خرید ژل ابرو (لیفت ابرو در خانه)

خرید ژل ابرو

خرید ژل ابرو، شما می‌توانید برای لیفت کردن ابروهای خود از ژل ابرو استفاده کنید. این محصول یکی از بهترین محصولات برای لیفت کردن ابرو است. زیرا ژل ابرو مانند صابون ابرو باعث سفیدک زدن ابرو و خشک و استخوانی شدن ابرو نمی‌شود. شما می‌توانید با ژل لیفت ابرو مانا در خانه، ابروهای خود را لیفت کنید. در ضمن ماندگاری ژل لیفت ابرو مانا طولانی است. همچنین این محصول مانند جراحی لیفت ابرو عوارض ندارد و بسیار به صرفه است.

بیشتر بازیگران و مدل‌ها همیشه چهره زیبا و مرتب دارند. یکی از عوامل زیبایی چهره، ابرو و حالت ابرو است. در صورتی که به صورت بازیگران دقت کنید متوجه می‌شوید که ابروهایی لیفت شده دارند. روش‌های لیفت ابرو متنوع است و از روش‌های جراحی تا استفاده از ژل در ایران وجود دارد. اما اگر نگاهی به عوارض و مشکلات روش‌های جراحی بیاندازیم از این کار پشیمان می‌شویم. اما استفاده از ژل در این روزها زیاد شده است و دلیل آن راحتی استفاده و نداشتن عوارض جراحی است.

ژل ابرو

بهترین برند ژل ابرو کدام است؟

بیشترین سوالی که می‌شود این است که کدام برند بهترین برند است؟ پاسخ ساده است، قطعا برندی که محصولات‌اش حاوی روغن‌های گیاهی باشد بهترین است. زیرا علاوه بر لیفت کردن ابرو، باعث تقویت و افزایش رشد ابرو نیز می‌شود. ژل لیفت ابرو مانا یکی از بهترین ژل‌ها برای لیفت و تقویت ابرو در خانه است. زیرا این محصول حاوی 20 نوع روغن گیاهی از جمله روغن آرگان، مورد، جوجوبا و… است. برای اطلاع از جدیدترین روش‌های لیفت ابرو کلیک کنید.

آیا استفاده از ژل ابرو آسان است؟

بله استفاده از ژل ابرو بسیار ساده است کافیست ابتدا ابروهای خود را بشویید/ سپس با استفاده از یک برس ابرو یا براش اسپولی، ژل ابرو را روی ابروهای خود بکشید. البته دقت کنید که برای کشیدن ژل روی ابرو باید از تاج ابرو به سمت انتهای ابرو حرکت کنید. همچنین باید از پایین به سمت بالا ژل را بزنید تا ابروهای خوش فرم و زیبا داشته باشید. نحوه استفاده از ژل ابرو بسیار ساده است و بعد از یکی دو بار استفاده کاملا حرفه ای می‌شوید.

لیفت ابرو با ژل

صابون ابرو یا ژل ابرو؟

یکی از محصولات بسیار ارزان در بازار برای لیفت ابرو، صابون ابرو است. که به دلیل ارزان بودن بسیار پرفروش و محبوب بود ولی با گذشت زمان. به دلیل خشک و استخوانی کردن ابرو و همچنین به دلیل سفیدک زدن ابرو این محصول دیگر طرفداری نداشت. در حال حاضر هم جز محصولات مورد استفاده در خانه نیست و بیشتر در آرایشگاه‌ها استفاده می‌شود. اما ژل ابرو توانست ابروهای افراد را بدون خشک و استخوانی کردن و بدون سفیدک زدن، لیفت کند. به همین دلیل در حال حاضر یکی از پرفروش‌ترین محصولات برای لیفت ابرو در خانه، ژل است.

روغن تراپی

شاید ابروهای شما دچار ریزش شده باشد در این زمان بهترین روش برای درمان استفاده از روغن‌های گیاهی است. روغن‌های گیاهی عوارضی نداشته و برای پوست و موی انسان مفید است. این روغن‌ها باعث می‌شوند تا جریان خون در پوست افزایش پیدا کند و همچنین آبرسانی به مو بیشتر شود. در نتیجه با افزایش خون رسانی و آبرسانی به پوست و مو، ریشه مو تقویت شده و ریزش متوقف می‌شود. اما این نکته را به یاد داشته باشید که روغن تراپی نیاز به زمان دارد و نتیجه آن در دراز مدت قابل مشاهده است. برای خرید روغن آرگان کلیک کنید.

بهترین روغن برای روغن تراپی، روغن آرگان است که از میوه گیاه آرگان گرفته می‌شود. از این روغن در بسیاری از لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود و به آن طلای مایع نیز می‌گویند. استفاده از این روغن برای پوست و مو آسان است. و شما می‌توانید برای استفاده از آن خیلی راحت بعد از استحمام، مقداری از آن را روی پوست، مو، ابرو و… ریخته و ماساژ دهید. بعد از چند هفته می‌توانید شاهد شادابی بیشتر مو و پوست خود باشید. برای اطلاع از خواص روغن آرگان کلیک کنید.

تونیک تقویت ابرو و مو

یکی از محصولاتی که به صورت اختصاصی برای ریزش مو و افزایش رشد مو تولید نمودیم. تونیک تقویت مو، ابرو و مژه مانا است. این محصول به صورت کاملا گیاهی است و هیچ ماده افزودنی مانند الکل و… ندارد. همچنین این محصول هیچ اسانسی ندارد و بوی تند گیاهی دارد. از این تونیک می‌توانید برای درمان ریزش مو، ابرو و همچنین درمان ریزش مو سکه ای و برای مژه استفاده کنید. برای خرید این محصول می‌توانید به سایت مانا مراجعه نمایید و این محصول را در 3 حجم خریداری نمایید. برای خرید تونیک تقویت ابرو و تونیک تقویت مو کلیک کنید.

لیفت ابرو در خانه

آیا ژل ابرو باعث ریزش ابرو می‌شود؟

ریزش ابرو می‌تواند به دلایل مختلفی در انسان ایجاد شود، شاید ژل ابرو نیز در ریزش ابرو نقش داشته باشد ولی همه ژل‌ها به این صورت نیستند. قطعا در بازار محصولات اصل و تقلبی زیادی وجود دارند. همچنین محصولات شیمیایی و گیاهی زیادی در بازار وجود دارند. همه چیز بسته به انتخاب شما است و اگر به دنبال خرید ژل ابرو ارزان باشید و یا به محتویات ژل دقت نکنید شاید دچار ریزش ابرو شوید. برای خرید ژل ابرو ما به شما ژل ابرو مانا را توصیه می‌کنیم. زیرا این محصول حاوی 20 نوع روغن گیاهی است و علاوه بر لیفت کردن ابروهای شما، باعث تقویت ابروهای شما نیز می‌شود.

جوان سازی چهره با آرایش ابرو

همان طور که گفتیم ابرو نقش مهمی در زیبایی چهره دارد. اگر می‌خواهید چهره‌ای جوان داشته باشید و البته جذاب باشید به ابروهای خود توجه کنید. شما می‌توانید برای آرایش ابرو از لوازم و ابزارهای متنوعی استفاده کنید. اما یکی از لوازم پر استفاده در آرایش ابرو، مداد ابرو است. ما در سایت مانا مداد هاشور ابرو کنته کاسمتیک آرت را ارائه نمودیم که بهترین مداد هاشور ابرو است. همچنین در سبک جدید آرایش ابرو از ماژیک ابرو نیز استفاده می‌شود. در صورتی که نیاز به ماژیک هاشور ابرو دارید به سایت مانا مراجعه نمایید.

آرایش لب

تینت لب مانا یکی از محصولاتی است که با خرید آن می‌توانید آرایشی زیبا و منحصر به فرد داشته باشید. شما می‌توانید با تینت لب مانا چهره ای جذاب و خاص داشته باشید. این محصول در رنگ بندی متنوع در سایت مانا موجود است. همچنین برای تقویت لب‌ها می‌توانید از بالم لب مانا استفاده کنید. محصولات مانا همه دارای گارانتی مرجوعی هستند پس با خیال راحت اقدام به خرید کنید.

محصولات مانا

از محصولات مانا می‌توان به ژل لیفت ابرو در دو سایز بزرگ و مینی، تونیک تقویت ابرو، مو و مژه، مداد سفید. مداد هاشور ابرو، ماژیک هاشور ابرو، براش اسپولی، شانه فلزی لیفت ابرو، شانه دو طرفه لیفت ابرو. روغن آرگان، تینت لب، بالم لب و… نام برد. شما می‌توانید در سایت مانا محصولات آرایش ابرو و صورت را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

در سایت مانا محصولات ما به صورت تکی و به صورت پکیج قابل خریداری هستند. در صورتی که پکیج‌های ما را خریداری نمایید با قیمت کمتری خرید خواهید نمود. همچنین علاوه بر داشتن ضمانت مرجوعی در صورت خرید بیش از 350 هزار تومان سفارش شما کاملا رایگان ارسال می‌شود. برای آموزش و یادگیری استفاده از محصولات نیز می‌توانید به بخش ویدیوهای سایت مانا مراجعه نمایید.

در صورتی که برای خرید ژل لیفت ابرو سوالاتی دارید و یا نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با شماره 09388881612 تماس بگیرید. همچنین می‌توانید از طریق پیج اینستاگرام مانا به آدرس liftabromana.ir@ سوالات خود را از طریق دایرکت بپرسید. در پیج و سایت مانا می‌توانید ویدیوهای استفاده از ژل ابرو را ببینید و نظرات مشتریان و تجربیات آن‌ها را بخوانید. در ضمن این نکته را هم به یاد داشته باشید که همه محصولات مانا دارای گارانتی و ضمانت هستند.

90 / 100

دیدگاهتان را بنویسید