» سبک زندگی » آرایش و زیبایی » بهترین کرم ضد چروک و ضد لک از چه برندهایی هستند؟
آرایش و زیبایی

بهترین کرم ضد چروک و ضد لک از چه برندهایی هستند؟

فوریه 17, 2024 50110

هر کسی در هر دوره ای از زندگی می تواند شاهد به وجود آمدن لک ها و چین و چروک های پوستی روی صورتش باشد، این لک ها می توانند به هر دلیلی به وجود آیند و چین و چروک ها به علت عوامل ارثی، پیری زودرس و با بالا رفتن سن روی صورت تشکیل شوند، قطعا شما به دنبال بهترین راه حل برای رفع لک ها و چروک های پوستی هستید که بتوانید سریع تر از آن ها خلاص شوید به همین علت در این مقاله آرایش تاپ به این موضوع پرداختیم که بهترین کرم ضد چروک و ضد لک از چه برندهایی هستند؟

بهترین کرم ضد چروک و ضد لک از چه برندهایی هستند؟

کرم ضد چروک و ضد لک کوآنزیم Q10 ویلایس Wellice

کرم ضد چروک ویلایس کوآنزیم Q10 یک کرم معجزه بخشی است که با بهترین و آخرین فناوری های روز دنیا از عصاره جنین تولید و ساخته می شود و به راحتی ترک ها و چروک های عمیق پوستی را از بین می برد، ناگفته نماند که به راحتی پف زیر چشم و حلقه های سیاه دور چشم را از بین می برد و لایه های محافظ روی پوست ایجاد می کند و از پوست در برابر اشعه های خورشید به خوبی نگهداری می کند.

وقتی که این کرم کلاژن سازی پوست را افزایش دهد، پوست به شکل فوق العاده ای جوان می شود و تمام لک ها، جای جوش ها و… از بین می برد و پوست هیدراته می شود، از عصاره های ارگانیک و مغذی برخوردار می باشد و به پوست نفوذ می کند و متابولیسم را در بخش های صورت و گردن افزایش می دهد.

کرم شیپ پلاسنتا + کلاژن بایورخ

این کرم مرطوب کننده شیپ پلاسنتا + کلاژن بایورخ به راحتی و سریع جذب پوست می شود و بسیار سبک است، رطوبت را به پوست های خشک می بخشد و قدرت مرطوب کنندگی آن 24 ساعته است و با فرمولاسیون عالی که دارد به ترمیم و تغذیه پوست کمک می کند، علاوه بر مرطوب کنندگی بالایی که دارد موجب جوانسازی پوست می شود.

از افتادگی پوست جلوگیری و پیشگیری می کند و آن را سفت می کند و موجب ترمیم چین و چروک های پوستی می شود و هیچ گونه مواد مضری مانند الکل، گلوتن و پارابن ندارد.

کرم روز ضد چروک Q10 کیوتن Cien

کرم روز ضد چروک Cien Q10 از سلول های پوستی به طور عالی محافظت می کند، در از بین رفتن چروک های سطحی بسیار موثر است و چروک های عمیق را کاهش می دهد و از به وجود آمدن چروک های جدید جلوگیری و پیشگیری می کند.

در واقع این کرم نوعی مرطوب کننده است که از کمپلکس فعال و ویتامین E برخوردار می باشد و پوست را بازسازی می کند و در برابر اشعه های مضر آفتاب از آن محافظت می کند.

کرم روشن کننده و آبرسان صورت ویتامین C بیوآکوا

این کرم آبرسان ویتامین سی بیوآکوا از ترکیبات غنی مانند ویتامین c و عصاره گریپ فروت برخوردار می باشد، عصاره گریپ فروت دارای خاصیت روشن کنندگی، شفاف شدن پوست و کمرنگ کردن لک ها است و ویتامین سی بیوآکوا پوست صورت را به صورت عمقی آبرسانی می کند و آن را شاداب و درخشان می کند، با خواص ضد پیری پوست صورت را جوان و سالم می کند، ناگفته نماند که این ویتامین سی از هیالورونیک اسید، روغن های معدنی، گلیسیرین و… برخوردار می باشد که موجب لطافت و نرمی پوست می شوند.

بهترین کرم ضد چروک و ضد لک

ویتامین سی اوردینری با حجم 30 میل

ویتامین سی اوردینری یک محصول با کیفیت مراقبتی است که موجب روشن و شفاف شدن پوست صورت می شود، این کرم می تواند رنگدانه های پوست را یکنواخت کند و لک های پوستی را از بین ببرد و چین و چروک ها را کاهش دهد، در این محصول هیچ گونه مواد مضر مانند سولفات، الکل و پارابن وجود ندارد.

کرم بوتاکس و جوانساز شفاخوشه

این كرم بوتاكس يا جوانساز شفاخوشه یک محصول کاملا گیاهی و چند منظوره است که دارای خواص تقویت کنندگی، جوانسازی پوست و سفت کنندگی پوست می باشد و می توانید در طول روز از پوست جوان و شاداب خود لذت ببرید.

کرم ضد چروک آردن

کرم ضد چروک آردن شلی پوست را کاهش می دهد و چین و چروک های عمیق پوست را از بین می برد و پوست را سفت می کند و از پیر شدن پوست صورت جلوگیری و از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت می کند، ناگفته نماند که این کرم علاوه بر خاصیت جوان سازی پوست، لک ها و تیرگی های صورت را از بین می برد، اگر این محصول را همزمان با محصولات دیگر استفاده کنید شاهد نتیجه بهتر و سریع تری خواهید بود، این محصولات را می توانید از بهترین فروشگاه های اینترنتی لوازم آرایشی مثل آرایش تاپ تهیه کنید.

کرم ضد چروک لیراک

کرم ضد چروک لیراک محصول کشور فرانسه می باشد و چین و چروک های عمیق صورت، خطوط و ناهمواری ها را از بین می برد و پوست را جوان می کند و با تغذیه رسانی به پوست، شفافیت و ظاهری جوان تر به پوست می بخشد، این محصول از عصاره سیتوناکر SP ( عصاره صدف دریایی)، عصاره کنجد برخوردار می باشد که با خاصیت مرطوب کنندگی خشکی پوست را از بین می برد، فاقد فیتواستروژن است، عصاره شاه بلوط این کرم پوست را بازسازی می کند.

بهترین کرم ضد چروک

کرم ضد چروک لورآل

این کرم هم محصول کشور فرانسه است که بر پایه مواد گیاهی و عصاره گل اپتینا تولید و ساخته می شود و رطوبت پوست را تامین می کند، فرمولاسیون این کرم موجب جلوگیری از چین و چروک های عمیق می شود و پوست را سفت می کند، بهتر است این محصول را برای دیدن نتیجه دلخواه، روزانه به صورت دورانی روی پوست خود ماساژ دهید، از آن جایی که در این کرم تکنولوژی پروپتینال Pro Retinol A و پپتیدس Peptides استفاده شده است، پوست بازسازی می شود و چروک ها کمتر می شوند، این محصول مناسب افراد بالای 50 سال می باشد.

کرم ضد چروک پریم

کرم شب ضد چروک پریم سرشار از مواد آنتی اکسیدان قوی و ویتامین های ضروری می باشد و از مقاومت بالایی در برابر رادیکال های آزاد پوست برخوردار می باشد، افراد بالای 30 سال بهتر است از این محصول استفاده کنند، از آن جایی که این کرم شب است مواد مغذی و ویتامین ها بهتر جذب می شوند.

این محصول از امگا 7 ، روغن ماکادامیا و عصاره رزماری برخوردار می باشد که جوان سازی بسیار عالی دارد، هیچ گونه فیلترهای ضد آفتاب در این محصول وجود ندارد و به همین دلیل مناسب افراد با پوست چرب و جوش دار نیست، مرطوب کنندگی قوی دارد و سطح کلاژن و الاستین پوست را افزایش می دهد.

این 10 محصولات از گزینه های عالی ضد چروک و ضد لک هستند که علاوه بر این ها باز هم می توانید کرم های برندهای دیگر را خریداری کنید، در صورتی که تمایل به خرید محصولات بالا داشتید می توانید هر کدام آن ها را با بهترین قیمت لوازم آرایشی از فروشگاه آرایش تاپ خریداری کنید و شاهد نتایج دلخواه روی پوست صورت خود باشید.

85 / 100

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×