» سلامتی » اطلاعات دارویی » شربت آرژی پلاس یورویتال برای چی خوبه ؟
شربت آرژی پلاس
اطلاعات دارویی

شربت آرژی پلاس یورویتال برای چی خوبه ؟

جولای 21, 2023 50244

شربت آرژی پلاس یک مکمل تخصصی برای تقویت سیستم ایمنی و بهبود روند رشد قد در کودکان و نوجوانان می باشد. آرژی پلاس با فراهم نمودن حیاتی ترین ریز مغذی های لازم برای رشد و سلامت استخوان، دغدغه ی والدین در خصوص تغذیه کافی و رشد فرزندانشان را بر طرف می نماید. شربت آرژی پلاس یوروویتال حاوی کلسیم، روی، فسفر، ویتامین های D، A، K و B2 در ترکیب با ید و ال-آرژنین می باشد.

این محصول تحت امتیاز و لیسانس شرکتEuro OTC Pharma GmbHکشور آلمان، در هگمتان دارو غرب در ایران تولید شده است و شرکت حکیمان طب کار دارنده پروانه ساخت آن می باشد.

بیشتر بخوانید :

قرص کلسیم سیترات یوروویتال برای چیست؟

معرفی ۶ مکمل افزایش اشتها و چاق کننده برای کودکان

موارد مصرف شربت آرژی پلاس:

-کمک به تقویت سیستم ایمنی کودکان و بزرگسالان

-کمک به رشد و افزایش قد کودکان و نوجوانان

-کمک به رشد و تکامل و حفظ سلامتی استخوان ها

-کمک به تقویت عملکرد شناختی

– کمک به افزایش اشتها در کودکان

ترکیبات موجود در آرژی پلاس :

ال آرژنین:

ال آرژنین در ساخت پروتئین های بدن نقش دارد و خونرسانی و اکسیژن رسانی به اندام های بدن را تقویت می کند. ال آرژنین ترشح هورمون رشد را تحریک کرده و به دنبال آن باعث افزایش رشد اندام های بدن، افزایش توده عضلانی و افزایش تراکم استخوان می گردد. هورمون رشد در نوجوانانی که در سن بلوغ می باشند و هنوز صفحات رشد استخوانی آن ها بسته نشده است، می تواند باعث افزایش طول استخوان ها و در نتیجه افزایش قد گردد.

شربت آرژی پلاس یورو ویتال

در مطالعات بالینی نشان داده شده است که کودکانی که آرژنین کمتری از رژیم غذایی دریافت کرده اند و سطح خونی آرژنین در آن ها کمتر می باشد، قد کوتاه تری در مقایسه با کودکان نرمال دارند. به همین خاطر استفاده از شربت آرژی پلاس برای افزایش قد بسیار متداول می باشد. شربت آرژی پلاس کمک می کند سطح خونی آرژنین در محدوده نرمال حفظ گردد.

ویتامین K2 :

ویتامین K2 نیز در رشد طولی و حفظ سلامتی استخوان نقش دارد. این ویتامین پروتئین استئوکلسین را فعال می کند. استئوکلسین، کلسیم را از گردش خون به داخل بافت استخوان منتقل کرده و باعث افزایش تراکم و استحکام استخوان می گردد.

کلسیم، فسفر و ویتامین D3 :

کلسیم، فسفر و ویتامین D3 از دیگر ترکیباتی می باشند که در رشد و تکامل طبیعی استخوان در سن رشد و همچنین حفظ سلامتی و استحکام استخوان در بزرگسالان نقش دارند. ویتامین های A، B2 و عنصر روی نیز در بسیاری از واکنش های بدن علی الخصوص سنتز DNA و تقسیم سلولی نقش داشته و از این طریق به رشد اندام ها کمک می کنند. ویتامین D3 و زینک برای عملکرد نرمال سیستم ایمنی در کودکان و بزرگسالان ضروری می باشند.

ید:

یکی دیگر از ترکیبات موجود در شربت argi plus عنصر “ید” می باشد. ید برای رشد نرمال کودکان حیاتی می باشد. کمبود ید می تواند رشد و تکامل کودکان را با اختلال مواجه نماید. ید برای تولید هورمون های تیروئیدی و عملکرد طبیعی غده تیروئید نیز ضروری می باشد. عنصر ید همچنین در عملکرد شناختی و ادراکی نرمال نیز دخیل می باشد. شربت ال آرژنین یوروویتال عنصر ید مورد نیاز برای عملکرد نرمال بدن و رشد طبیعی را فراهم می کند.

بهترین زمان مصرف شربت-آرژی پلاس

در نتیجه شربت آرژی پلاس یک مکمل کامل و مناسب برای کمک به رشد کودکان و نوجوانان و تقویت سیستم ایمنی بدن محسوب می شود. تمام گروه های سنی از جمله کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و ورزشکاران می توانند از فواید شربت آرژی پلاس بهره مند گردند. این محصول تحت لیسانس کشور آلمان و در شرکت هگمتان داروی غرب ایران تولید می گردد.

نحوه مصرف شربت آرژی پلاس:

*میزان مصرف مکمل آرژی پلاس برای کودکان 4 تا 10 سال: روزی 1 بار و هر بار 5 سی سی

*میزان مصرف مکمل آرژی پلاس برای کودکان بالای 11 سال: روزی 2 بار هر بار 5 سی سی

*میزان مصرف شربت آرژی پلاس برای بزرگسالان: روزی 2 بار هر بار 5 سی سی

بهترین زمان مصرف شربت آرژی پلاس برای کودکان:

بهترین زمان مصرف آرژی پلاس بعد از غذا می باشد.

عوارض شربت آرژی پلاس :

برای شربت آرژی پلاس یوروویتال عوارض جانبی خاصی گزارش نشده است.

برخی افراد ممکن است علائم گوارشی نادری مانند تهوع، یبوست، نفخ و کرامپ شکمی را تجربه کنند.

شربت آرژی پلاس با چه داروهایی تداخل دارد؟

شرکت سازنده اعلام کرده است از مصرف همزمان این فرآورده با آنتی بیوتیک ها از خانواده تتراسایکلین خودداری شود، در صورتی که باید آنتی بیوتیک مصرف کنید، 2 ساعت قبل یا 4 تا 6 ساعت بعد از مصرف این شربت آن را استفاده کنید. در صورت مصرف داروهای کاهنده فشار خون، مصرف این فرآورده با احتیاط و توصیه پزشک انجام گیرد.

eurhovital-argiplus-syrup

شرایط نگهداری:

-در دمای پایین تر از 25 درجه سانتیگراد، در جای خشک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

-پس از باز کردن درب بطری، فرآورده داخل یخچال نگهداری شود و حداکثر تا 3 ماه قابل استفاده می باشد.

 

#شربت آرژی پلاس نی نی سایت #شربت آرژی پلاس برای چی خوبه نی نی سایت #شربت آرژی پلاس برای کودکان نی نی سایت #شربت آرژی پلاس برای قد #بهترین زمان مصرف شربت آرژی پلاس نی نی سایت

89 / 100

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×