» فرهنگ و هنر » فیلم و سریال » بهترین فیلم های اکشن 2023 که نباید از دستشون بدین!
اکشن jpg
فیلم و سریال

بهترین فیلم های اکشن 2023 که نباید از دستشون بدین!

می 12, 2023 70257

فیلم های اکشن یا فیلم پُرحادثه (مصوب فرهنگستان زبان)،یکی از ژانرهای فیلم است که در آن یک یا چند قهرمان اصلی با مجموعه‌ای از درگیری‌های فیزیکی، رزمی و جنگی روبرو می‌شوند. قهرمان اصلی فیلم برای پیروزی باید بر دشمنان خود غلبه کند. دوران رشد فیلم‌های گونهٔ پرحادثه بیشتر در دهه ۱۹۷۰ بود. در طول تاریخ این گونه، از بروس لی به عنوان نخستین بازیگری که باعث حرکت و محبوبیت آن شد، یاد می‌کنند.

پیشرفت در برنامه‌های رایانه ای(ساخت جلوه‌های ویژه)  باعث شد تا ساخت صحنه‌های اکشن و غیره که نیازمند تلاش‌های گروه‌های بدل کار حرفه‌ای در گذشته بود، ارزان‌تر و آسان‌تر شود.

بیشتر بخوانید :

در ادامه لیستی از بهترین فیلم های اکشن 2023 که نباید از دستشون بدین را معرفی خواهیم کرد:

فیلم اکشن ویرانگر 2023(havoc)

فیلم Havoc 2023 یک اثر آمریکایی-بریتانیایی جدید است که در سال 2023 توسط شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد. برای معرفی و اطلاعات بیشتر درباره فیلم ویرانگر ۲۰۲۳ همراه ما بمانید.

دانلود فیلم های 2023 بدون سانسور
دانلود فیلم های 2023 بدون سانسور

فیلم سینمایی Havoc 2023 اثری به کارگردانی گرت ایوانز (Gareth Evans) است. فیلمنامه نیز به قلم گرت ایوانز نوشته شده است. همچنین گرت ایوانز به همراه تام هاردی (Tom Hardy)، اد تالفان (Ed Talfan) و آرام ترتزکیان (Aram Tertzakian) تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند. فیلم ویرانگر ۲۰۲۳ محصولی مشترک از شرکت One More One، شرکت Severn Screen و شرکت XYZ Films است.

ژانر فیلم ویرانگر 2023 اکشن و هیجان‌انگیز است و در آن شاهد نقش‌آفرینی بازیگران با استعدادی چون تام هاردی، جسی می لی (Jessie Mei Li)، فارست ویتاکر (Forest Whitaker)، تیموتی اولیفانت (Timothy Olyphant) و جاستین کورنول (Justin Cornwell) هستیم. مدت زمان فیلم Havoc 2023 هنوز مشخص نشده است.

فیلم اکشن اکولایزر 3(equalizer 3)

رابرت مک کال خود را در خانه خود در جنوب ایتالیا می بیند اما متوجه می شود که دوستانش تحت کنترل روسای جنایی محلی هستند. همانطور که وقایع مرگبار می شوند، مک کال می داند که باید چه کاری انجام دهد: با مقابله با مافیا، محافظ دوستانش شود…. که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

فیلم اکشن 2023 دوبله فارسی
فیلم اکشن 2023 دوبله فارسی

فیلم اکولایزر 3 یک فیلم اکشن , جنایی و هیجانی محصول 2023 آمریکا به کارگردانی آنتوان فوکوا میباشد و بازیگرانی چون دنزل واشنگتن , داکوتا فانینگ , دیوید دنمن , اوجنیو ماستراندرا , سونیا عمار , ریمو جیرونه و … در آن ایفای نقش کرده اند. انتظار میرود این فیلم در روز جمعه 10 شهریور 1402 بطور رسمی پخش شود.

فیلم نگهبانان کهکشان 3 Guardians of the Galaxy Vol. 3) 2023)

پیتر کویل که هنوز از از دست دادن گامورا به خود می پیچد، تیمش را جمع می کند تا از کیهان و یکی از خودشان دفاع کند – ماموریتی که در صورت عدم موفقیت می تواند به معنای پایان نگهبانان باشد.

فیلم اکشن 2023 دوبله فارسی بدون سانسور
فیلم اکشن 2023 دوبله فارسی بدون سانسور

فیلم نگهبانان کهکشان Guardians of the Galaxy 3) 2023) ساخت کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، ماجراجویی ، کمدی و به کارگردانی جیمز گان و نویسندگی جیمز گان ، دن ابنت می باشد. در فیلم نگهبانان کهکشان 2023 بازیگرانی مانند دیو باوتیستا ، کریس پرات ، الیزابت دبیکی و… به هنرنمایی پرداخته اند.

راه قدیمی 2023(the old way)

در فیلم راه و رسم گذشته : مردی در دوران هفت تیر کشی خود مرد دیگری را به قتل رسانده و حالا پسر مقتول برای گرفتن انتقام سروکله اش پیدا شده است.

دانلود فیلم اکشن 2023
دانلود فیلم اکشن 2023

فیلم The Old Way محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، وسترن می‌باشد و به کارگردانی Brett Donowho در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم راه و رسم گذشته بازیگرانی چون Abraham Benrubi، Adam Lazarre-White، Beau Linnell، Boyd Kestner، Brett Donowho، Clint Howard، Craig Branham، Dean Armstrong، Eddie Spears، Jeff Medley و… به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم اکشن عروسی شاتگان Shotgun Wedding) 2023)

دارسی و تام خانوادههایشان را برای عروسی مقصد نهایی جمع میکنند، اما وقتی کل جشن عروسی به گروگان گرفته میشود، عروس و داماد باید عزیزانشان را نجات دهند – اگر اول یکدیگر را نکشند.

فیلم سینمایی 2023 دوبله فارسی
فیلم سینمایی 2023 دوبله فارسی

فیلم عروسی شاتگان محصول سال کشور آمریکا در ژانر اکشن و کمدی و عاشقانه میباشد. عروسی شاتگان توسط Jason Moore کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Jennifer Lopez و Josh Duhamel و Lenny Kravitz در آن ایفای نقش کرده اند.

فیلم اکشن فلش 2023(Flash)

فلش فیلمی رو به اکران در ژانر ابرقهرمانی بر پایه شخصیتی به همین نام از شرکت دی‌سی کامیکس است. این فیلم توسط برادران وارنر پیکچرز، دی‌سی فیلمز، دوبل دریم و دیسکو فکتوری تولید و قرار است توسط برادران وارنر پیکچرز توزیع شود. فیلم «فلش» چهاردهمین فیلم دنیای توسعه‌یافته دی‌سی به‌شمار می‌رود.

فیلم های 2023 اکران شده
فیلم های 2023 اکران شده

این فیلم توسط اندی موسکیتی، بر اساس فیلمنامه ای از کریستینا هادسون، کارگردانی شده‌است و در آن ازرا میلر، در نقش بری آلن / فلش، در کنار ساشا کایه، مایکل شنون، ران لیوینگستون، مایکل کیتون، کرسی کلمونس، آنتیه تراوه، و بن افلک ایفای نقش می‌کنند. در این فیلم، فلش به گذشته سفر می‌کند تا جلوی مرگ مادر خود را بگیرد و این کار عواقب ناخواسته ای را به دنبال میاورد.

فیلم اکشن استخراج 2(Extraction 2(

استخراج ۲  یک فیلم اکشن و دلهره‌آور آمریکایی به کارگردانی سم هارگریو و نویسندگی جو روسو است که بر اساس رمان گرافیکی سیوداد نوشته‌اند پارکس، جو روسو، آنتونی روسو، فرناندو لئون گونزالس و اریک اسکیلمن ساخته شده‌است. در ادامه (فیلم ۲۰۲۰)، کریس همسورث، گلشیفته فراهانی و آدام بسا دوباره نقش‌های خود را بازی می‌کنند و دنیل برنهارت و تیناتین دالاکیشویلی به بازیگران اصلی می‌پیوندند.

بهترین فیلم اکشن ۲۰۲۲
بهترین فیلم اکشن ۲۰۲۲

در سپتامبر ۲۰۲۱، نتفلیکس یک تیزر تریلر از استخراج ۲ منتشر کرد که نشان داد همسورث در نقش تایلر راک بازخواهد گشت.پس از اینکه در فیلم اول مرده فرض می‌شود، تایلر راک، مزدور بلک آپ برای یک مأموریت پرمخاطره دیگر بازمی‌گردد.

منبع : ویکی پدیا

88 / 100

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×