویسید