مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل چگونه است و قیمت آن

مشاوره حقوقی امروزه بیشتر از هر زمان دیگری برای افراد جامعه بسیار ضروری است. پیشرفت تکنولوژی کمک کرده تا افراد بتوانند در سریع‌ترین حالت ممکن با وکلا تماس برقرار کنند و مشاوره بگیرند. مشاوره حقوقی با وکیل، بهترین راه برای اطلاع از مسیر قانونی یک مشکل و حل آن است. در این مطلب قصد داریم نکاتی را راجع‌به مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل و قیمت آن ذکر کنیم. اگر شما هم به مشاوره با وکیل نیاز دارید، به نکاتی که در ادامه آورده می‌شود، توجه کنید.

images 1707239599 65c268af8ab12

آشنایی با مشاوره حقوقی تلفنی

امروزه مشکلات حقوقی در زندگی بسیاری از افراد جامعه وجود دارند؛ این در حالیست که افراد اغلب دانش تخصصی زیادی درباره مسائل قانونی ندارند. به همین دلیل لازم است قبل از هر گونه اقدام حقوقی، مشاوره با وکیل انجام دهند. مشاوره حقوقی کمک می‌کند تا افراد با آگاهی بیشتر و در مسیری آسان‌تر، مشکلات حقوقی خود حل کنند.

مشاوره تلفنی با وکیل کمک می‌کند تا بدون حضور در دفتر وکیل، اطلاعات حقوقی شما درباره حوزه‌ای خاص افزایش یابد؛ بدین ترتیب شما می‌توانید تصمیم دقیق‌تری راجع‌به مشکل حقوقی خود بگیرید. یک وکیل ماهر با تسلط به شرایط حقوقی و موقعیت شما، بدون قضاوت راهکار درستی را به شما پیشنهاد خواهد داد. در مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل، تمامی اطلاعات شما محفوظ خواهند ماند.

نکات مهم هنگام استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی

در هنگام استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی، باید به نکات خاصی توجه داشته باشید. توجه به این نکات کمک می‌کند تا مشاوره حقوقی تخصصی‌تر و با رضایت بیشتر انجام شود.

  • در مرحله اول توجه کنید که با چه کسی قرار است مشاوره انجام شود؟ در بسیاری از موارد افرادی که با آن‌ها مشاوره حقوقی غیرحضوری برگزار می‌شود، وکیل نیستند! بهتر است برای مشاوره حقوقی تلفنی یا حضوری، از یک وکیل باتجربه کمک بگیرید. فرشاد قاسمی، وکیل پایه یک دادگستری، یکی از بهترین گزینه‌ها برای مشاوره حقوقی تلفنی است. قیمت مقرون به‌صرفه همراه با تجربه بالای فرشاد قاسمی، کمک می‌کند تا مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل به بهترین نحو و با رضایت کامل موکل برگزار شود.

  • قبل از پرداخت هزینه و استفاده از خدمات مشاوره یک وکیل، از رزومه او مطلع شوید. گاهی برخی از وکلا صرفا در زمینه خاصی قادر به ارائه مشاوره و خدمات هستند. برای دسترسی به این موضوع باید به وب‌سایت رسمی وکیل مورد نظر مراجعه کنید. فرشاد قاسمی، وکیل پایه یک دادگستری، آماده ارائه مشاوره حقوقی در زمینه‌های مختلفی چون مسائل خانوادگی، تجاری، مهاجرتی و … است.

  • در برخی موارد افراد ادعای ارائه مشاوره حقوقی تلفنی رایگان را دارند. در اکثر موارد این ادعا کذب است. گاهی ممکن است وکیل برای اطلاع از روند پرونده‌های پیچیده و ارزیابی مسئله، جلسه اول را رایگان برگزار کند؛ اما به‌طور کلی جلسه مشاوره حقوقی تلفنی رایگان نیست.

چه کسانی به مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل احتیاج دارند؟

هنگام بروز برخی مشکلات، تسلط به دانش تخصصی در علم حقوق حس می‌شود. درواقع در برخی مشکلات حقوقی، افراد با یک اشتباه کوچک متحمل یک خسارت بزرگ خواهند شد. به همین دلیل لازم است تا افرادی که با مشکلات حقوقی مواجه هستند، از مشاوره تلفنی با وکیل بهره‌مند شوند. در ادامه مواردی که در آن‌ها افراد نیاز اساسی به مشاوره با وکیل به شکل تلفنی دارند را ذکر خواهیم کرد.

عدم تسلط به ابعاد حقوقی پرونده

اگر پرونده حقوقی برای شما شکل گرفته که از ابعاد حقوقی آن آگاه نیستید، باید به فکر مشورت با یک وکیل آگاه باشید؛ در غیر این صورت ممکن است کوچک‌ترین اقدام شما، به ضررتان تمام شود.

تنظیم لایحه و دادخواست

برای تنظیم شکواییه، لایحه، دادخواست و اظهارنامه، حتما نیاز به مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خواهید داشت. یک وکیل خبره می‌تواند با تخصصی که دارد، به شما برای تنظیم بهتر نامه حقوقی مربوطه کمک کند.

تصمیم به صلح و سازش

اگر بعد از بروز مشکل حقوقی، تصمیم به صلح و سازش دارید، نیاز به مشاوره تلفنی پیدا خواهید کرد؛ زیرا لازم است نکاتی را برای خاتمه پرونده رعایت کنید تا در آینده دچار مشکلات حقوقی نشوید.

images 1707239599 65c268af94f37

مزایای استفاده از مشاوره تلفنی با وکیل

امروزه رشد دانش بشری کمک کرده تا بسیاری از رویدادها و جلسات به شکل غیرحضوری برگزار شود. با استفاده از امکان مشاوره تلفنی حقوقی، شما نیاز به مراجعه حضوری در دفتر وکیل نخواهید داشت؛ این امر کمک می‌کند تا در زمان صرفه‌جویی کنید. علاوه‌براین، هزینه مشاوره غیرحضوری نسبت به مشاوره حضوری کمتر است. در ادامه راجع‌به مزایای استفاده از مشاوره تلفنی حقوقی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

هزینه کمتر

همانطور که گفته شد، مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل، هزینه کمتری نسبت به مشاوره حضوری دارد. در بسیاری از موارد، مشکلات حقوقی با یک تماس تلفنی با وکیل قابل حل هستند؛ به همین دلیل شما نیاز به صرف هزینه گزاف نخواهید داشت.

برگزاری در ساعات مختلف روز

شما می‌توانید مشاوره حقوقی تلفنی خود را در ساعات غیراداری هم برگزار کنید؛ بدین ترتیب می‌توانید به تمامی کارهای خود در ساعات اداری برسید. در بسیاری از مواقع، شاهد رخ دادن مشکل حقوقی در ساعات غیراداری هستیم. در این‌گونه موارد نیاز به تصمیم‌گیری فوری درباره آن مشکل حس می‌شود. از طرفی تصمیم‌گیری در این لحظات حساس، نیازمند تسلط بر علم حقوق است؛ در این‌گونه موارد، استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل گزینه بسیار خوبی است.

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی چقدر است؟

به‌طور کلی هزینه مشاوره حقوقی باتوجه به تجربه و تخصص فرد، می‌تواند متفاوت باشد. گاهی مشاوران حقوقی با هزینه کم اقدام به برگزاری مشاوره تلفنی می‌کنند؛ این در حالیست که فرد در اکثر مواقع فاقد اطلاعات و تجربه کافی است؛ بنابراین بهتر است با مراجعه به یک وکیل ماهر و پرداخت هزینه معقول، مشاوره حقوقی تلفنی را برگزار کنید.

images 1707239599 65c268af9a58d

کلام آخر

امروزه بسیاری از جلسات و رویدادها به شکل غیرحضوری برگزار می‌شود. مشاوره حقوقی تلفنی نیز امروزه بیشتر از گذشته مورد توجه است. در این مطلب راجع‌به مزایای استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی و روند آن صحبت کردیم. وب‌سایت رسمی  گروه حقوقی فرشاد قاسمی، وکیل پایه یک دادگستری، آماده ارائه انواع مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل در زمینه‌های مختلف است. شما می‌توانید با مراجعه به این وب‌سایت، از خدمات مشاوره تلفنی این وکیل مطلع شوید.

81 / 100

دیدگاهتان را بنویسید