نمایندگی سامسونگ کرج

اگر شما از لوازم خانگی سامسونگ استفاده میکنید و نیاز به تعمیرات دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا یکی از مراکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ را بشما معرفی کنیم.

نمایندگی سامسونگ کرج http://samsungapply.com/ یکی از مراکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ است که عضو اتحادیه تعمیر کاران استان البرز میباشد و با تجربه 25 ساله میتواند بسرعت تمام لوازم این برند خوشنام را در محل شما و بدون نیاز به جابجایی تعمیر و سرویس نماید.

تعمیر یخچال سامسونگ در کرج

یکی مهم ترین لوازم خانگی در هر خانه یخچال و سای بای ساید است که باید بدون وقفه و توقف کارکند. هر گونه توقف در امر کارکرد این دستگاه میتواند ایراد محسوب شود و نیاز به رسیدگی دارد.

برخی از ایردات کوچک شاید با کمی تغییرات در روند استفاده رفع گردد. مثلا اگر دستگاه شما کمی داغ میشود و یا بدنه یخچال سامسونگ شما گرم است میتوانید با افزایش فاصله آن از دیوار این مشکل را برطرف کنید. اگر دستگاه شما بسیار به دیوار نزدیک باشد میتواند باعث بروز این مشکل شود.

اما بسیاری از ایرادات نیازمند رسیدگی تخصصی است و باید توسط متخصصین امر به آن رسیدگی شود. نمایندگی سامسونگ کرج آماده است تا این برند را یصورت تخصصی تعمیر و سرویس نماید. شما میتوانید با یک تماس از طریق شماره تماس 02691300931 خدمات با کیفیتی را دریافت کنید.

تعمیر لباسشویی سامسونگ در کرج

یکی دیگر از خدمات مهم ما در این مجموعه تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی سامسونگ است.

ماشین های لباسشویی پس از یک دوره کارکرد باید سرویس شوند تا مثل روز اول بتوانند به شما خدمات مفید ارائه کنند. ماشین لباسشویی بدلیل اصطحلاک بالا ممکن است کمی زودتر از تصور شما نیاز به تعمیر پیدا کنند و باید برای این امر آماده باشید.

مشکلاتی نظیر نشتی آب از ماشین لباسشویی میتواند موجب بروز مشکلاتی شود که باید در اسرع وقت نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.

ما میتوانیم در این زمینه بشما کمک کنیم تا بتوانید بهترین خدمات را دریافت نمائید.

اگر ماشین لباسشویی شما صدای بیش از حد دارد باید قبل از آنکه به سایر قطعات دستگاه شما آسیب وارد شود اقدام به تعمیر آن کنید. سر و صدا میتواند دلایل زیادی داشته باشد.

مهمترین عامل صدای زیاد ناترازی دستگاه است که موجب میشود تا هم صدای زیادی ایجاد کند و هم تکان های بیش از حد داشته باشد.

اما یکی از رایج ترین مشکلات ماشین های لباسشویی سامسونگ نشتی آب از زیر لباسشویی است.

برای این مشکل چند راه حل ساده داریم که میتواند مشکل شما را حل کند:

  1. درب را بررسی کنید و هرگونه مانعی را که ممکن است مانع از بسته شدن صحیح آن شود را بردارید.

 

پرزها و موها به مهر و موم (دیافراگم) می چسبند که می تواند باعث نشت آب از درب شود. لطفاً قبل از استفاده از تمیز کردن آن اطمینان حاصل کنید.

  1. هرگونه پیچ خوردگی/ آسیب به شیلنگ ها را بررسی کنید و اتصالات شل را سفت کنید.

 

اتصالات نادرست نصب شده و آسیب به شیلنگ ها (مانند شیلنگ از شیر آب) ممکن است باعث نشتی شود.

  1. بررسی کنید که آیا شیلنگ تخلیه مانند تصویر زیر قرار گرفته است

 

شلنگ تخلیه در موقعیت اشتباه نیز ممکن است باعث نشتی شود.

اگر این موارد را انجام دادید و مشکل شما برطرف نشد با شماره 02691300931 تماس بگیرید.

تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج در محل شما توسط نمایندگی انجام میشود.

 

اما تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

یک دستگاه بسیار مهم و پر کاربرد که شاید تا چند سال پیش نبود آن احساس نمیشد ولی امروزه نمیتوان آن را نادیده گرفت و در بسیاری از خانه ها یکی از دستگاه های ضروری بشمار میرود.

حجم کارهای روز مره باعث شده تا شستن ظرف ها توسط ماشین های لباسشویی صورت گیرد.

ایراداتی که ممکن است برای ماشین های ظرفشویی سامسونگ رخ دهد شامل:

کدهای خطای ماشین ظرفشویی سامسونگ در صورت بروز مشکل در عملکرد عادی دستگاه، روی صفحه نمایش دستگاه شما نشان داده می شود. هر کدام از این کد ها خطای ماشین ظرفشویی سامسونگ در ماشین ظرفشویی دیجیتالی را بشما اعلام میکند تا مشکلات را در صورت بروز مشکل حل کنید. همیشه قبل از تعمیر دستگاه ماشین ظرفشویی خود را خاموش و از برق بکشید.

 

رایج ترین کدهای خطای ماشین ظرفشویی سامسونگ عبارتند از:

راه حل تعریف کد خطا

خطای سرریز آب OE/OC/0C/oE

 

این خطا زمانی را نشان می دهد که آب بیش از حد در ماشین ظرفشویی وجود دارد. این می تواند نشان دهنده وجود مشکل در شیر ورودی آب یا مجموعه برد اصلی باشد. شیلنگ تخلیه، اتصال سینک، فیلتر، پمپ مخزن و تخلیه را بررسی کنید. هرگونه انسداد را تمیز کنید. اگر آب همچنان پر می شود، شیر ورودی یا برد برق را تعویض کنید.

خطای مسدود شدن فیلتر 1E/IE این کد به این معنی است که آب از فیلتر عبور نمی کند. برای تعمیر، فیلتر ریز واقع در پایین ماشین ظرفشویی خود را تمیز کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، با یک تکنسین سامسونگ تماس بگیرید.

خطای آبگرمکن HE

 

اتصالات سیم بخاری و مجموعه برد اصلی برق را بررسی کنید. اگر بخاری کار نمی کند، آن را تعویض کنید. اگر بخاری سالم است، ممکن است مشکل از برد اصلی برق باشد. در صورت آسیب دیدگی تعویض کنید.

خطای ترمیستور HE1

 

این کد به این معنی است که دمای داخل ماشین ظرفشویی بالاتر از 176 درجه فارنهایت یا کمتر از 175 درجه فارنهایت است. اگر رله حرارتی روی برد اصلی پاور گیر کرده باشد یا ترمیستور معیوب باشد و نیاز به تعویض داشته باشد، می تواند باعث cn شود.

چشمک زدن نشت آب “سنگین” هنگامی که کلمه “سنگین” را روی پنل دیجیتال خود چشمک زن می بینید، به این معنی است که نشتی آب وجود دارد. شلنگ تخلیه را بازرسی و سفت کنید یا تعویض کنید.

خطای نشت آب LC/LE به این معنی است که نشتی آب در زیر ماشین ظرفشویی وجود دارد زیرا شلنگ های تخلیه یا پمپ معیوب هستند. شیلنگ ها، پمپ تخلیه و وان را بررسی کنید. قطعات آسیب دیده را تعویض کنید.

خطای مسدود شدن فیلتر IE/1E این کد خطا معمولاً در مدل های آبشاری زمانی که آب از فیلتر پایین ماشین ظرفشویی عبور نمی کند دیده می شود. برای تعمیر، فیلتر را تمیز کنید. اگر کد همچنان نشان داده شد، با نمایندگی خدمات سامسونگ تماس بگیرید.

خطای گیرکردن دکمه کنترل پنل bE2/BE یکی از دکمه های کنترل پنل گیر کرده است. همه دکمه ها را فشار دهید تا دکمه مشکل دار را پیدا کنید و چسب آن را بردارید. اگر مشکل برطرف نشد، کنترل پنل را تعویض کنید.

خطای ارتباط CE صفحه کنترل با ماشین ظرفشویی ارتباط برقرار نمی کند. برای تعمیر، ماشین ظرفشویی را خاموش کرده و دستگاه را مجددا راه اندازی کنید. اگر مشکل ادامه داشت، با یک تکنسین خدمات سامسونگ تماس بگیرید.

کد خطای نیمه بار PE

 

این کد نشان می دهد که مشکلی در مجموعه دیورتر، پمپ سامپ یا مجموعه موتور وجود دارد. زمانی اتفاق می‌افتد که بازوی اسپری که توسط مجموعه دیورتر کنترل می‌شود، در حالت نیمه بار کار نمی‌کند. سیم ها و دسته سیم را بازبینی و دوباره وصل کنید و شل کنید. تعویض و قطعات آسیب دیده

خطای عملکرد پمپ 3C

 

این خطا به این معنی است که پمپ آب کار نمی کند. اگر با خاموش کردن و راه اندازی مجدد ماشین ظرفشویی کار نکرد، احتمالاً باید تعویض شود.

خطای دمای بالا 3E

 

این کد یعنی دمای آب خیلی بالاست. تنظیم دمای آب دستگاه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که زیر 175 درجه فارنهایت است. اگر تنظیم مشکلی ندارد، باید با یک تکنسین خدمات سامسونگ تماس بگیرید.

خطای تامین آب 4C/4E

 

اگر شش دقیقه بعد از روشن کردن ماشین ظرفشویی آب در وان ماشین ظرفشویی نباشد، این کد روشن می شود. این می تواند نشان دهنده مشکل در شیر ورودی آب باشد. اطمینان حاصل کنید که شیر قطع آب کاملا باز است و صفحه شیر ورودی مسدود نشده است. تمام سیم کشی ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که شیر به درستی وصل شده است. شیر ورودی آب را تعویض کنید.

خطای تخلیه نشدن آب 5C/5E/SC/SE

 

این کد نشان می دهد که آب خیلی کند تخلیه می شود یا اصلاً تخلیه نمی شود. هرگونه گرفتگی را از محل اتصال سینک و تخلیه، شیلنگ زهکشی، فیلتر و پمپ سامپ بازرسی و تمیز کنید. اگر مشکل ادامه داشت، قطعات آسیب دیده را تعویض کنید.

7E خطای بازتابنده واتروال

 

این خطا زمانی رخ می دهد که بازتابنده واتروال مسدود شده و نمی تواند حرکت کند. بررسی کنید که بازتابنده به درستی نصب شده باشد و به قطعه نچسبیده باشد. اگر دستگاه شما نو است، مطمئن شوید که تمام نوار بسته بندی برداشته شده است.

9E خطای سطح آب کم

 

این زمانی اتفاق می افتد که آب کافی در ماشین ظرفشویی وجود نداشته باشد. پس از باز کردن ماشین ظرفشویی، ظروفی را که پر از آب هستند خالی کنید. مطمئن شوید که دستگاه شما تراز است و همه سیم ها به طور ایمن وصل شده اند. در صورت آسیب دیدگی سنسور سطح آب یا دسته سیم را تعویض کنید.

نمایندگی سامسونگ کرج مشکل ظرف شویی شما را در کمترین زمان برطرف خواهد کرد با ما تماس بگیرید.

74 / 100

دیدگاهتان را بنویسید