» فرهنگ و هنر » فیلم و سریال » معرفی 10 فیلم عاشقانه دبیرستانی که نباید از دست بدید
فیلم عاشقانه
فیلم و سریال

معرفی 10 فیلم عاشقانه دبیرستانی که نباید از دست بدید

می 27, 2023 131471

بیشتر داستان‌های عاشقانه احساساتتان را به اوج می‌رسانند و در این میان، فیلم تینیجری جایگاه ویژه‌ای دارند. حوادث و اتفاقاتی که در این فیلم‌ها رخ می‌دهند، شما را به یاد اولین عشق زندگی‌تان می‌اندازند و خاطرات تلخ و شیرین آن دوران را یادآور می‌شوند. فیلم‌های دبیرستانی و عاشقانه همیشه پر از لحظات کمدی هستنند و گاهی هم می‌توانند اشکتان را درآورند. در این مطلب 10 فیلم عاشقانه دبیرستانی را به شما معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید :

فیلم بدن های گرم

بدن‌های گرم فیلمی ساختهٔ جاناتان لوین است که در سال ۲۰۱۳ در آمریکا ساخته شد و موضوعی رمانتیک گونه همراه با طنز دارد.

داستان فیلم

در فیلم دو گروه زامبی‌ها و انسان‌ها زندگی می‌کنند، که شخصیت اصلی فیلم یعنی نیکولاس هولت اسم خود را فراموش کرده که به جز یک کلمه از اول اسمش، یعنی «آر» چیزی به خاطر نمی‌آورد. آر و گروهی از زامبی‌ها که برای پیدا کردن غذا به شهر حمله می‌کنند. جولی (ترسا پالمر) و پری (دیو فرانکو) که با هم رابطهٔ عاشقانه‌ای دارند برای محافظت از شهر با حملهٔ زامبی‌ها مواجه می‌شوند و آر مغز دوست پسر جولی را می‌خورد افکار و احساسات قربانی را دریافت می‌کند.

فیلم سینمایی عاشقانه دبیرستانی آمریکایی

فیلم سینمایی عاشقانه دبیرستانی آمریکایی

آر که مجذوب جولی شده‌است او را با خود به محل زندگی زامبی‌ها می‌برد و سعی می‌کند با او ارتباط برقرار کند. جولی برای فرار ناراحتی مرگ ناگهانی دوست پسرش به آر نزدیک می‌شود و رابطه‌ای عاشقانه بین آن‌ها شکل می‌گیرد. گاهی اوقات می‌بینیم که خاطراتی از مغز پری در ذهن آر تداعی می‌شود که با گذشت زمان او را تبدیل به انسان می‌کند در واقع می‌توان گفت که احساسات و افکار انسانی پری او را از یک مردهٔ متحرک به یک انسان تبدیل می‌کند. تغیراتی که در آر به وجود می‌آید باعث درمان بقیهٔ زامبی‌ها می‌شود. این فیلم شخصیت انسان‌ها و زامبی‌ها را به تصویر می‌کشد که با ارتباط برقرار کردن با انسان‌ها تبدیل به انسان می‌شوند.

فیلم آستانه هفده‌سالگی

آستانهٔ هفده‌ سالگی (به انگلیسی: The Edge of Seventeen) یک فیلم داستان بلوغ کمدی-درام آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی کلی فرمون کریگ است. از بازیگران آن می‌توان به هیلی استاینفلد، هالی لو ریچاردسون، بلیک جنر، وودی هارلسون و کیرا سجویک اشاره کرد. تصویربرداری فیلم از ۲۱ اکتبر، تا ۳ دسامبر ۲۰۱۵ در ونکوور، کانادا انجام شد.

اولین نمایش آستانهٔ هفده‌سالگی در ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۶ در طی جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو بود و سپس در ۱۸ نوامبر ۲۰۱۶ در ایالات متحدهٔ آمریکا اکران شد.

داستان فیلم

نادین فرانکلین (هیلی استاینفلد) ۱۷ساله، با شتاب وارد کلاس معلم تاریخش (وودی هارلسون) می‌شود و به او می‌گوید که می‌خواهد خودش را بکُشد. سپس به صحبت دربارهٔ وقایعی می‌پردازد که تا حالا برایش رخ داده‌است و….

فیلم پیاده‌روی به‌ یادماندنی؛فیلم عاشقانه دبیرستانی

پیاده‌رَوی به‌یادماندنی فیلمی در ژانر داستان بلوغ و عاشقانه به کارگردانی آدام شنکمن در سال ۲۰۰۲ و با بازی شین وست، مندی مور، پیتر کایوتی، و داریل هانا است. فیلم‌نامه این فیلم توسط کارن جانسزن بر اساس رمانی به همین نام محصول سال ۱۹۹۹ و اثر نیکلاس اسپارکس به رشته تحریر درآمده است.

فیلم مدرسه آمریکایی جدید

فیلم مدرسه آمریکایی جدید

داستان فیلم

لندن کارتر جوان جاه طلبیست که در شهری کوچک در ایالت ویرجنیا به همراه مادرش زندگی می‌کند، در مدرسه قرار می‌شود برای جشن مدرسه نمایشی را جمعی از شاگردان آن بازی کنند که از قضا لندن به همراه دختر کشیش آن شهر جیمی سالیوان نقشی را در مقابل هم دارند و مجبور می‌شوند به یکدیگر به تمرین نمایش بپردازند. جیمی دختری نسبتاً مذهبی و پایبند به اخلاقیات است و به همین منظور زیاد مورد توجه لندن قرار نمی‌گیرد، اما رفته رفته رابطه آن‌ها به عشق تبدیل شده و سرنوشت آن‌ها به هم گره می‌خورد.

ده چیز تو که ازشان متنفرم؛فیلم عاشقانه دبیرستانی

۱۰ چیز دربارهٔ تو که ازشان متنفرم (به انگلیسی: 10 Things I Hate About You) یک فیلم کمدی رمانتیک محصول سال ۱۹۹۹ آمریکا به کارگردانی گیل جانگر و با بازی جولیا استایلز، هیث لجر، جوزف گوردون لویت و لاریسا اولینیک است.

فیلم تینیجری دبیرستانی

فیلم تینیجری دبیرستانی

داستان فیلم

این فیلم برگرفته شده از یکی از نمایشنامه‌های شکسپیر به نام رام کردن زن سرکش می‌باشد که به شکل مدرن و در میان دانش آموزان دبیرستانی به اجرا در می‌آید.

فیلم پنج قدم فاصله؛ بیخیال من نشو

فیلمی که سراسر عشق و احساس است. از نظر روند داستانی شباهت زیادی با «نحسی ستارگان بخت ما» دارد و مثل آن فیلم می‌تواند قلبتان را به‌درد آورد. پنج قدم فاصله با بازی دلنشین دو بازیگر اصلی‌اش جای خود را ذره‌ذره در دل مخاطب باز می‌کند. اگر اهل فیلم‌های عاشقانه هستید، حتما زمانی را برای تماشای این فیلم بگذارید.

فیلم های تینیجری دبیرستانی عاشقانه

فیلم های تینیجری دبیرستانی عاشقانه

داستان فیلم

«پنج قدم فاصله» شما را با دختری شاد و امیدوار به زندگی به نام «استلا» آشنا می‌کند. استلا بیماری فیبروز کیستیک دارد و در پیروی از رژیم غذایی و خوردن داروهایش دقیق است. زندگی استلا در بیمارستان با ملاقات پسری بدبین و ناامید به نام «ویل» که بیماری مشابهی دارد، تغییر می‌کند.

فیلم به تمام پسرانی که قبلا دوستشان داشتم

تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم (به انگلیسی: To All the Boys I’ve Loved Before) فیلمی محصول سال ۲۰۱۸ و به کارگردانی سوزان جانسون است. در این فیلم بازیگرانی همچون لانا کاندر، نوحا سنتینو، جنا پریش، آنا کاتکارت، تزو ماهرو، کینگ بچ، مادلین آرتور، امیلی بارانک، ایزرائیل بروسارد، جان کوربت، جولیا بنسون ایفای نقش کرده‌اند.

این فیلم بر اساس رمان تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم ساخته شده‌است.

بهترین فیلم های تینیجری عاشقانه

بهترین فیلم های تینیجری عاشقانه

داستان فیلم

با افشا شدن نامه های عاشقانه دختری دبیرستانی به نام لارا جین زندگی اجتماعی او تغییر میکند و به همین خاطر تصمیم میگیرد تا ….

 نحسی ستارگان بخت ما؛فیلم عاشقانه دبیرستانی

نحسی ستارگان بخت ما یا بخت پریشان رمانی آمریکایی از جان گرین است. کتاب در قالب ادبیات داستانی نوجوانان نوشته شده‌است و در ۱۰ ژانویه ۲۰۱۲ به‌چاپ رسید و در هفته اول فروش، رتبهٔ نخست لیست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز را به خود اختصاص‌داد.

فیلم تینیجری جدید

فیلم تینیجری جدید

داستان فیلم

هزل گریس لنکستر شانزده ساله سه سال است که از سرطان رنج می‌برد، اما توانسته با استفاده از دارویی جدید به ثبات برسد. به توصیه والدینش به جمع گروهی می‌پیوندد که در آن کودکان سرطانی شرکت دارند. در آنجا با آگوستوس واترز آشنا می‌شود، که به خاطر سرطان استخوان یکی از پاهایش را از دست داده‌است.

این دو اوقات زیادی را با هم می‌گذرانند و روابطشان به مرور نزدیک‌تر می‌شود. اما هیزل سعی می‌کند آگوستوس را تا آنجا که می‌تواند از واقعه مرگ زودهنگام خود مصون نگه دارد – او خودش را همچون نارنجک می‌بیند که بالاخره منفجر خواهد‌شد و هرکسی که در نزدیکی اوست را زخمی خواهد کرد – و تصمیم می‌گیرد دیگر با آگوستوس ارتباطی نداشته‌باشد.

انیمیشن فرزند آب‌و هوا

فرزند آب‌وهوا یا تغییرات آب‌وهوا با تو یک فیلم سینمایی انیمهٔ رمانتیک، فانتزی و درام ژاپنی به کارگردانی ماکوتو شینکای است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. فیلم قبلی او نام تو نام داشت که باعث شناخته شدن کارگردانش شد. انیمهٔ فرزند آب‌وهوا داستانی را روایت می‌کند که ژاپن در دوره‌ای پرباران قرار دارد، هُداکا مُریشیما، پسر نوجوان دبیرستانی است که به توکیو فرار می‌کند و در آنجا با هینا آمانو، دختر یتیمی که می‌تواند آب‌وهوا را کنترل کند آشنا می‌شود. میتسوها و تاکی که شخصیت‌های اصلی انیمه نام تو بودند، حضور افتخاری در این انیمه نیز دارند.

فیلم دبیرستانی کمدی

فیلم دبیرستانی کمدی

داستان فیلم

در ژوئن ۲۰۲۱، دانش‌آموز سال اول دبیرستان، هوداکا موریشیما، برای رهایی از زندگی آشفته‌اش در کوزو-شیما به توکیو فرار کند. وقتی کشتی او با طوفان باران برخورد می‌کند، کیسوکه سوگا او را نجات می‌دهد. در حالی که هوداکا از کار افتاده و در تلاش برای یافتن کار است، با هینا آمانو، کارمند یک رستوران مک دونالد ملاقات می‌کند. هینا به او رحم می‌کند و به او غذا می‌دهد. هداکا بعداً یک اسلحه دستی رها شده Makarov PM پیدا می‌کند.

فیلم اسم تو

اسم تو. یک انیمه‌ی رمانتیک فانتزی ژاپنی به نویسندگی و کارگردانی ماکوتو شینکای است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. این فیلم، برگرفته از رمانی به همین نام، اثر شینکای در ژوئن ۲۰۱۶ است. از صداپیشگان آن، می‌توان به مونه کامیشیرایشی، ریونوسوکه کامیکی، آئویی یوکی، اتسوکو ایچی‌هارا، کایتو ایشیکاوا و ماسامی ناگاساوا اشاره کرد. نخستین نمایش نام تو. توسط توهو در تاریخ ۳ ژوئیه ۲۰۱۶ و در طی همایش انیمه اکسپو در لس آنجلس، کالیفرنیای بود و سپس در ۲۶ اوت ۲۰۱۶ در کشور ژاپن اکران شد.

فیلم های تینیجری ماجراجویی

فیلم های تینیجری ماجراجویی

داستان فیلم

میتسوها میامیزو، یک دانش‌آموز دبیرستانی در حومه روستای ایتوموری در کشور ژاپن بود که از زندگی در روستا خسته شده و آرزو داشت در زندگی بعدی خود تبدیل به پسری خوش‌سیما در توکیو شود. تاکی تاچیبانا نیز یک پسر نوجوان دبیرستانی اهل توکیو بود. زمانی که یک ستاره دنباله‌دار به زمین نزدیک شد، آرزوها و زندگی آن‌ها دستخوش تغییر گردید.

در یکی از روزها میتسوها به عنوان تاکی، و تاکی در عوض میتسوها از خواب بیدار شد. تاکی و میتسوها متوجه می‌شوند که بدنشان با یکدیگر تعویض شده‌است. برای چندین روز بدن‌های آن‌ها گاه‌وبی‌گاه با یکدیگر عوض می‌شد تا اینکه بعد از ظهر یکی از روزها کاملاً تماس خود را از دست دادند.

فیلم مزایای منزوی بودن ؛ فیلم عاشقانه دبیرستانی

مزایای منزوی‌بودن ، یک فیلم در ژانر درام و محصول سال ۲۰۱۲ آمریکا، به نویسندگی و کارگردانی استیون شباسکی است. فیلم‌نامه این فیلم براساس رمانی به همین نام نوشته خود شباسکی به رشته تحریر درآمده است. وقایع فیلم در سال ۱۹۹۲ رخ می‌دهد؛ لوگان لرمن در این فیلم در نقش پسر نوجوانی به نام چارلی کمکس ظاهر شده‌است که از اضطراب و افسردگی رنج می‌برد و در طی نامه‌هایی که برای دوست ناشناس خود ارسال می‌کند؛ وقایع زندگی خود و به خصوص حوادث سال اول دبیرستانش را تعریف می‌کند. اما واتسون، ازرا میلر، نینا دوبرو، پل راد، می ویتمن، کیت والش، دیلان مک‌درموت، جانی سیمونز، ملانی لینسکی و جون کیوسک از دیگر بازیگران فیلم هستند.

فیلم سینمایی درام دبیرستانی

فیلم سینمایی درام دبیرستانی

داستان فیلم

چارلی نوجوان گوشه‌گیر و منزوی است که به تازگی وارد دبیرستان شده‌است. چارلی هیچ دوستی ندارد و اوقات فراغتش را با نوشتن نامه به دوست خیالی‌اش پر می‌کند. او در مدرسه مدام مورد آزار دانش‌آموزان سال‌های بالاتر قرار می‌گیرد اما سعی می‌کند با این موضوع کنار بیاید. یک شب که چارلی به ورزشگاه رفته تا بازی فوتبال را تماشا کند با یکی از همکلاسی‌های خود بنام پاتریک برخورد می‌کند و سپس با خواهر ناتنی او یعنی سم آشنا می‌شود.

 

منبع : زوم لایف

91 / 100

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 3.50

تعداد دیدگاهها: 1

  1. آواتار feri
    feri

    فیلم غرفه بوسه رو ببینید ۳ تا قسمته
    داف هم عالیه بچها(:
    خیلی از فیلمارو دیدم ک بی نظیره
    ولی مهمترش سریال خاطرات یک خون اشام ۸ فصله ک ادامش اصیل هاست اونم ۵ ۶ تا فصله ادامشم میراث ک اونم فک کنم ۴ تا فصله
    دقیق یادم نیس ولی بخدا عالیه ینی قشنگترین سریالی بود ک تو عمرم دیده بودم همین بوده حتمن نگاش کنید ضرر نمیکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×