مجموعه جدید تصفیه‌کننده هوای استریمر دایکین

طیف جدید تصفیه‌کننده‌های هوای دایکین با فناوری Streamer برای جذب، سرکوب و تجزیه مداوم باکتری‌ها، بوها و آلاینده‌هایی مانند کپک، گرده، مواد حساسیت‌زا، فرمالدئید، آلودگی ترافیک و گرد و غبار طراحی شده‌اند. با افزودن به لیست مزایا، این محدوده توسط برنامه انتخاب حساس شورای ملی آسم تایید شده است.

از طریق آزمایش مستقل، فناوری Streamer به موارد زیر نشان داده شد:

از بین بردن گرده – بیش از 99.6% 1 در 2 ساعت

از بین بردن کپک – بیش از 99.9٪ 2 در 24 ساعت

از بین بردن آلرژن ها – بیش از 99.61٪ در 24 ساعت

دایکین بیش از هر زمان دیگری روی «تعالی هوا» از طریق کنترل آب و هوا و راه‌حل‌های تصفیه‌کننده نوآورانه و مؤثر خود سرمایه‌گذاری کرده است که باعث از بین بردن طیف وسیعی از آلاینده هایی که می توانند بر سلامت کلی تأثیر بگذارند و به طور بالقوه منجر به مشکلات جدی سلامتی شوند، به حداقل می رسد.

دستگاه های تصفیه هوای دایکین مدل MC55W و MCK55W جدیدترین فناوری خط تولید ما هستند که کیفیت هوای داخل خانه را بهینه می‌کنند و نتیجه آن یک محیط زندگی راحت، تمیز و سالم است.

فرآیند فیلتراسیون

دستگاه تصفیه هوای Streamer دارای چهار لایه فیلتر عمودی است که به حذف آلاینده هایی که باعث کاهش کیفیت هوا می شوند کمک می کند.

اولین لایه فیلتراسیون، پیش فیلتر است که روی ورودی سه گانه پایینی دستگاه تصفیه هوا نصب شده است.

f5db48ce 1f1f 457e b806 c14e4cd8f7ae

تصفیه‌کننده هوا هوای آلوده را از اتاق بیرون می‌کشد و پیش‌فیلتر ذرات بزرگ‌تری مانند گرد و غبار، خاک و آلرژن‌ها را به دام می‌اندازد تا از عملکرد نامحدود عناصر فیلتر پایین ‌دست اطمینان حاصل کند.

در مرحله بعد، جریان هوا با دومین لایه فیلتراسیون، دایکین استریمر ملاقات می کند. این فناوری دارای یک تخلیه پلاسما با قدرت بالا است که الکترون های با سرعت بالا را برای تجزیه مواد مضر تولید می کند. سپس فرآیند تجزیه اکسیداتیو قدرتمند بوها، باکتری ها و آلاینده های هوا را به طور مداوم از محیط داخلی حذف می کند. در مقایسه با تخلیه استاندارد پلاسما، سرعت فرآیند تجزیه اکسیداتیو با همان توان الکتریکی 1000 برابر بیشتر است.

لایه سوم فیلتراسیون، فیلتر الکترواستاتیک HEPA است که ذرات ریز را تا 0.3μm با راندمان تا 99.97% حذف می کند بنابر این ذرات ریز مانند دود و باکتری جذب می شوند. و فقط هوای تمیز و تصفیه شده از طریق پانل تخلیه بالایی دستگاه به اتاق وارد می شود.

در نهایت فیلتر Deodorising را داریم که این فیلتر در ارتباط با استریمر کار می کند تا به طور مداوم بوها را از جریان هوا حذف کند.

سنسورها سطوح کیفیت هوای داخل ساختمان را کنترل و نشان می دهند

سطوح کیفیت هوای داخل خانه را می تواناز طریق سنسور تشخیص سه گانه بسیار حساس در بالای دستگاه که گرد و غبار، بو و غلظت PM2.5 را نمایش می دهد، نظارت کرد. این صفحه نمایش دارای یک گرادیان ساده از LED های رنگی است که وضعیت کیفیت هوای داخل خانه یا یک اتاق را منعکس می کند. از این طریق، کاربران به راحتی می توانند وضعیت کیفیت هوای داخل اتاق خود را در یک نگاه بررسی و بهبود آن در طول زمان را مشاهده کنند.

9005cf7c a2af 4ba9 9670 21ea58db6f75

کنترل از راه دور

برای راحتی بیشتر، این محدوده در حین کار بی‌صدا است و می‌توان آن را از راه دور با یک کنترلر بی‌سیم با کاربری آسان اداره کرد. حالت Econo به طور موثر حالت کار را بر اساس سطوح آلودگی تنظیم می کند تا 35٪ انرژی کمتری مصرف کند، در حالی که حالت توربو یک دوره عملکرد پرقدرت را برای حذف سریع آلاینده ها فعال می کند و برای زمانی که افزایش ناگهانی سرنشینان در اتاق وجود دارد مفید است.

تنظیم رطوبت برای افزایش راحتی

دستگاه رطوبت ساز MCK55W برای مناطق خشک‌تر ، جایی که مشکلاتی مانند خشکی پوست، اگزما و محرک‌های آلرژی ممکن است شایع‌تر باشد مناسب است. این دستگاه با افزایش سطح رطوبت در اتاق به بهبود آن کمک می کند. این فناوری به کاربران اجازه می دهد تا سطوح رطوبت مورد نظر خود را تنظیم کنند و از طریق صفحه نمایش مانیتور، وضعیت رطوبت را مورد بررسی قرار دهند.

61 / 100

دیدگاهتان را بنویسید