» سلامتی » اطلاعات دارویی » معرفی 6 مکمل عالی برای پوست و مو
بیوتی-1
اطلاعات دارویی - آرایش و زیبایی

معرفی 6 مکمل عالی برای پوست و مو

آوریل 14, 2023 50143

مواظبت پوست و مو از اصول پراهمیت سلامتی در دنیای امروز است. از این رو فروش محصولات پوست و مو  یکی از بخش‌های مهم است. مشکلاتی مانند شوره سر، ریزش مو، چرب شدن پوست سر و … از معضلات شایع حوالی مو است. مقوله مواظبت پوست و مو تنها وابسته به مشکلات مو نیست. معضلاتی مانند آکنه، خشکی پوست، اگزما و… از مهمترین شکایت‌های مورد بحث شده در حیطه زیبایی و پوست است.

بیشتر بخوانید : 

در ادامه 6 محصول مربوط به مکمل پوست و مو معرفی خواهیم کرد:

قرص هیرتامین

هیرتامین محصولی مناسب و بسیار قدرتمند برای حفظ سلامت و تقویت تارهای مو و پوست سر است. امروزه سلامت گیسوان به یک دغدغه بسیار مهم در بین افراد جامعه و به خصوص جوانان تبدیل شده است؛ این موضوع از آن جهت است که موهای زیبا و سالم نقشی بسیار مهم و گسترده در حفظ زیبایی و اعتماد به نفس افراد دارد.

هیرتامین - بهترین قرص برای پرپشت شدن مو
بهترین قرص برای پرپشت شدن مو

متاسفانه امروز به دلیل سبک زندگی نامناسب مثل استفاده زیاد از مواد آرایشی و بهداشتی، استعمال دخانیات، تغذیه نامناسب و… موهای سر دچار ریزش می‌شوند. برای حل این مشکل و ریشه کن کردن آن، محصولات مختلف و متعددی مثل شامپو، لوسیون، قرص و… وارد بازار شده‌اند که استفاده از آن‌ها می‌تواند تا حد خوبی این مشکل را برطرف کند.

کلاژن پلاس آپوویتال

برای حفاظت از پوست و بافت‌های همبند از قرص کلاژن پلاس آپوویتال استفاده کنید. این قرص نه تنها حاوی کلاژن هیدرولیز شده است بلکه ویتامین C و اسید آمینه ال لیزین را نیز دارد. این ۳ ترکیب موثر در کنار یکدیگر موجب می‌شوند تا به حفظ سلامت پوست کمک شود. ویتامین سی خود یکی از عوامل موثر در کمک به سنتز کلاژن است که ۳۰ میلی‌گرم ویتامین ث در هر یک عدد از این قرص وجود دارد. ال لیزین یک آمینو اسید است که در فرایندهای متابولیک نقش مهمی ایفا می‌کند.

آپوویتال قرص کلاژن پلاس
قرص برای رشد سریع مو در یک هفته

در کنار این مزایا این آمینو اسید در افزایش سنتز الاستین و کلاژن نیز نقش داشته و به جوان‌سازی پوست کمک می‌کند.این محصول تحت لیسانس کارخانه Euro OTC Pharma GmbH در کشور آلمان بوده و از کیفیتی بی‌نظیر برخوردار است. قرص کلاژن تنها برای جلوگیری از افتادگی پوست مفید نیست. تقویت رشد مو و ناخن، بهبود عملکرد مفاصل و کمک به ترمیم بافت غضروف از دیگر مزایای رعایت بهترین زمان مصرف قرص کلاژن است.

کپسول فورس کپ

همه ما می دانیم که موهایی پرپشت یکی از المان های اصلی زیبایی است و نشان دهنده ی سلامت عمومی بدن است. ریزش مو دلایل مختلفی دارد که باید توسط پزشک تشخیص داده شود. اما کمبود ویتامین ها در بدن یکی از دلایل ریزش موها هستند. مکمل فورس کپ یک مکمل عالی برای رساندن مواد مغذی و ویتامین ها به بدن و جلوگیری از ریزش مو ناشی از کمبود ویتامین در بدن است. کپسول فورس کپ زنانه ناتیریس محصولی ایده آل برای تقویت ریشه موها و پیشگیری از ریزش مو است.

کپسول فورس کپ
بهترین مکمل پوست مو ناخن

مصرف این کپسول برای خانم های 45 سال به بالا می تواند از سفید شدن موها پیشگیری کند. این مکمل دارای سیلیکون یا عصاره گیاه دم اسب است. از جمله مواد مغذی دیگری که در این مکمل وجود دارد می توان به گیاه سویا، مس یا کاپر، خانواده ویتامین های گروه B، فولیک اسید و اسیدهای آمینه ضروری بدن است که همه این ترکیبات به تقویت و رشد موهای بانوان و جلوگیری از ریزش موی بیشتر کمک می کنند. عصاره نخل اره ای هم از دیگر مواد موثر در این مکمل است.

قرص کلاژن گلد آدریان

قرص کلاژن گلد آدریان دربرگیرنده ۸۳۳ میلی گرم کلاژن هیدرولیز نوع ۱ و ۳ است. کلاژن یک اسید آمینه با زنجیره بلند و فراوان ترین پروتئین در بدن است. از دهه ۲۰ زندگی روند کاهش تولید کلاژن آغاز و از ۴۰ سالگی سالانه ۱ درصد کاهش می‌یابد. در بانوان و در ۵ سال اول پس از یائسگی، اندازه کاهش کلاژن دو برابر می‌شود.

قرص کلاژن-خارجی
قویترین دارو برای رشد مو

یکی از راه‌های مواجهه با این مشکل افزایش ذخایر بدن با کلاژن هیدولیز شده است که می‌تواند منجر به بهبود سلامت مفصل، هضم غذا و حتی سلامت مغز شود. این قرص کلاژن ساز ضد چروک و جوان کننده پوست است که با توجه به آزمایشات متعدد بسیار موفق عمل می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این قرص می‌توان به رفع تیرگی پوست و کمک به درمان لک پوستی ناشی از آفتاب اشاره کرد.

قرص پرفکتیل ویتابیوتیکس

زیبایی با پوست سالم و زیبا به موهایی پرپشت و سالم و ناخن‌های محکم شناخته می‌شود اما در شرایطی مثل رژیم گرفتن، رادیکال‌های آزاد، نورخورشید، افزایش سن، اضطراب و استرس، کم خونی ناشی از فقر آهن و آلودگی‌های محیطی، سلامت پوست، مو و ناخن‌ها را به خطر می‌اندازد.

ویتامین برای پوست و مو و ناخن
ویتامین برای پوست و مو و ناخن

قرص پرفکتیل ویتابیوتیکس به جهت سلامت و حفاظت کامل از پوست، مو و ناخن و کاهش روند ایجاد چروک و پیری پوست، بر اثر تابش نورخورشید و آلودگی‌های محیط، کاهش خشکی و شکنندگی ناخن و مو، بهبود روند رشد و کیفیت ناخن و مو، افزایش سفتی و استحکام پوست فرموله شده است.

همچنین دارای آنتی اکسیدان بسیار قوی در عصاره هسته انگور و ریز مغذی‌هایی مانند ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری بدن است که باعث ساخت کلاژن و افزایش استحکام پوست و حفاظت از سلول‌های پوست،مو و ناخن می‌شوند. اثر بخشی فوق العاده قرص پرفکتیل ویتابیوتیکس بر روی پوست، مو و ناخن به صورت بالینی به اثبات رسیده است. همچنین اگر به دنبال قرص تقویت مو می‌گردید، این محصول هم می‌تواند همین نیاز شما را برآورده کند.

پودر کلاژن بیوتی کلاژینو

پودر کلاژن بیوتی کلاژینو یک محصول منحصر به فرد از شرکت کلاژینو ساخت فرانسه است. کلاژینو بیوتی یک محصول کامل جهت تقویت پوست، مو و ناخن است. این محصول یک مکمل ۵ در ۱ است که تمام ترکیبات مورد نیاز برای تقویت مو، پوست و ناخن در این محصول به شکل کامل وجود دارد.

در ترکیبات این محصول کلاژن، ویتامین سی، زینک، بیوتین و هیالورونیک اسید وجود دارد و به همین دلیل است که آن را به عنوان یک مکمل عالی برای پوست، مو و ناخن تبدیل کرده است. کلاژن استفاده شده در این ساشه از ماهی گرفته شده است. کلاژینو بیوتی به صورت پپتاید و قابل حل در انواع نوشیدنی با طعم طبیعی است.

ساشه کلاژینو بیوتی
بهترین قرص برای پوست صورت

این پودر با ترکیبات منحصر به فردش به کاهش چین و چروک پوست، افزایش انعطاف پذیری و کشسانی پوست، رطوبت رسانی پوست و حفظ شادابی و طراوت پوست، کمک به افزایش استحکام ناخن‌ها، افزایش ضخامت فولیکول مو و جلوگیری از ریزش مو و همچنین حفاظت از پوست در برابر عوامل خارجی و اشعه UV کمک موثری می‌کند.

 

منبع : مثبت سبز

89 / 100

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×