بهترین جایگزین نات کوین؛ آشنایی با برترین بازی های کسب درآمد از تلگرام

دنیای بازی های دیجیتال روز به روز در حال آپدیت شدن و پیشرفت است و تعداد علاقه مندان به این بخش هیجان انگیز در حال افزایش است. کاربران تلگرامی به خصوص دسترسی به این سبک بازی های تپ تو ارن (tap to earn) بازی هایی که روی صفحه ضربه میزنید و درامد کسب میکنید را دارند و محبوبیت این بازی ها در نسل جوان روز به روز بیشتر میشود.
بازی نات کوین معروف ترین و اولین بازی در این سبک میلیون ها کاربر داشته و بالاخره در صرافی ها لیست شد اما آیا دیگر بازی های ترند شده هم مثل نات کوین بازدهی خواهند داشت و روزی در صرافی ها لیست میشوند؟ ایا این بازی ها مناسب کسب درآمد هستند؟

در این مقاله ما تمام بازی های تلگرامی ترند شده تلگرامی را بررسی میکنیم. همچنین در مقاله قبلی به صورت کامل و جامع نحوه بازی و استخراج از همستر کامبت را اموزش داده ایم.

لیست بهترین بازی های تلگرامی

بازی همستر کامبت

ربات همستر کامبت، یک بازی مبتنی بر بلاکچین است که بر روی تلگرام فعالیت می‌کند. در این بازی، شما می‌توانید با پرورش و ارتقای همستر خود، توکن‌های بازی به نام (HKC) را کسب کنید.

نقشه راه بازی همستر کامبت چیست؟

این توکن‌ها، دارای ارزش واقعی هستند و می‌توان آن‌ها را به سایر ارزهای دیجیتال یا پول نقد تبدیل کرد.

زمان دقیق لیست شدن همستر کمبت و ایردراپ آن هنوز معلوم نیست ولی به زودی اعلام خواهد شد.

همستر کمبات(Hamster Combat) نوعی پروژه و ایردراپ جدید تلگرام است که در آن کاربران تلگرامی می‌توانند یک صرافی ارز دیجیتال انتخاب کنند و با همستر خود ریاست ان را بر عهده بگیرند.پس از آن باید روی همستر در صفحه کلیک کنند تا از طریق سکه‌های درون بازی سود بدست آورند.

همستر کامبت یک بازی رایگان در تلگرام است که در آینده نزدیک به دلیل خلاقیت تیم آن و اپدیت های جدیدش، امکان لیست شدن در صرافی‌های مختلف را خواهد داشت. بازی همستر کامبت به صورت رسمی در 25 ماه مارس منتشر شد و در حال حاضر بیشتر از 1 میلیون کاربر فعال دارد.

بازی کتیزن (Catizen)

بازی کتیزن، یک بازی جدید مبتنی بر بلاک‌چین Ton است که به تازگی معرفی شده است و توجه بسیاری از کاربران تلگرام را به خود جلب کرده است.این بازی که در حال حاضر در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد، به کاربران امکان می‌دهد تا با انجام وظایف مختلف و شرکت در رویدادها، توکن‌های ماهی (FISH)  را به دست آورند.

علاوه بر این، یک برنامه ایردراپ رایگان بازی کتیزن در نظر گرفته شده است که به کاربران جدید امکان می‌دهد تا بدون نیاز به هیچ گونه سرمایه‌گذاری اولیه، FISH رایگان دریافت کنند. بازی کتیزن بسیار ساده است و شما با مراقبت از گربه‌های دوست‌داشتنی می‌توانید ارز دیجیتال TON رایگان کسب کنید. داستان اصلی بازی کتیزن به این شکل است که شما با ارتقای گربه‌های خود می‌توانید جایگاه بهتری در جدول کاربران این بازی کسب کنید و در نهایت در ایردراپ آینده، توکن‌ها و جوایز بیشتری به دست خواهید آورد.

بازی تپ سوآپ (Tapswap )

تپ سوآپ (TapSwap) یک پروژه در بخش امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) شبیه به نات کوین است. هر دو از یک بازی ماینینگ ساخته شده بر تلگرام برای جذب کاربران استفاده می‌کنند. تفاوت اصلی این دو بازی در فناوری بلاک چین است که نات کوین روی بلاک چین تون (Ton ) عمل میکند در حالی که تپ سواپ از شبکه سولانا (Solana ) استفاده می‌کند.

زمان دقیق لیست شدن تپ سواپ - نیک پرداخت

شما با انجام این بازی میتوانید  توکن‌های تپ (TAPS) کسب کنید. از طریق ضربه زدن مکرر روی ربات شما امتیاز کسب کنید و رتبه شما در بین دیگر تپرها تعیین می‌شود. این ربات برای استفاده عموم آزاد است و بدون دانش خاصی میتوانید از آن استفاده کنید.تپ سوا‌پ اکنون ۱۷ میلیون بازیکن دارد.

ویژگی های بازی تپ سوآپ

توکن Taps توکن بومی شبکه تپ سوآپ است با حداکثر مقدار ۱ میلیارد توکن که در تراکنش ها ثبت شده است. این توکن ها قبلا لیست شده اند و در حال حاضر قیمت هر واحد تپ(XTP) معادل ۱.۵۷ NGN است. ارزش هر واحد تپ(XTP) برابر با ۱.۷۱ NGN می‌باشد. شرکت کنندگان در ماینینگ یا استخراج Tapswap می‌توانند سکه‌های به‌دست‌آمده خود را به توکن‌های واقعی Tap تبدیل کنند که می‌توانند آن‌ها را بفروشند یا هولد کنند.

این پروژه همچنین ۵۰ درصد از توکن‌ها را به اعضای فعال جامعه، ۳۰ درصد را به خزانه برای توسعه پلتفرم و مابقی را به تیم، مشاوران و پشتیبانی نقدینگی اختصاص داده است.

معرفی بازی یس کوین تلگرام

پروژه یس کوین تلگرام همانند بازی نات کوین یک ربات تلگرامی است که کاربران در آن با کلیک بر روی صفحه گوشی خود می‌توانند توکن‌های پروژه را استخراج کنند. هرچه بیشتر در ربات بازی سکه جمع‌آوری کنید، یس کوین بیشتری به دست خواهید آورد

.پروژه یس کوین تلگرام فقط به جمع‌آوری سکه محدود نمی‌شود. این بازی فرصت‌های متعددی را برای کسب درآمد بیشتر به شما ارائه می‌دهد. با ارتقای سطح خود و انجام وظایف مختلف، می‌توانید میزان یس کوین استخراج شده را افزایش دهید. علاوه بر این، یس کوین سیستمی مبتنی بر دعوت دوستان را نیز در نظر گرفته است که با دعوت هر دوست به بازی، شما و دوستتان پاداش یس کوین دریافت خواهید کرد.

ویژگی های بازی Yescoin

کاربران پروژه یس کوین تلگرام می‌توانند با کمک به دوستان خود سطح خود را ارتقا بدهند، یس کوین ‌های بیشتری به دست آورند. همچنین با عضویت در گروه‌های مختلف این بازی، تعامل با دیگر بازیکنان، تبادل استراتژی‌های کسب درآمد و شرکت در مسابقات هیجان‌انگیز میتوانید یس کوین‌های بیشتری کسب کنید.

یس کوین تلگرام یک پروژه مبتنی بر ربات تلگرام است که به کاربران امکان می‌دهد با انجام فعالیت‌های مختلف، توکن‌های یس کوین را جمع‌آوری و کسب درآمد کنند. این پروژه شباهت‌هایی به بازی نات کوین دارد، اما از برخی جهات نیز با آن متفاوت است. پروژه یس کوین تلگرام دارای جوامع فعال در تلگرام و حتی  اینستاگرام و توییتر است.

یس کوین، مسیری روشن در دنیای ارزهای دیجیتال - نیک پرداخت

تیم توسعه‌دهنده Yescoin به طور مرتب در حال به‌روزرسانی و بهبود بازی هستند. آن‌ها با انتشار نقشه راه و ارائه گزارش‌های منظم از پیشرفت پروژه، شفافیت لازم را برای کاربران ایجاد می‌کنند. این موضوع نشان می‌دهد که تیم پروژه یس کوین تلگرام متعهد به توسعه بلندمدت این پروژه است.

ایردراپ زکس (CEX.io)

صرافی CEX، یک صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال، اخیراً اعلام کرده است که تلگرام را برای کاربران خود ایردراپ کرده است. ایردراپ ها به عنوان راهی برای پاداش و تشویق کاربران برای شرکت در فعالیت‌های خاص در جامعه کریپتو محبوب شده است. در این مورد، CEX از تلگرام، به عنوان بستری برای توزیع توکن های رایگان برای کاربران خود استفاده می کند. با شرکت در ایردراپ، کاربران می توانند توکن های رایگانی را دریافت کنند که می توانند در بورس معامله شوند یا به عنوان سرمایه گذاری نگهداری شوند. این نه تنها تعامل کاربران را افزایش می دهد، بلکه حجم تراکنش ها را در پلتفرم افزایش می دهد.

ایردراپ صرافی cex

برای شرکت در ایردراپ تلگرام CEX، کاربران باید ابتدا به گروه رسمی تلگرام CEX بپیوندند و دستورالعمل های ارائه شده را دنبال کنند و با انجام کارهای ساده ای مانند لایک کردن، اشتراک گذاری یا ریتوییت کردن پست ها در رسانه های اجتماعی توکن های رایگان دریافت کنید.

بازی میم فای (MemeFi )

پروژه میم فای (MemeFi) تلگرام در هسته خود، ترکیبی هیجان انگیز از نبردهای PvP (بازیکن در برابر بازیکن) و PvE (بازیکن در برابر محیط) را ارائه می‌دهد. در این نبردها، clanهای مختلف با یکدیگر روبرو می‌شوند و برای تصاحب منابع، قلمرو و قدرت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. با الهام از فرهنگ غنی میم‌ها، شخصیت‌ها، توانایی‌ها و دشمنان منحصر به فردی را به بازی خود اضافه کرده است که بازی را به شدت جذاب و سرگرم‌کننده می‌کند.

میم فای یک پروژه پویا و نوآورانه است که هدف آن انقلابی در دنیای مالی غیرمتمرکز (DeFi) با ادغام قدرت میم ها و فرهنگ عامه در دنیای فناوری ارزهای دیجیتال و بلاک چین است.

این پروژه که در جامعه رمزنگاری مورد توجه و توجه قابل توجهی قرار گرفته است، به دنبال استفاده از ماهیت همه گیر و محبوب میم کوین ها برای ایجاد یک پلتفرم منحصر به فرد و جذاب است که کاربران را قادر می‌سازد ضمن شرکت در فعالیت‌ها و تراکنش‌های مبتنی بر میم، جوایز و مشوق‌هایی کسب کنند.

ایردراپ بلوم (Blum)

سازندگان این پروژه اعلام کردند که بلوم دارایی های معاملاتی را مستقیماً از کیف پول های رمزنگاری متا تسک (MetaMask) یا تراست والت (TrustWallet) پشتیبانی می کند. علاوه بر این، پلتفرم به طور خودکار توکن‌ها را فهرست می‌کند، از قبل بررسی نقدینگی انجام می‌دهد و داده‌ها را از مبادلات و پروتکل‌ها جمع‌آوری می‌کند.

ایردراپ بلوم

خود این پلتفرم در حال حاضر در مینی اپلیکیشن تلگرام موجود است، جایی که مزرعه Blum Points در دسترس است و نسخه موبایلی آن در آینده منتشر خواهد شد.

با شرکت در پروژه Blum می‌توانید به صورت رایگان توکن های بلوم را به صورت روزانه دریافت کرده و با دعوت دوستان خود به این پروژه و انجام بازی مدنظر در بازی می‌توانید ارز بلوم بیشتری را مانند دیگر پروژه های میم کوین به دست آورید.

81 / 100

دیدگاهتان را بنویسید