» فرهنگ و هنر » فیلم و سریال » 8 سریال کره ای عاشقانه 2023 | معرفی منتخب سریال های کره ای عاشقانه
سریال کره-ای
فیلم و سریال

8 سریال کره ای عاشقانه 2023 | معرفی منتخب سریال های کره ای عاشقانه

آوریل 28, 2023 120322

چنانچه از طرفداران پر و پا قرص سریال‌های کره‌ای هستید و دوست دارید با منتخب سریال کره ای عاشقانه ۲۰۲۳ آشنا شوید، این نوشته به‌ خاطر شماست. با ما باشید تا نگاهی به برگزیده سریال های کره ای عاشقانه ۲۰۲۳ داشته باشیم.

روز به روز به معروفیت سریال‌های کره جنوبی بین بینندگان کره‌ای و خارجی افزون‌تر می‌شود و از این رو سازندگان بیشتری نیز به ساخت این سریال‌ها روی می‌آورند. یکی از محبوب‌ترین ژانرها بین دوستداران سریال‌های کره‌ای نیز، ژانر عاشقانه و رمانتیک است. هر ساله شاهد منتشر عناوین مختلفی در این ژانر هستیم و بعضی اوقات گزینش از میان آن‌ها سخت می‌شود. در ادامه با مجله مثبت زندگی همراه باشید.

بیشتر بخوانید :

سریال مقدر به با تو بودن (Destined With You)‌

درباره یک خون آشام نیمه انسان به نام سون وو هیول که در هر 100 سال یک روز نتوانست انسان شود و زنی به نام جو این هه که رفتار فروتنی ندارد شروع به زندگی با یکدیگر کرده.

فیلم کره ای عاشقانه بدون سانسور نماشا
فیلم کره ای عاشقانه بدون سانسور نماشا

سریال کره ای عاشقانه مقدر به با تو بودن داستان عشق بین زنی که یک کتاب ممنوعه قدیمی را پیدا کرده و مردی که قربانی این کتاب است را به تصویر می‌کشد. این سریال ترکیبی از ژانرهای حقوقی، عاشقانه و فانتزی است.

اسامی بازیگران

رو وون، جو بو آه، ها جون، یورا، جونگ هی یونگ، لی پیل مو

ملکه اشک ها (Queen of Tears)

ملکه اشک‌ها یکی دیگر از بهترین سریال های کره ای عاشقانه در سال جدید است. این سریال داستان معجزه‌آسا، هیجان‌انگیز و البته خنده‌دار عشق بین یک زوج متأهل را به تصویر می‌کشد که با کمک یکدیگر از سختی‌ها عبور می‌کنند و هر اتفاقی هم که بیفتد، در کنار هم می‌مانند.

سریال کره ای عاشقانه دوبله فارسی
سریال کره ای عاشقانه دوبله فارسی

اسامی بازیگران

کیم سو-هیون، کیم جی-وون

این سریال عاشقانه و درام توسط کارگردانان جانگ یونگ-وو و کیم هی-وون ساخته شده است.

سریال کره ای عاشقانه 2023 از ستاره ها بپرس (Ask the Stars)

از ستاره ها بپرس یکی دیگر از سریالهای کره ای کمدی رمانتیک 2023 است. این سریال ترکیبی از ژانرهای کمدی، عاشقانه و علمی تخیلی است و داستان یک پزشک بسیار مسئولیت‌پذیر را به تصویر می‌کشد که به عنوان توریست به یک ایستگاه فضایی می‌رود و آنجا با ایو کیم، یک فضانورد آمریکایی-کره‌ای آشنا می‌شود.

اسامی بازیگران

گونگ هیو-جین، لی مین-هو

سریال کره ای ۲۰۲۲ درحال پخش
سریال کره ای ۲۰۲۲ درحال پخش

این سریال درباره یک فضانورد و یک جهانگرد که در یک ایستگاه فضایی با هم آشنا و عاشق یکدیگر می شوند

سریال اتفاقی دیدمت (Run Into You)

سریال کره ای عاشقانه اتفاقی دیدمت، ترکیبی از ژانرهای عاشقانه، درام، علمی تخیلی و معمایی است. در این سریال می‌بینیم که یک مرد به گذشته سفر می‌کند تا راز قتل‌های زنجیره‌ای که در آن زمان رخ داده را کشف کند و یک زن نیز برای اینکه جلوی ازدواج پدر و مادرش را بگیرد، به همین برهه زمانی سفر می‌کند. چیزی که ‌آن‌ها نمی‌دانند این است که اهدافشان تا حد زیادی به یکدیگر مرتبط است!

سریال کره ای عاشقانه تاریخی
سریال کره ای عاشقانه تاریخی

اسامی بازیگران

کیم دونگ-ووک، کیم کی-جو

یک مجری خبر و یک کارمند معمولی که به سال 1987 سفر میکنند. جایی که یکی درگیر یک پرونده قتل می شود و آن یکی دیگر سعی میکند تا از ازدواج والدینش جلوگیری کند.

سریال واحه (Oasis)

سریال کره ای عاشقانه 2023 واحه در ماه مارس منتشر می‌شود. ماجرای این سریال تاریخی، عاشقانه و ملودرام در سال‌های دهه 80 و 90 میلادی در کره رخ می‌دهد و درباره سه جوان است که برای محافظت از رویاها، رفاقت و اولین و تنها عشق خود می‌جنگند.

سریال کره ای عاشقانه جدید
سریال کره ای عاشقانه جدید
اسامی بازیگران
جانگ دونگ-یون، سول این-آه، چو یانگ-وو
این سریال داستان سه جوان را روایت می‌ کند که با هم برای رویاها، دوستی و عشق‌ هایشان در دوره پرتلاطم کره جنوبی از سال 1980 تا 1990 مبارزه می‌ کنند.

سریال بهش بگو عشق (Call It Love)

فهرستمان را با بهش بگو عشق که یکی از بهترین سریال های کره ای عاشقانه 2023 است، ادامه می‌دهیم. این سریال یک ملودرام عاشقانه درباره زنی است که متوجه می‌شود پدرش با یک زن دیگر در رابطه است و خودش نیز عاشق پسر آن زن می‌شود.

سریال کره ای عاشقانه مدرسه ای
سریال کره ای عاشقانه مدرسه ای

اسامی بازیگران

لی سونگ-کیونگ، کیم یانگ-کوانگ

شیم وو جو بعد از مرگ پدرش، توسط نامادری اش از خانه بیرون رانده و زندگی اش دگرگون می شود. او برای گرفتن انتقام به هان دونگ جین نزدیک می شود که پسر معشوقه سابق پدرش است. اما او متوجه میشود که عاشقش شده.

سریال کره ای عاشقانه 2023 دوره فشرده عشق (Crash Course in Romance)

این سریال داستان یک فروشنده مواد غذایی را به تصویر می‌کشد که با تأخیر پا به دنیای کنکور کره جنوبی می‌گذارد و با یک معلم حرفه‌ای آشنا می‌شود…

سریال کره ای عاشقانه دبیرستانی جدید
سریال کره ای عاشقانه دبیرستانی جدید

اسامی بازیگران

جیون دو-یون، جونگ کیونگ-هو

سریال دوباره غریبه (Strangers Again)

دوباره غریبه را می‌توانیم جدیدترین سریال کره ای عاشقانه حقوقی بدانیم که پس از انتشار با استقبال خوب بینندگان مواجه شد. این سریال درباره یک وکیل خانواده مشهور به نام اوه هارا و همسر سابق او، گو اون-بوم است. گو اون بوم نیز یک وکیل با استعداد است. آن‌ها پس از جدایی مانند دو غریبه هستند و در یک دفتر حقوقی کار می‌کنند اما…

سریال کره ای تاریخی
سریال کره ای تاریخی

اسامی بازیگران

کانگ سو-را، جانگ سونگ-جو

 

منبع : پلازا

90 / 100

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 2.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×