» معرفی کسب و کار » اصلاح بد شکلی گوش در یک ساعت
images 1696414187 651d39ebefcd1 jpg
معرفی کسب و کار

اصلاح بد شکلی گوش در یک ساعت

اکتبر 4, 2023 90119

گوش‌ های بد شکل ، برجسته یا حتی آسیب دیده یکی از مشکلات ظاهری می ‌باشند که ممکن است باعث کاهش اعتماد به نفس و ایجاد احساس ناخوشایندی در فرد شود به خصوص در کودکان که هنوز شخصیت آن ها به طور کامل شکل نگرفته است و هرگونه تخریب و تمسخر آن ها باعث شکل گرفتن شخصیتی تند خو و حتی پرخاشگر یا در مقابل فردی منزوی و بی اعتماد به نفس می شود. اینجاست که والدین برای جلوگیری از بروز این مشکلات و بهبود زندگی و آینده فرزندشان ، اقداماتی را باید انجام دهند و حتما از یک جراح گوش مجرب کمک بگیرند. خوشبختانه، با پیشرفت تکنولوژی و روش‌های پزشکی ، اصلاح بدشکلی گوش ‌ها به راحتی و با سرعت بالا امکان ‌پذیر شده است. اصلاح بدشکلی گوش در یک ساعت، یکی از روش‌هایی است که در حال حاضر بسیار محبوب و مورد توجه قرار گرفته است. این روش ، با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و تجربه پزشکان ماهر، به شما این امکان را می ‌دهد که در یک جلسه کوتاه ، بدون نیاز به بیهوشی کامل و بدون درد و سختی ، گوش ‌های خود را به شکلی کاملاً طبیعی و جذاب تغییر دهید. برای آشنایی بیشتر با این تکنیک سریع همراه ما باشید.

اصلاح بد شکلی گوش در یک ساعت - دکتر یابری

آیا اصلاح بد شکلی گوش با روش‌های غیرتهاجمی ممکن است؟

در حقیقت ، در حال حاضر روش ‌های غیرتهاجمی برای اصلاح بدشکلی گوش بسیار محبوب شده ‌اند. یکی از روش‌ های غیرتهاجمی برای اصلاح بدشکلی گوش، استفاده از چسب های اصلاحی می ‌باشد. این چسب ها ، با قرار دادن فشار مناسب بر روی گوش ، به شکل آن شکل می ‌دهند و به طور کامل بدون نیاز به جراحی، گوش را به شکلی طبیعی تبدیل می ‌کنند. همچنین ، روش‌ های دیگری مانند استفاده از پروتزهای اصلاحی نیز برای اصلاح بدشکلی گوش مورد استفاده قرار می ‌گیرند. این روش‌ه ا به دلیل عدم نیاز به جراحی و عدم وجود درد و سختی ، بسیار محبوب و مورد توجه قرار گرفته‌ اند. اما باید گفت که این تکنیک ها و روش هایی که نام برده شد هیچ یک نتایجی دائمی و موثر به دنبال ندارند و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی گوش ها به حالت اولیه خود باز می گردند که این وضعیت باعث می شود تا تمامی هزینه های صرف شده برای تهیه چسب های گوش و بهبود فرم گوش ها از بین برود و در آخر به نتیجه ای مطلوب و ایده آل نرسید.

پس با چه روشی بدشکلی گوش ها را اصلاح کنیم؟

جراحی گوش برای اصلاح فرم گوش‌ ها یکی از روش‌ های موجود برای اصلاح بدشکلی گوش می ‌باشد. این روش برای افرادی که گوش‌هایشان بسیار بدشکل است و نیاز به اصلاح دارند ، مورد استفاده قرار می ‌گیرد. در این روش ، پزشک با استفاده از تکنیک ‌های جراحی ، گوش را به شکلی طبیعی تر و زیباتر تغییر می ‌دهد. این روش معمولاً با بیهوشی کلی یا موضعی انجام می ‌شود و ممکن است نیاز به بستری شدن برای چند روز داشته باشد. اما دکتر راضیه یابری عمل زیبایی گوش را با استفاده از بی هوشی موضعی و بدون نیاز به بستری شدن در بیمارستان و تحمل اندکی درد انجام می دهد. بیهوشی موضعی هیچ مشکلی را برای شما به وجود نمی آورد و حتی اجازه نمی دهد تا شما متوجه کوچک ترین دردی شوید.

به هر حال، قبل از تصمیم گیری برای جراحی گوش ، بهتر است با پزشک متخصص مشورت کنید و اطمینان حاصل کنید که جراحی مناسب برای شماست و همچنین مزایا و معایب این روش را بشناسید.

آیا اصلاح بد شکلی گوش در یک ساعت ممکن است؟

حتما تا کنون تبلیغات بسیار زیادی در خصوص عمل زیبایی گوش دیده و شنیده اید و این سوال برایتان به وجود آمده است که آیا می توان در کمتر از یک ساعت عمل زیبایی گوش را انجام داد یا خیر؟ در این خصوص باید بگویم که عمل جراحی گوش اگر تحت بیهوشی کامل انجام شود ، بیشتر از یک ساعت طول خواهد کشید چرا که در ابتدا نیاز است شما تحت بیهوشی قرار بگیرید و سپس بعد از انجام تغییرات به اتاق ریکاوری بروید. در حالی که در روش جراحی گوش با بی حسی موضعی اینکار امکان پذدیر است و می توان عمل جراحی را در کمتر از یک ساعت انجام داد و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی مرخص شد و به منزل بازگشت. البته نباید این مورد را فراموش کرد که میزان تغییرات مورد نیاز برای جراحی گوش در تعین مدت زمان جراحی بسیار موثر است و اگر قرار باشد تغییرات بسیار زیادی بر روی گوش اعمال شود زمان جراحی نیز افزایش پیدا می کند. در هر صورت با انجام جراحی گوش با بی حسی موضعی مدت زمان لازم برای ریکاوری و همچنین بیهوش شدن از پروسه جراحی کاسته می شود و جراحی سریع تر از انچه تصور کنید انجام می پذیرد. البته توصیه می شود که برای انجام این عمل جراحی تحت بیحسی موضعی حتما به پزشکی مجرب و کاردان مراجعه کنید تا بتوانید به نتیجه مثبت برسید.

هزینه عمل گوش با بیحسی موضعی

بهتر است بدانید که تجربه جراح گوش برای انجام عمل جراحی بسیار مهم بوده و بیشتر از هزینه می تواند در نتیجه جراحی تاثیر بگذارد. از همین رو بهتر است ابتدا یک جراح گوش مجرب و متبحر را برای عمل زیبایی خود انتخاب کنید و سپس بر اساس هزینه تصمیم بگیرد که نزد او عمل جراحی را انجام می دهید یا خیر. به عبارتی دیگر بعد از یافتن جراح گوش مجرب این خود شما هستید که تصمیم می گیرید بین سلامتی و پول کدام را انتخاب کنید.

اما به طور کل باید بگویم که هزینه جراحی گوش بر اساس عوامل مختلفی از قبیل منطقه جغرافیایی ، میزان تغییرات مورد نیاز گوش ، تجربه و تخصص جراح و غیره تعیین می شود.

 

67 / 100

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×