» سبک زندگی » دکوراسیون » انتخاب بهترین دکوراسیون اتاق خواب مردانه
دکوراسیون
دکوراسیون

انتخاب بهترین دکوراسیون اتاق خواب مردانه

می 5, 2023 70123

انتخاب بهترین دکوراسیون اتاق خواب مردانه : لحظه ای چشمانتان را ببنید و یکی از مردان بااهمیت زندگیتان مثل پدر یا شوهر خود را تصور کنید. با عنایت به خیالی که از آن شخص دارید به نظرتان وی در چه اتاقی زندگی می کند؟ چه رنگ و طرحی به ذهنتان می رسد؟ چه ایده ای برای طراحی اتاق خواب پدرتان برای روز پدر به ذهنتان می رسد؟

امروزه کلیشه اتاق خواب مردانه یا به معنایی دیگر یک غار تیره و تار دیوار های سیاه، یک مبل چرم پوسته پوسته شده و یک تلویزیون بزرگ یا یک اتاق مینیمال با مبلمان متالیک است. با این که همه این طراحی ها مردانه هستند اما فقط قسمت کوچکی از طراحی مردانه را شامل می شوند.

از شکل ها و خطوط هندسی ولی با کالا و الگو های متمایز استفاده کنید

در اتاق های زنانه معمولا از خطوط منحنی مثل لامپ های رومیزی انحنادار، مبل های شزلون، صندلی با پشتی های گرد و کوسن های توپر استفاده می شود. برای اضافه کردن کمی تستوسترون به اتاق از مبلمان و شکل های هندسی، خطوط صاف وگوشه های مربع استفاده کنید. به تمام خطوط صاف اتاق بالا نگاه کنید.

حتی برای اضافه کردن خطوط بیشتر دو فرش با خطوط صاف یکدست در اتاق وجود دارد که روی هم قرار گرفته اند و روی سقف هم یک شکل هندسی به چشم می خورد. همچنین باید از مبلمانی استفاده کرد که حس مردانگی و قدرت را منتقل کند اما حواستان باشد اتاق سرد و مبلمان همگی مانند یک جعبه به نظر نرسند. با اضافه کردن یک کاغذدیواری، پرده یا اثر هنری طرحدار لایه های بیشتری به اتاق اضافه کنید.

انواع اتاق مردانه

از رنگ های خنثی و گرم فاقد اینکه تیره به نظر برسند استفاده کنید

درست است که رنگ های تیره یک اتاق مردانه را یادآوری می کنند منتها این رنگ ها همه نور را به خود جذب کرده و یک فضای افسرده می سازند. برای خنثی کردن این اثر می توانید مانند اتاق بالا از رنگ های سفید، بژ یا حتی رنگ هایی غنی مانند قرمز، قهوه ای، آبی و طوسی استفاده کنید. با اضافه کردن چند چراغ رومیزی اتمسفری گرم و خوشامدگو بسازید. همچنین از رنگ های شاد مانند قرمز نترسید زیرا می توانند فضایی روشن و در عین حال مردانه بسازند.

عکس اتاق خواب پسرانه ساده ایرانی

اجناس مردانه مانند چرم را با پارچه های روشن تر ترکیب کنید

چرم، کرباس، چوب و فلزات اجناسی هستند که در وضعیت متداول مردانه محسوب می شوند و بسیار با دوام هستند. اما حواستان باشد {پارچه|قماش|منسوج|پاره|تکه|قطعه|لخت|{انواع منسوج و پارچه های مخمل آبی با چوب ترکیب شده و یک اتاق مردانه شیک ساخته اند.

تزیین اتاق خواب مردانه

جزئیات را ساده و قرینه نگه دارید

برای بسیاری از مردان سادگی کلید زندگی است. با اینکه اتاق خواب زنانه می تواند پر از جزئیات تزئینی باشد در اتاق خواب مردانه ترجیح بر این است که همه توجهات به سمت یک وسیله دکوری مانند یک تابلو یا مجسمه باشد. بهتر است وسایل را قرینه نگه دارید مانند دو چراغ خواب در دو طرف تخت. در اتاق های بالا عکس ها و قفسه های کتابخانه همه به صورت قرینه کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

منبع : مجله زندگی بهتر

87 / 100

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×