» فرهنگ و هنر » بیوگرافی هنرمندان » عکس بابک جهانبخش در کنار همسر و سپیده خداوردی + بیوگرافی
بابک جهانبحش
بیوگرافی هنرمندان

عکس بابک جهانبخش در کنار همسر و سپیده خداوردی + بیوگرافی

آوریل 21, 2023 40150

علی جهانبخش متولد ۱ فروردین ۱۳۶۲ می باشد که معروف به بابک جهانبخش، آهنگساز و خوانندهٔ ایرانی است.بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از ۵ سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم در آلمان آغاز نمود و بعد از پایان تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد.

در ادامه عکسی از این خواننده در کنار همسر و سپیده خداوردی مشاهده می کنید.

بابک جهانبخش
بیوگرافی همسر بابک جهانبخش

 بیوگرافی بابک جهانبخش

 اولین کسی که او را به خواننده شدن تشویق کرد مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی بود. او دوره‌های آموزشی جدید را طی کرد و در سال ۷۶ و در ۱۴ سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در آن زمان با تأیید محمدعلی معلم همراه بود دریافت کرد و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود.از دید بسیاری از کارشناسان جهانبخش یکی از بهترین خواننده‌های پاپ ایران است.

بیشتر بخوانید :

شروع خوانندگی بابک جهانبخش

بعد از برگشتن از آلمان به طور جدی موسیقی را دنبال می کند و این علاقه خیلی زودتر از موقع و در نوجوانی به بار می نشیند.

او تحت نظر استاد مجتبی میرزاده دوره و آموزش های لازم خوانندگی و موسیقی را می بیند و در سن نوجوانی و ۱۴ سالگی اولین مجوز موسیقی خود را از صدا و سیما و از دست علی معلم دریافت می کند.

البوم من و بارون و اکسیژن وی را به مطرحترین خوانندگان پاپ کشور تبدیل کرد و این اهنگ بی تاثیر در شهرتش نبود و به اوج شهرت و محبوبیت رسید‌.

ترانه های من و بارون و اکسیژن و دوستت دارم از بهریت ها و پر طرفدارترین ترانه هایش می باشد.

یک ترانه نیز مخصوص مسرش آرتا خوانده به نام ایده آل که تقدیم فرزندش کرده است.

شهرت با نخستین آلبوم

در سال 1382 تولید اولین آلبوم او شروع شد و در سال 1384 آلبوم چی شده را روانه بازار کرد و در همان سال هم به عنوان دومین پدیده سال انتخاب شد او با انتشار آلبوم من و بارون در 21 تیر 91 وارد مرحله جدیدی از فعالیت هنری خود شد.

ازدواج با مروارید شهریاری همسر اولش در انگلیس

آشنایی خواننده ایرانی با همسر اولش مروارید شهریاری در کنسرتی که در لندن برگزار شد برمیگردد و آن دو با هم در این کنسرت آشنا شدند و این دوستی به ازدواج منجر شد .

بیوگرافی مروارید شهریاری

مروارید شهریاری

مروارید شهریاری، متولد تهران و دارای مدرک مدیریت بازرگانی است، او در حال حاضر یک شرکت بازرگانی و یک کتاب ترجمه شده تخصصی در حوزه بازگانی دارد

طلاق از همسر اول

همسر اولش یکی عوامل برگزار کننده کنسرتش در لندن بود . این زوج بدون خبر رسانه ها و در سکوت خبری و به دلیل نامعلومی از هم جدا شدند و طلاق گرفتند و یک پسر به نام آرتا از آنها باقی مانده است . مروارید شهریاری متولد تهران و فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی می باشد .

ازدواج مجدد

بابک بعد از جدایی همسر اولش با خانمی به نام پریا ازدواج کرده و برای اولین بار به مناسبت تولد همسرش عکسی از وی منتشر کرده و گفته است که برای هرز نرفتن و زندگی هرز نداشتن دوباره ازدواج کردم.

بیوگرافی پریا پرتوی فرد همسر بابک جهانبخش

پریا پرتوی فرد

پریا پرتوی فرد متولد دهه شصت همسر فعلی بابک جهانبخش است .خانم پرتوی فرد فعالیتی در زمینه موسیقی و سینما و هنر ندارد، اما به کار و هنر همسرش علاقه مند است و پا به پای او در کنسرت ها و مراسم و دیگر مناسبت هایی که همسرش میخواند حضور دارد و گاهی با او هم خوانی میکند

وی قبل از ازدواج بابک جهانبخش بخش با حمید خندان دیگر خواننده کشورمان ازدواج کرده که این ازدواج بعد از مدتی به طلاق انجامید.حاصل این ازدواج یک دختر به نام نیلا است.

بیوگرافی سپیده خداوردی

سپیده خداوردی

سپیده خداوردی (زادهٔ ۶ اردیبهشت ۱۳۶۰) بازیگر و نوازندهٔ ایرانی است.[۲][۳] او بازیگری را به طور حرفه‌ای با مجموعه بچه‌های خیابان ساختهٔ همایون اسعدیان در سال ۱۳۸۲ آغاز کرد. خداوردی همچنین سال‌ها سابقهٔ فعالیت حرفه‌ای در زمینه موسیقی دارد. او نوازنده گروه‌های موسیقی مختلف مانند ارکستر ملل و ارکستر ملی بوده و در گروه شهناز به همراه محمدرضا شجریان نیز فعالیت کرده‌است

منبع بیوگرافی : ویکی پدیا

همسر سابق بابک جهانبخش سکوتش را شکست #عکس زن اول بابک جهانبخش #همسر اول بابک جهانبخش #فرزندان بابک جهانبخش #قد بابک جهانبخش ویکی پدیا #پریا همسر بابک جهانبخش #عکس بابک جهانبخش و همسرش

89 / 100

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×