» سلامتی » اطلاعات دارویی » معرفی 6 قرص برای تقویت سیستم ایمنی بدن
تقویت سیستم ایمنی
اطلاعات دارویی

معرفی 6 قرص برای تقویت سیستم ایمنی بدن

می 16, 2023 70186

بعضی از افراد این پرسش مطرح است که به‌جهت تقویت سیستم ایمنی بدن چه قرصی بخوریم؟ در پاسخ باید گفت که بعضی از داروهای حاضر در داروخانه هستند که به طور اختصاصی برای تقویت سیستم ایمنی فرموله شده اند. در فرمولاسیون این داروها ترکیبی از ویتامین‌ها، املاح معدنی و عصاره‌های طبیعی هستند که برای تقویت سیستم سیستم ایمنی فوق العاده اثربخش هستند. معمولا در نام این محصولات کلمه “ایمیو” درج شده است. مانند :

بیشتر بخوانید:

کپسول ایمیون اسنشال نیچرز پلنتی

کپسول ایمیون اسنشال نیچرز پلنتی با داشتن ترکیبات موثر مانند ویتامین C، زینک، سلنیوم، ویتامین D۳ و ویتامین E به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند. با تقویت سیستم ایمنی بدن، ویروس‌ها و بیماری‌ها به راحتی نمی‌توانند به بدن راه یابند و سبب ارتقا سلامتی می‌شود.

بهترین قرص تقویت سیستم ایمنی بدن

بهترین قرص تقویت سیستم ایمنی بدن

غذاهای سرشار از مواد غذایی مورد نیاز بدن برای حفظ عملکرد سیستم ایمنی موثر است. در صورتی که از طریق غذاها مواد مغذی وارد بدن نشد، می‌توانید نسبت به خرید قرص تقویت سیستم ایمنی بدن اقدام نمایید. در ادامه برخی از ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز جهت تقویت سیستم ایمنی بدن را برمی شماریم:

قرص کلد بایو فایت گرین نیچر تقویت سیستم ایمنی

قرص کلد بایو فایت گرین نیچر سیستم دفاعی بدن شما را تقویت می‌کند. به هنگام سرماخوردگی، آنفولانزا و بیماری کرونا و همچنین پیشگیری از بیماری کرونا و دیگر بیماری‌های ویروسی می‌توانید از این قرص استفاده نمایید. هنگامی که اولین نشانه‌های بیماری را در خود احساس نمودید، بهتر است که خوردن این قرص را شروع کنید. به یاد داشته باشید که معمولا بیماری‌ها زمانی به سراغ فرد می‌آید که سیستم ایمنی وی ضعیف باشد. پس برای پیشگیری از بیماری‌ها بهترین روش افزایش توان سیستم ایمنی است.

معجون تقویت سیستم ایمنی بدن

معجون تقویت سیستم ایمنی بدن

طبق تحقیقات انجام شده روی کرونا ویروس جدید مشخص شد که ژن ACE۲ دریافت کننده کرونا ویروس در ریه است. پژوهش‌ها ثابت کرده‌اند که افزایش این ژن در ریه سبب فراهم‌سازی امکانات بیشتر برای رشد و تکثیر انواع ویروس در سلول‌های ریه می‌شود. مصرف کلد بایوفایت می‌تواند تاثیر بسزایی در سرکوب ژن ACE۲ در ریه داشته باشد.

مطالعاتی که اخیرا در چین انجام شده نشان داده که آندوگرافیس پانیکولاتا موثرترین ماده برای سرکوب این ژن و ژن‌های مرتبط با این ویروس است. تحقیقات نشان داده است که سطح ACE۲ در بین افراد آسیایی به طور ارثی بالا است که می‌تواند یک پیش‌ساز موثر برای بروز عفونت‌های ویروسی ریه از جمله کرونا شود. نوع دیگری از فعالیت ضد ویروسی این دارو تداخل در چرخه لیتیکی ویروس کرونا است که منجر به پایین آمدن سطح پروتئین‌های چرخه لیتیکی سلول می‌شود و نهایتا فعالیت تکثیر ویروس را مختل می‌نماید.

کپسول ایمیون اید گلدن لایف

جهان اطراف ما پر از ویروس‌هایی است که هر لحظه احتمال حمله‌شان به بدن انسان و بیمار شدن یا حتی مرگ فرد توسط آن‌ها وجود دارد. در این میان با قرص تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر ویروس، به جنگ آنها بروید. کپسول ایمیون اید گلدن لایف ساخت ایران به تامین ویتامین‌ها و مواد معدنی لازم و ضروری بدن می‌پردازد و موجب علاتم عمومی بدن می‌شود.

تقویت سیستم ایمنی بدن با خوردن 10 ماده غذایی

تقویت سیستم ایمنی بدن با خوردن 10 ماده غذایی

ویتامین‌های گروه ب موجود در این مکمل تقویت سیستم ایمنی بدن سبب افزایش سطح انرژی بدن شده و باعث میشود فرد قدرت تمرکز بیشتری بر روی کارهای خود داشته باشید. همچنین ایمیون اید با تقویت سیستم ایمنی بدن، خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن را کاهش می‌دهد.

ویژگی های کپسول ایمیون اید گلدن لایف

  • پیشگیری از ابتلا به عفونت‌های احتمالی بدن
  • تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • حفظ سلامت عمومی بدن

کپسول ایمونوویت سوییس انرژی

کپسول ایمونوویت سوییس انرژی ترکیبی از عصاره گیاه اکیناسه، عصاره پروپولیس زنبور عسل، ویتامین ث و زینک است که برای تقویت سیستم ایمنی موثر عمل می‌کند. این مکمل به شکل کپسول‌های آهسته رهش حاوی پلت‌هایی است که ماده موثره را به تدریج آزاد می‌کنند، به گونه ای که باعث جذب بهتر فرآورده و کاهش عوارض می‌شود.

این مکمل با خاصیت آنتی اکسیدانی خود از بدن در مقابل رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند و از ابتلا به بیماری‌ها جلوگیری می‌نماید. به طور کلی می‌توان گفت مکمل تقویت سیستم ایمنی بدن شما را در مقابل بیماری‌ها مقاوم می‌کند و با توجه به تحت لیسانس بودن آن از کیفیت بالایی برخوردار است.

آمپول قوی برای تقویت سیستم ایمنی بدن

آمپول قوی برای تقویت سیستم ایمنی بدن

اکیناسه یکی از گیاهان دارویی است که از طریق افزایش فاگوسیتوز و فعالیت لنفوسیت‌ها (نوعی از سلول‌های دفاعی بدن) باعث بهبود سیستم ایمنی می‌شود. پروپلیس یا بره موم یک محصول رزینی طبیعی است که توسط زنبورهای عسل از درختان جمع آوری می‌شود و در ساخت کندو و مومیایی کردن مهاجمان مرده به کار می‌رود.

این ماده در طب سنتی برای اثرات ضد ویروس، ضد باکتری، ضد قارچ، ضد التهاب و تقویت سیستم ایمنی خود شناخته شده است. از آن سو زینک یک ماده معدنی ضروری که نقش‌های زیادی در بدن از جمله بهبود عملکرد ایمنی بدن دارد، به طوریکه عملکرد نوتروفیل‌ها و لنفوسیت‌ها در سیستم ایمنی به میزان زینک وابسته است. ویتامین ث به کار رفته در این فراورده نیز برای اثرش به عنوان یک آنتی اکسیدان و بهبود دهنده عملکرد ایمنی با اثر روی گلبول‌های سفید به خوبی شناخته شده است.

قرص ایمیون مکس گرنت ویت

قرص ایمیون مکس گرنت ویت یک مکمل دارویی جهت تقویت سیستم ایمنی بدن است. این فرآورده حاوی ویتامین‌های گروه B، A، D۳ و C است و عملکرد سیستم دفاعی بدن را بهبود می‌بخشد. ویتامین‌ A موجود در این قرص از سلول‌های بدن در برابر آسیب اکسیداتیو و مواد شیمیایی سرطان‌زا محافظت می‌کند. این ویتامین لنفوسیت‌ها را فعال کرده و مانع از ابتلا افراد به بیماری‌های عفونی می‌شود. ویتامین D۳ نیز از بروز بیماری‌های خودایمنی همچون لوپوس و ام اس جلوگیری کرده و علائم سرماخوردگی و آنفلونزا را کاهش می‌دهد.

برای تقویت سیستم ایمنی بدن چه بخوریم

برای تقویت سیستم ایمنی بدن چه بخوریم

همچنین ویتامین C موجود در قرص Immunemax گرنت ویت اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد را خنثی کرده و سطح سلامت عمومی بدن را افزایش می‌دهند. تسریع روند بهبود زخم، کمک به درمان کم خونی، پیشگیری از بروز میگرن، افزایش انرژی و تنظیم هورمون‌ها از جمله خواص ویتامین‌های گروه ب موجود در این قرص تقویت سیستم ایمنی است. بنابراین چنانچه قصد تقویت سیستم ایمنی بدنتان را دارید و یا از عفونت‌های مکرر رنج می‌برید، مصرف قرص ایمیون مکس گرنت می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

کپسول ایمیون رویال آگاریکوس ماشروم مد

برای تقویت سیستم ایمنی بدن حتما لازم نیست به سراغ ویتامین‌ها بروید. گاهی با بعضی محصولات ارگانیک نیز می‌توان سیستم دفاعی بدن را در برابر عوامل بیماری‌زا تقویت کرد. به عنوان مثال می‌توانید از کپسول ایمیون رویال آگاریکوس ماشروم مد استفاده کنید. این کپسول حاوی عصاره قارچ دارویی آگاریکوس بلازی بوده و برای بزرگسالان مناسب است.

بهترین ویتامین برای تقویت سیستم ایمنی بدن

بهترین ویتامین برای تقویت سیستم ایمنی بدن

در بیماری سرطان سیستم ایمنی بدن به شدت رو به تحلیل می‌رود. اگرچه شیمی‌درمانی به از بین رفتن تومورهای بدخیم کمک می‌کند اما از طرف دیگر باعث ضعیف شدن بدن می‌شود. در این موارد می‌توان از فرآورده طبیعی قارچ دارویی آگاریکوس بلازی استفاده نموده و عملکرد سیستم ایمنی بدن را بهبود بخشید.

منبع : مثبت سبز

#بمب تقویت سیستم ایمنی #تقویت سیستم ایمنی بدن در طب سنتی

90 / 100

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×