» فرهنگ و هنر » فیلم و سریال » معرفی 10 تا از پرفروش‌ ترین و بهترین فیلم های هندی
بهترین فیلم هندی
فیلم و سریال

معرفی 10 تا از پرفروش‌ ترین و بهترین فیلم های هندی

می 26, 2023 100401

اکثر فیلم‌های پرفروش‌ترین هندی از سینمای بالیوود هستند. تا سال ۲۰۱۴، سینمای هندی ۴۳ درصد از درآمد خالص گیشهٔ هند را به خود اختصاص داده‌است، در حالی که سینمای تلوگو و تامیل ۳۶ درصد و سایر صنایع منطقه‌ای ۲۱ درصد را تشکیل می‌دهنددر ادامه لیستی از 10 فیلم پرفروش فیلم های هندی را مشاهده می کنید:

بیشتر بخوانید :

فیلم هندی دنگل(پرفروش فیلم های هندی)

دنگل (در زبان هندی به معنای کشتی)، فیلمی هندی ساخته شده در سال ۲۰۱۶ است که پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای هند با فروش بی‌سابقه‌ای در کل این صنعت است. این فیلم برگرفته از زندگی کشتی‌گیر معروف هندی، ماهاویر سینگ می‌باشد.

بهترین فیلم های هندی جدید

بهترین فیلم های هندی جدید

ماهاویر سینگ پوگات کشتی‌گیر سابق تیم ملی هندوستان به دلیل مشکلات زندگی، در حالی‌که هیچ‌وقت نتوانسته به مدال طلا برسد، مجبور می‌شود از تشک کشتی خداحافظی کند. سال‌ها بعد در حالی‌که ازدواج می‌کند، آرزو دارد بتواند فرزندان پسرش را برای تبدیل شدن به یک کشتی‌گیر قهار آموزش بدهد اما همسر او فقط دختر به دنیا می‌آورد و او به کل امیدش را از دست می‌دهد؛

کارگرداننیتش تیواری
تهیه‌کنندهعامر خان
کرن رائو
نویسندهنیتش تیواری
شیراس جاین
بازیگرانعامر خان
ساکشی تنور
فاطمه ثنا شیخ
سانیا مالهورا
موسیقیپریتام چاکرابورتی
تاریخ‌های انتشار
  • ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶ (ایالات متحده)
  • ۲۳ دسامبر ۲۰۱۶ (هند)
مدت زمان
۱۶۱ دقیقه
کشورهند
زبانهندی
هزینهٔ فیلم۷۰ کرور
فروش گیشه۲۰۰۰ کرور

فیلم هندی باهوبالی ۲: فرجام

باهوبالی ۲: فرجام (انگلیسی: Baahubali 2: The Conclusion) یک فیلم حماسی-اکشن هندی به کارگردانی اس. اس. راجامولی است که در ۲۸ آوریل ۲۰۱۷ منتشر شد. این فیلم دنباله فیلم آغاز باهوبالی است.
بهترین فیلم های هندی قدیمی

بهترین فیلم های هندی قدیمی

زمانی که شیوا، فرزند باهوبالی، دربارهٔ میراثش می‌فهمد شروع به یافتن پاسخ برای سوالاتاش می‌کند، داستان او دربارهٔ حوادثی است که در پادشاهی ماهیشماتی اتفاق افتاده…

کارگرداناس. اس. راجامولی
تهیه‌کنندهسوبهو یارلاگادا
پراساد دویننی
فیلمنامه‌نویس
  • ک. دبلیو ویجایندرا پراساد
  • اس.اس. راجامولی
داستانک. دبلیو ویجایندرا پراساد
بازیگران
  • پرابهاس
  • رانا داگوباتی
  • آنوشکا شتی
  • رامیا کریشنان
  • تمنا باتیا
  • سابو سیریل
موسیقیام.ام. کیروانی
فیلم‌بردارک.ک. سنتیل کومار
تدوین‌گرکوتاگیری ونکاتسوارا رائو
تاریخ‌های انتشار
  • ۲۸ آوریل ۲۰۱۷
مدت زمان
  • ۱۷۱ دقیقه (تلوگو)
  • ۱۶۸ دقیقه (تامیلی)
کشورهند
زبانزبان تلوگو
زبان تامیلی
هزینهٔ فیلم₹2.5 billion
فروش گیشهحدود ₹17.065 billion

فیلم هندی آرآرآر

آرآرآر (به انگلیسی: RRR)[نکته ۱] یک فیلم اکشن درام حماسی هندی به زبان تلوگو محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی اس. اس. راجامولی است که فیلم را با ویجایندرا پراساد نوشته‌است و توسط دی‌وی‌وی انترتینمنت تولید شده‌است. در این فیلم ان.تی راما رائو جونیور، رام چاران، اجی دیوگن، آلیا بات، شریا سارن، ساموتیراکانی، ری استیونسون، آلیسون دودی و اولیویا موریس ایفای نقش می‌کنند.

پرفروش ترین فیلم های هندی

پرفروش ترین فیلم های هندی

در سال ۱۹۲۰، در زمان راج بریتانیا، اسکات بَکستون یک مدیر مستبد و همسر سادیستش کاترین از جنگلی در عادل‌آباد بازدید می‌کنند و در آنجا دختربچه‌ای با استعداد در آواز خواندن به نام «مالی» را از قبیلهٔ گوند می‌ربایند. کومارام بیم [en]، محافظ قبیله، خشمگین از این عمل، به قصد نجات دختر، تحت پوشش مرد مسلمانی به نام اختر، به دهلی می‌رود. در جایی دیگر، نظامات حیدرآباد، طرفدار راج، به دفتر اسکات در مورد خطری قریب‌الوقوع هشدار می‌دهد. کاترین که دلسرد نشده، از آ. راما راجو [en]، یک افسر جاه‌طلب در پلیس سلطنتی هند برای فرونشاندن این تهدید کمک می‌گیرد.

کارگرداناس. اس. راجامولی
تهیه‌کنندهدی. وی. وی. دانایا
فیلمنامه‌نویساس.اس. راجامولی
داستانکی. وی. وجایندرا پراساد
بازیگران
  • ان.تی راما رائو جونیور
  • رام چاران
  • اجی دیوگن
  • آلیا بات
  • شریا سارن
  • ساموتیراکانی
  • ری استیونسون
  • آلیسون دودی
  • اولیویا موریس
موسیقیام. ام. کیراوانی
فیلم‌بردارکی. کی. سنتیل کومار
تدوین‌گرای. سریکار پراساد
شرکت
تولید
دی‌وی‌وی انترتینمنتس
تاریخ‌های انتشار
  • ۲۵ مارس ۲۰۲۲
مدت زمان
۱۸۲ دقیقه
کشورهند
زبانتلوگو
هزینهٔ فیلم۵۵۰ کرور (۷۲ میلیون دلار)
فروش گیشهحدود ۱٬۱۵۰–۱٬۲۰۰ کرور (۱۵۰–۱۶۰ میلیون دلار)

فیلم هندی کی.جی.اف: قسمت ۲

کی. جی. اف: قیمت ۲  یک فیلم درام تاریخی اکشن به زبان‌های هندی و کنادا محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی پراشانت نیل است، که توسط ویجی کراگاندور تحت بنر هومبل فیلمز تهیه شده‌است. این فیلم به عنوان دنباله‌ای برای فیلم کی.جی.اف: بخش ۱ عمل می‌کند. یاش، سانجی دات، راوینا تاندون، سریندی شتی و پراکاش راج در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم داستان قاتلی به نام راکی را دنبال می‌کند که پس از تثبیت خود به عنوان پادشاه میدان‌های طلای کولار (ملقب به کی‌جی‌اف)، باید برتری خود را بر مخالفان و مقامات دولتی حفظ کند و در عین حال با گذشته خود نیز کنار بیاید.
ده فیلم برتر سینمای هند

ده فیلم برتر سینمای هند

پس از کشتن گارودا، راکی که نامش ترس را در دل دشمنانش ایجاد می‌کند، به کمک و جنگیدن برای کسانی که در کی‌جی‌اف (KGF؛ مخففِ Kolar Gold Fields؛ به فارسی: میدان‌های طلای کولار) کشمکش می‌کنند، ادامه می‌دهد و به روحیه‌دهندهٔ آن‌ها تبدیل می‌شود. متحدانش به او به عنوان ناجی خود نگاه می‌کنند. او اکنون باید با بزرگ‌ترین دشمن خود آدهیرا روبرو شود، و دربارهٔ گذشته خود اطلاعات بیشتری کسب کند.
انگلیسیK.G.F: Chapter 2
کارگردانپراشانت نیل
تهیه‌کنندهویجی کراگاندور
نویسندهپراشانت نیل
بازیگران

یاش

سانجی دات

راوینا تاندون

سریندی شتی

پراکاش راج

آرچانا جویس

موسیقیراوی بصرور
فیلم‌برداربهوان گودا
تدوین‌گراوجوال کولکرنی[۱]
شرکت
تولید
هومبل فیلمز
توزیع‌کنندههومبل فیلمز از طریق

کی‌آرجی استودیوز و جایانا فیلمز
(کنادا)

اکسل انترتینمنت و ای‌ای فیلمز
(هندی)[۲]

تاریخ‌های انتشار
  • ۱۴ آوریل ۲۰۲۲
مدت زمان
۱۶۸ دقیقه
کشورهندی
زبانکنادا
هزینهٔ فیلم₹ ۱۰۰ کرور
فروش گیشهح. ₹ ۱٬۱۰۰–۱٬۳۰۰ کرور

فیلم هندی پتان

پَتان (به انگلیسی: Pathaan) فیلم اکشن و دلهره‌آور هندی محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی سیدهارت آناد و نویسندگی شریدار راگاوان و عباس تیروالا، برگرفته از داستانی از آناد است. این چهارمین قسمت از دنیای جاسوسی وای‌آراِف با بازی شاهرخ خان، دیپیکا پادوکونه، جان آبراهام، دیمپل کاپادیا و اشوتوش رانا است. در این فیلم، «پتان» یک مأمور تبعیدی «RAW» با یک مأمور آی‌اس‌آی به نام «روبینا محسن» همکاری می‌کند تا جلوی یک مأمور سابق «RAW» به نام «جیم» را بگیرد که قصد دارد یک ویروس مرگبار تولیدشده در آزمایشگاه را در سراسر هند منتشر کند.

بهترین فیلم های هندی عاشقانه

بهترین فیلم های هندی عاشقانه

در سال ۲۰۱۹، دولت هند ماده ۳۷۰ قانون اساسی هند که وضعیت ویژه‌ای را برای جامو و کشمیر اعطا کرده‌است، لغو می‌کند. این خبر روی ژنرال سرطان‌زدهٔ ارتش پاکستان به نام قادر تأثیر می‌گذارد که تصمیم می‌گیرد از هند انتقام بگیرد. او با جیم، که رهبری یک سازمان تروریستی خصوصی به نام «Outfit X» را بر عهده دارد، قرارداد امضا می‌کند. در همین حال، پتان، یک مأمور سابق شاخه تحقیقات و تحلیل (اختصاری RAW)، و افسر ارشدش ناندینی گروال، واحدی به نام «عملیات مشترک و تحقیقات مخفی» (JOCR) باز می‌کنند تا مأموران سابق RAW را که به دلیل آسیب‌دیدگی یا جراحت گذشته مجبور به بازنشستگی شده‌اند، استخدام کنند.

انگلیسیPathaan
کارگردانسیدهارت آناد
تهیه‌کنندهآدیتیا چوپرا
نویسندهشریدر رغوان
عباس تیروالا
داستانسیدهارت آناد
بازیگران

شاهرخ خان

دیپیکا پادوکونه

جان آبراهام

دیمپل کاپادیا

اشوتوش رانا

موسیقیترانه‌ها:
ویشال-شخار
موسیقی متن:
سانچیت بالهارا
آنکیت بالهارا
فیلم‌بردارساچیت پائولوز
تدوین‌گرعارف شیخ
شرکت
تولید
یاش راج فیلمز
توزیع‌کنندهیاش راج فیلمز
تاریخ‌های انتشار
  • ۲۵ ژانویه ۲۰۲۳
مدت زمان
۱۴۶ دقیقه
کشورهند
زبانهندی
هزینهٔ فیلمحدود ₹۲۲۵ کرور
فروش گیشهحدود ₹۱۰۴۹٫۶۹ کرور (۱۳۰ میلیون دلار)

فیلم هندی فوق‌ستاره مخفی

فوق‌ستاره مخفی (انگلیسی: Secret Superstar) یک فیلم موزیکال و درام هندی به کارگردانی و نویسندگی ادوایت چاندان با بازی عامر خان محصول سال ۲۰۱۷ است.

بهترین فیلم های هندی 2022

بهترین فیلم های هندی 2022

اینسیا دختر ۱۴ ساله‌ای است که شور آواز خواندن دارد اما خانواده‌ی او یک خانواده بسیار محافظه‌کار است. پدرش اجازه نمی‌دهد که استعدادش را شکوفا کند، اما مادرش به طور مخفیانه اجازه می‌دهد که او به دنبال آواز خواندنش برود. به همین دلیل گردنبند خود را می‌فروشد و برای او لپ‌تاپ می‌خرد. او از دیدن کسانی که در اینترنت کلیپ‌های آواز خود را گذاشتند شگفت‌زده می‌شود و خود نیز به طور ناگهانی آهنگ‌های خود را با روبنده از طریق اینترنت ارسال می‌کند که…

کارگردانادوایت چاندان
تهیه‌کنندهعامر خان
نویسندهادوایت چاندان
بازیگرانزایرا واسیم
مهر ویج
Raj Arjun
عامر خان
شرکت
تولید
عامر خان پروداکشن
تاریخ‌های انتشار
  • ۱۹ اکتبر ۲۰۱۷
مدت زمان
۱۵۰ دقیقه
کشورهند
زبانزبان هندی
هزینهٔ فیلم15₹
فروش گیشه997₹

فیلم هندی برادر باجرانگی

«برادر باجرانگی» (انگلیسی: Bajrangi Bhaijaan) فیلمی هندی در سبک درام به کارگردانی کبیر خان، که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به سلمان خان، کارینا کاپور، هارشالی مالهوترا، مهر ویج، شارات ساکسنا، عدنان سامی و اوم پوری اشاره کرد.

در منطقه کشمیر آزاد به پدر و مادر دختر بچه‌ای پاکستانی به نام شاهدا که قادر به سخن گفتن نیست از طرف شخصی توصیه می‌شود که به هندوستان بروند تا در یک مکان مذهبی طلب شفا کنند. پدر شاهدا به علت مشکلی که مربوط به گذرنامه‌اش است، از همراهی با خانواده در این سفر بازمی‌ماند و شاهدا به همراه مادرش عازم سفر می‌شود.

بهترین فیلم های هندی از نظر imdb

بهترین فیلم های هندی از نظر imdb

در راه بازگشت به پاکستان و زمانی که مادرش در قطار خوابش می برد شاهدا از قطار پیاده می‌شود و در نتیجه گم می‌شود او سوار قطار دیگری می‌شود و در ایستگاه آخر قطار پیاده شده و با جشن بزرگی روبرو می‌شود او پاوان (سلمان خان) که رهبر رقص این جشن است را می بیند و بعد از اتمام جشن شاهدا به پاوان خیره شده و دنبال او می‌رود و چون قادر به سخن گفتن نیست، پاوان متوجه هویت او نمی‌شود و پس از کش‌وقوس فراوان قبول می‌کند که شاهدا را همراه خود ببرد و چون اسم او را نمی‌داند، دختر بچه را «مونی» صدا می‌کند.

کارگردانکبیر خان
تهیه‌کنندهسلمان خان
Rockline Venkatesh
کبیر خان
فیلمنامه‌نویسK. V. Vijayendra Prasad
کبیر خان
داستانK. V. Vijayendra Prasad
بازیگرانسلمان خان
کارینا کاپور
نوازالدین صدیقی
اوم پوری
هارشالی مالهوترا
مهر ویج
شارات ساکسنا
Ali Quli Mirza
موسیقیSongs:
پریتام چاکرابورتی
Background score:
Julius Packiam
فیلم‌بردارAseem Mishra
تدوین‌گرRameshwar S. Bhagat
شرکت
تولید
سلمان خان
Kabir Khan Films
توزیع‌کنندهEros International
تاریخ‌های انتشار
  • ۱۷ ژوئیه ۲۰۱۵
مدت زمان
۱۵۹ دقیقه
کشورهند
زبانزبان هندوستانی
هزینهٔ فیلم۹۰ کرور
فروش گیشه۹۷۰.۰۵ کرور

فیلم هندی پی‌کی

پی‌کی (به انگلیسی:Pk) یک فیلم علمی تخیلی و کمدی-درام هندی به کارگردانی راجکومار هیرانی و ساخته شده در سال ۲۰۱۴ است که سومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای هند می‌باشد. فیلم‌نامه فیلم توسط هیرانی و آبیجات جوشی به رشته تحریر درآمده است. این فیلم در ۱۵ روز اول اکران خود تمام رکوردهای فروش را جابه‌جا کرد و فروش بی‌سابقهٔ ۳۰۰ کروری داشت.

این فیلم یکی از محبوب‌ترین کمدی بالیوودی در خارج از هند محسوب می‌شود و با رتبه ۲۴۸ جز ۲۵۰ فیلم برتر تاریخ سینماست. این فیلم با امتیاز ۸٬۱ از ۱۰، از ۱۵۵ هزار رای‌دهنده در وبگاه IMDb قرار دارد.

بهترین فیلمهای تاریخ سینمای هند

بهترین فیلمهای تاریخ سینمای هند

فیلم روایتگر دو داستان است اولی عاشقانه و دومی مذهبی و عقیدتی. در داستان اول دو جوان عاشق یکدیگر می‌شوند اما پس از مدتی دختر که اهل هند است متوجه می‌شود که معشوق او پاکستانی است و همین باعث مردد شدن او می‌شود چرا که او دیدگاهی منفی نسبت به مسلمانان دارد و اعتقادات مذهبی او باعث ایجاد یک نگرش منفی می‌شود و همین باعث بروز یک سری اتفاقات تا پایان فیلم می‌شود.

در طرف دیگر فیلم و داستان دوم‌که موازی با داستان اول در حال نمایش است، آدم فضایی (پی‌کی) برای تحقیقات به زمین می‌آید و از کنترلی برای ارتباط با سفینه‌اش استفاده می‌کند. در ابتدای فیلم این کنترل توسط یک دزد به سرقت برده می‌شود. پی‌کی که به دنبال کنترل خود روی زمین می‌گردد از تمامی انسان‌هایی که در راهش قرار می‌گیرند جویای کنترل می‌شود اما همه این جواب را می‌دهند: «ما از کجا بدانیم… خدا می‌داند کجاست»… همین مقدمه‌ای می‌شود تا او به دنبال پیدا کردن خدا برود و با چند مذهب رایج در هند برخورد می‌کند. در اواسط فیلم هر دو داستان به هم گره‌می‌خورند و در انتها برآیند هردو باعث یک نتیجه‌گیری می‌شود.

کارگردانراجکومار هیرانی
تهیه‌کنندهویدهو وینود چوپرا
راجکومار هیرانی
نویسندهراجکومار هیرانی
آبیجات جوشی
بازیگران
  • عامر خان
  • انوشکا شارما
  • بومان ایرانی
  • سانجی دات
  • سوشانت سینگ راجپوت
  • رخسار رحمان
  • منالی تاکور
  • سراب شوکلا
راویانوشکا شارما
موسیقیشانتانو مویترا
آنکیت تیواری
تدوین‌گرراجکومار هیرانی
تاریخ‌های انتشار
  • ۱۹ دسامبر ۲۰۱۴
مدت زمان
۱۵۳ دقیقه
کشورهند
زبانهندی
بوجپوری
راجستانی
هزینهٔ فیلم۸۵ کرور
فروش گیشه۸۳۲ کرور

فیلم هندی سلطان

سلطان (به انگلیسی: Sultan) یک فیلم سینمایی هندی در ژانر فیلم ورزشی و درام به کارگردانی و نویسندگی علی عباس ظفر با بازی سلمان خان در نقش سلطان علی خان محصول سال ۲۰۱۶ که به داستان زندگی سلطان علی خان، یک کشتی گیر خیالی و قهرمان سابق کشتی جهان از هاریانا می‌پردازد که فعالیت موفق وی شکافی در زندگی شخصی او ایجاد کرده است.

فیلم هندی سلطان ۲۰۲۱ دوبله فارسی

فیلم هندی سلطان ۲۰۲۱ دوبله فارسی

سلطان علی خان (با بازی سلمان خان) پسر جوان و سر به هوایی است که عاشق دختری کشتی‌گیر در سطح حرفه‌ای می‌شود و تصمیم می‌گیرد برای ثابت کردن خودش به او وارد ورزش کشتی شود و تا پای گرفتن مدال المپیک برای کشورش هم پیش برود. بعد از کسب چند مدال او فردی بسیار متکبر و مغرور می‌شود و تمام فکر و خیال او روی کشتی و مسابقات متمرکز می‌شود. زمانی که سلطان به بزرگترین افتخار ورزشی و کسب مدال المپیک می‌رسد چیز مهمتری را از دست می‌دهد که باعث می‌شود همسرش از او جدا شود و …

کارگردانعلی عباس ظفر
تهیه‌کنندهآدیتیا چوپرا
نویسندهعلی عباس ظفر
ارشاد کمیل
بازیگرانسلمان خان
انوشکا شارما
راندیپ هودا
آمیت ساد
موسیقیجولیوس پکیام
فیلم‌بردارآرتور ژورافسکی
تدوین‌گررامشوار اس. بهگات
شرکت
تولید
یاش راج فیلمز
توزیع‌کنندهیاش راج فیلمز
تاریخ‌های انتشار
  • ۶ ژوئیه ۲۰۱۶
مدت زمان
۱۷۰ دقیقه
کشورهند
زبانزبان هندی
هزینهٔ فیلم۲۰ میلیون دلار
فروش گیشه۸۹ میلیون دلار (فروش جهانی)

فیلم هندی موج ۳

موج ۳ یا انفجار ۳ (به انگلیسی: Dhoom 3) فیلم اکشن دلهره آور زبان هندی است که محصول سال ۲۰۱۳ کشور هند، به نویسندگی و کارگردانی ویجی کریشنا آچاریا و تهیه کنندگی آدیتیا چوپرا می‌باشد، که آدیتیا چوپرا در ایجاد داستان فیلم هم مشارکت داشت.[۲][۳] نقش‌های اصلی فیلم را عامر خان، آبیشک باچان، کاترینا کایف و اودای چوپرا بازی کردند. این فیلم آخرین بخش از مجموعه فیلم موج، و در ادامه موج (۲۰۰۴) و موج ۲ (۲۰۰۶) است.

دانلود فیلم هندی موج 3 دوبله فارسی بدون سانسور

دانلود فیلم هندی موج 3 دوبله فارسی بدون سانسور

ر سال ۱۹۹۰، «سیرک بزرگ هند» در شهر شیکاگو، ایالت ایلینوی که تحت مالکیت اقبال هارون خان (با بازی جکی شروف) قرار دارد، به خاطر عدم توانایی در بازپرداخت وام در شرف تعطیلی می‌باشد. ساحر، پسر کوچکش، ادعا می‌کند که به زودی اوضاع آنها بهتر خواهد شد. اما درخواست اقبال برای فرصت بیشتر در مورد بازپرداخت وام از سوی وارن اندرسون، رئیس سنگدل وسترن بانک شیکاگو رد می‌شود و اقبال در برابر آنها دست به خودکشی می‌زند. بیست وسه سال بعد، ساحر (با نقش آفرینی عامر خان) در پی انتقام، به خاطر کاری که وسترن بانک شیکاگو با پدرش انجام داده بود، به شعبه‌های این بانک دستبرد می‌زند.

با وجود همه اقدامات، پلیس شیکاگو در خنثی کردن دستبردها شکست می‌خورد و او موفق به فرار می‌شود. کارآگاه ویکتوریا (با نقش آفرینی تیبرت بتل) برای کمک به حل پرونده با دستیار کمیسر پلیس، جی دیکشیت (با نقش آفرینی آبیشک باچان) و همکار زیر دستش علی اکیر فاتح خان (با نقش آفرینی اودای چوپرا) تماس می‌گیرد. جی به خاطر اینکه ساحر را تحریک به دزدی دوباره کند در شبکه‌های خبری اعلام می‌کند که دزد یک دزد آماتور است و اگر دوباره دزدی کند قادر به دستگیر کردنش است. از سوی دیگر، ساحر، سیرک بزرگ هند را که به خاطر مرگ پدرش بسته شده بود دوباره راه اندازی کرده‌است.

کارگردانویجی کریشنا آچاریا
تهیه‌کنندهآدیتیا چوپرا
فیلمنامه‌نویسویجی کریشنا آچاریا
داستانآدیتیا چوپرا
ویجی کریشنا آچاریا
بازیگرانعامر خان
کاترینا کایف
آبیشک باچان
اودای چوپرا
جکی شروف
سیدهارت نیگام
اندرو بیکنل
تیبرت بتل
موسیقیSongs:
پریتام چاکرابورتی
Background score:
Julius Packiam
فیلم‌بردارSudeep Chatterjee
تدوین‌گرRitesh Soni
شرکت
تولید
یاش راج فیلمز
تاریخ‌های انتشار
  • ۲۰ دسامبر ۲۰۱۳
مدت زمان
۱۷۲ دقیقه
کشورهند
زبانزبان هندی

منبع : ویکی پدیا

92 / 100

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×