» مراکز درمانی » بیمارستان تندیس تهران
بیمارستان تندیس تهران
مراکز درمانی

بیمارستان تندیس تهران

فوریه 26, 2024 6064

بیمارستان تندیس با استفاده از تکنولوژی های روز و تجهیزات پیشرفته، در تیرماه 1397 در منطقه شمال تهران به بهره برداری رسید. این بیمارستان با هدف ارائه بهترین خدمات تشخیصی و درمانی با سرعت بالا و کیفیت عالی طراحی و ساخته شده است. با اولویت ارائه درمان علمی و صحیح، بیمارستان تاکید دارد که بیماران در کمترین زمان ممکن بهبود یابند و از خدمات و امکانات بیمارستان بهره مند شوند. این مرکز در بلوار نلسون ماندلا (جردن) و با رعایت کلیه استانداردهای ایمنی و امنیتی، به صورت هوشمند و مدرن فعالیت می کند تا بیماران خود را با اطمینان و آرامش احاطه کند.

بیشتر بخوانید:

فهرست بخشهای بیمارستان تندیس

در این بیمارستان، بخش‌های بستری، جراحی و مراقبت ویژه از بخش‌های اصلی است که برای ارائه خدمات به بیماران بهره می‌بریم. این بخش‌ها شامل بخش ICU، CCU و NICU برای مراقبت بیماران در وضعیت‌های حاد و ویژه می‌باشد. همچنین بلوک زایمان دارای دو اتاق LDR برای زنانی که در حال زایمان هستند و نیاز به مراقبت دارند. همچنین بخش اورژانس نیز در اختیار بیماران قرار دارد تا در شرایط اورژانسی و نیاز به مراقبت فوری، به آن‌ها کمک کند.

کلینک های تخصصی و درمانگاه

بخش های پاراکلینیکی در یک مرکز بهداشتی، اهمیت بسیاری دارند زیرا این بخش ها به تشخیص و درمان بیماران کمک می کنند. بخش تصویربرداری شامل انواع تصاویر مانند سونوگرافی، رادیولوژی، سی تی اسکن و ماموگرافی است که برای تشخیص بیماری ها و اختلالات درونی بسیار مفید است. بخش آزمایشگاه و پاتالوژی نیز به تحلیل نمونه های خون، ادرار و بافت برای تشخیص بیماری ها می پردازد. بخش فیزیوتراپی و شنوایی سنجی هم از اهمیت بالایی برخوردارند چرا که به بهبود و تقویت عملکرد بدن و درمان اختلالات حرکتی و شنوایی کمک می کنند.

آدرس بيمارستان

خیابان جردن – خیابان تندیس
كد پستي : ۱۹۱۵۶۱۳۴۹۱
شماره تلفن : ۷۵۲۵۴۰۰۰

 

اسامی پزشکان بیمارستان تندیس  / بیمه های طرف قرارداد بیمارستان تندیس / بیمارستان تندیس خصوصی است یا دولتی / اتاق عمل بیمارستان تندیس / هزینه بستری در بیمارستان تندیس / نوبت دهی بیمارستان تندیس / رئیس بیمارستان تندیس / ساعت ملاقات بیمارستان تندیس جردن

81 / 100

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×