» سلامتی » اطلاعات دارویی » معرفی 5 تا از بهترین مکمل دیابت و کاهش قند خون
مکمل دیابت
اطلاعات دارویی

معرفی 5 تا از بهترین مکمل دیابت و کاهش قند خون

می 16, 2023 80185

مکمل دیابت دارویی است که به منظور کنترل گلوکز خون و پیشگیری از بالا رفتن آن در بدن تجویز می شود، به همین دلیل است که مکمل دیابت باید به موقع مصرف شود تا از بالا رفتن گلوکز در خون پیشگیری به عمل آید. انواع مکمل دیابت برای علاج و پیشگیری از پیشرفت این بیماری وجود دارد که دکتر بر اصل نوع دیابت فرد اقدام به تجویز می کند.

توجه داشته باشید که قرص دیابت همان انسولین نیست. این قرص‌ها در افراد دیابتی که بدنشان هنوز انسولین می‌سازد، مصرف می‌شوند و از راه‌های زیر به کاهش قند خون فرد کمک می‌کند:

  • استعانت به بدن برای آزاد شدن بیشتر انسولین در بدن
  • آسان‌سازی ورود قند به داخل سلول
  • کاهش میزان تولید قند در کبد

بیشتر بخوانید :

در ادامه لیستی از بهترین مکمل دیابت و کاهش قند خون را معرفی خواهیم کرد ، با مجله مثبت زندگی همراه باشید:

کپسول دیافیت یوروویتال

کپسول دیافیت یوروویتال یک مولتی ویتامین مینرال ویژه برای بیماران دیابتی می باشد.

بهترین مولتی ویتامین برای دیابتی ها

بهترین مولتی ویتامین برای دیابتی ها

ویژگی های کپسول دیافیت یوروویتال

  • حاوی مواد معدنی مورد نیاز بدن شامل: روی، کروم، مس، منگنز، ید، منیزیم و آهن
  • حاوی ویتامین های A ،D۳ ،E ،C و ویتامین های گروه (B (B-Complex
  • افزایش و تقویت میزان متابولیسم و سوخت و ساز در بدن
  • تقویت و افزایش سلامت پوست و قدرت عضلانی
  • تقویت سیستم ایمنی و دستگاه عصبی
  • مناسب برای بیماران مبتلا به دیابت
  • حفظ سلامت عمومی بدن
  • جلوگیری از کم خونی

مکمل دیابتون ویتابیوتیکس

قرص دیابتون ویتا بیوتیکس یک مولتی ویتامین کامل است. به ویژه برای بیماران دیابتی که نیاز بیشتری به این مواد تغذیه ای دارند، می تواند سودمند باشد.

افراد دیابتی به خاطر وضعیت بیماری یا عادت های نادرست تغذیه ای که تا کنون داشته اند، دچار کمبود برخی ویتامین ها هستند. و می بایست با مصرف مکمل ها مطمئن شوند که این مواد مغذی اصلی به بدنشان می رسد. هدف اصلی از رژیم درمانی در بیماران دیابتی استفاده از مواد غذایی (ریزمغذی ها) به صورت متعادل است.

بهترین قرص قند خارجی

بهترین قرص قند خارجی

اصولا استفاده از مکمل های رژیمی- غذایی برای افراد دیابتی دارای اهداف زیر است:

رساندن قند خون به سطح طبیعی، حفظ سطح چربی های خون در حد طبیعی، کاهش مشکلات خاص بیماران دیابتی، بدست آوردن و حفظ وزن ایده آل، رساندن مواد مغذی به بدن به میزان لازم، تامین انرژی مورد نیاز بدن جهت انجام فعالیت های لازم، جلوگیری از بروز عوارض و مشکلات ناشی از دیابت

کپسول شوگرهیل سمانیک

بیماری قند، مرض قند یا دیابت شیرین یک اختلال مزمن متابولیک است که باعث کاهش سرعت و توانایی بدن در استفاده و سوخت و ساز کامل کربوهیدرات، چربی و پروتئین می‌شود و با علامت افزایش سطح گلوکز در خون ظاهر می‌شود. عوامل بوجود آورنده دیابت تاکنون به طور کامل شناخته نشده است، البته عوامل ژنتیکی و چاقی و کم تحرکی نقش مهمی در ابتلای فرد به دیابت دارند.

اما گیاهان دارویی متعددی جهت درمان بیماران دیابتی استفاده می‌شود که شرکت‌های دارویی مکمل‌های زیادی را با استفاده از این گیاهان تولید و روانه بازار کرده‌اند. یکی از این مکمل‌ها، کپسول شوگرهیل سمانیک سلامت گستر است که حاوی عصاره‌های گیاهی کبر، نسترن، عدس الملک، خارمریم، گزنه، شنبلیله و قره قاط بوده و بر اساس کارآزمایی بالینی تولید شده است.

بهترین قرص برای افراد دیابتی

بهترین قرص برای افراد دیابتی

شوگرهیل یک مکمل مناسب برای کاهش قند خون در بیماران دیابت نوع ۲ است و به کاهش هموگلوبین گلیکوزیله کمک می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این کپسول می‌توان به کاهش کلسترول و عدم افزایش نیتروژن اوره خون اشاره کرد.

داروی گیاهی شوگرهیل با تلفیقی از دانش طب سنتی و مدرن و مخلوط مناسب عصاره‌های گیاهان دارویی، جهت پوشش همه عوارض انواع دیابت ، ابداع و اثر درمانی آن توسط مطالعه بالینی اثبات شده است. تجویز داروی گیاهی شوگر هیل به مدت ۳ ماه به بیماران دیابتی به طور قابل توجهی موجب کاهش هموگلوبین گلیکوزیله، سطح گلوکز و کلسترول تام خون بیماران دیابتی می‌شود و هیچ گونه عوارض نامطلوب بر عملکرد کبد، کلیه و دستگاه گوارش ندارد.

قرص دورالایف دیابت

قرص روکشدار دورالایف دیابت فاران شیمی به صورت اختصاصی بر اساس محدودیت‌ها و نیازهای افراد مبتلا به دیابت و همچنین کسانی که در معرض ابتلا به انواع دیابت قرار دارند، طراحی شده است. این فراورده حاوی ویتامین‌ها، املاح ضروری و ریز مغذی‌هایی است که به حفظ سلامت عمومی بدن و تامین مواد مغذی مورد نیاز در افراد سالم و دیابتی، تنظیم میزان قند خون، تقویت و بهبود عملکرد سیستم ایمنی، عصبی، بینایی و تقویت عملکرد سیستم قلبی-عروقی کمک می‌کنند.

مولتی ویتامین خارجی برای دیابتی ها

مولتی ویتامین خارجی برای دیابتی ها

از دیگر مزایای این محصول فاقد گلوتن بودن آن است که در بیماران مبتلا به سلیاک نیز فراورده را قابل استفاده کرده است. البته به این نکته توجه داشته باشید که مصرف قرص دیابت دورالایف در افراد سالم نیز منعی ندارد.

ویژگی های قرص روکشدار دورالایف دیابت فاران شیمی

  • تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن در افراد سالم و دیابتی
  • تقویت و بهبود عملکرد سیستم ایمنی
  • تقویت عملکرد سیستم قلبی – عروقی
  • فاقد شکر، گلوتن، لاکتوز و مخمر
  • کمک به تنظیم میزان قند خون
  • بهبود سیستم عصبی و بینایی

کپسول بایو دایاب تک ژن فارما

کپسول بایو دایاب تک ژن فارما بر پایه باکتری با نام باسیلوس کواگولانس بوده که به واسطه توانایی تولید اسپور به فرم کاملا مقاوم تبدیل می‌شود. این اسپورهای مقاوم، به راحتی تمام سدهای دفاعی بدن را تحمل کرده و با دوز موثر به روده می‌رسند. اسپورها در روده با جوانه زنی فعال شده و به شکل رویشی تبدیل می‌شوند و اثرات مفید خود را اعمال می‌نماید.

داروی تقویتی برای افراد دیابتی

داروی تقویتی برای افراد دیابتی

از سوی دیگر فرایند خشک کردن این محصول با روش فریزدرایینگ یا خشک کردن در سرما و تحت خلا صورت می‌گیرد که در آن از حرارت استفاده نمی‌شود. از این رو علاوه بر افزایش قدرت زنده مانی، تمامی ویژگی‌های سطحی باکتری حفظ شده و پروتئین‌های آن بدون تغییر باقی می‌مانند.

منبع : مثبت سبز

 

#داروهای خطرناک برای دیابتی ها #مولتی ویتامین مینرال و دیابت

 

90 / 100

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×