» فرهنگ و هنر » فیلم و سریال » معرفی سریال بازنده | داستان،بازیگران،زمان پخش
bazande
فیلم و سریال

معرفی سریال بازنده | داستان،بازیگران،زمان پخش

جولای 27, 2023 70204

سریال بازنده یک اثر ایرانی نو است که در تابستان سال 1402 ازطریق شبکه نمایش خانگی فیلیمو پخش می‌شود. به‌جهت شناسایی و داده‌ها زیادتر درخصوص سریال بازنده همراه ما باشید.

سریال بازنده اثری به کارگردانی امین حسین‌پور بوده که این سریال دومین محک کارگردانی او در ساختن آثار شبکه نمایش خانگی است. فیلمنامه و قصه آن نیز به قلم امین حسین‌پور نوشته شده است. همچنین احسان ظلی‌پور تهیه‌کنندگی این سریال را بر عهده داشته است. سریال بازنده تولید شبکه نمایش خانگی فیلیمو است. ژانر سریال بازنده جنایی، معمایی و خانوادگی است و در آن بازیگران معروف و با استعدادی چون علیرضا کمالی، صابر ابر، سارا بهرامی و صدف اسپهبدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

معرفی بهترین سریال های ترکی ؛ این ۱۰ سریال ترکی حتما ببینید

معرفی ۱۰ تا از بهترین فیلم وسترن های جدید و قدیمی

معرفی ۱۰ فیلم عاشقانه دبیرستانی که نباید از دست بدید

سریال بازنده چند قسمت است

تعداد قسمت های سریال بازنده هنوز مشخص نشده اما انتظار می‌رود این سریال ایرانی بین 10 تا 20 قسمت 50 دقیقه‌ای تولید و منتشر شود.

سریال بازنده کی پخش میشود

سریال بازنده کی پخش میشود؟ با توجه به تمام شدن فصل بهار و به دنبال آن پایان سریال‌های مهم شبکه نمایش خانگی فیلیمو، این پلتفرم برای تابستان سریال‌های جدیدی در نوبت پخش دارد که سریال بازنده یکی از این سریال‌های در انتظار پخش است. اما هنوز زمان و روز انتشار سریال بازنده به طور دقیق مشخص نشده است. البته انتظار می‌رود این سریال به زودی و در ماه مرداد توسط شبکه نمایش خانگی فیلیمو منتشر شود.

داستان سریال بازنده

این سریال برخلاف سریال‌های اخیر شبکه نمایش خانگی که اکثرا در ژانر درام و کمدی ساخته شده‌اند، داستانی هیجان‌انگیز در ژانر جنایی و معمایی دارد. در خلاصه سریال بازنده آمده است که این سریال جنایی و معمایی درباره کارآگاه کیانی (با بازی علیرضا کمالی) است که درگیر حل پرونده‌ای پیچیده و مرموز شده که رازهای بزرگی از یک خانواده را برملا خواهد کرد و …

بازیگران سریال بازنده

امین حسین‌پور در پیشگاه سریال بازنده سعی کرده تا از بازیگران و عوامل سریال ابتدا خود به نام درمانگر در این سریال نیز استفاده کند. مرحله‌ها پیش تولید، تعیین بازیگر و تعیین مکان فیلمبرداری سریال بازنده از اواخر سال 1401 آغاز شده و در ابتدا سال 1402 فیلمبرداری آن آغاز شده است. نقش اول این سریال جنایی را علیرضا کمالی، آرتیست موفق سریال پوست شیر بازی می‌کند.

ایضاً محمدمهدی دل خسته عکاس و داریوش صادق‌پور مدیر صدابرداری و از عوامل سریال بازنده هستند. گفتنی است که تماشای این سریال برای افراد زیر پانزده سال توصیه نمی‌شود.

علیرضا کمالی در نقش کارآگاه کیانی

سریال بازنده علیرضا کمالی

سریال بازنده علیرضا کمالی

علیرضا کمالی‌(زادهٔ ۲۷ اردیبهشت ۱۳۵۹) بازیگر ایرانی است.او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران است و بیشتر به خاطر بازی در نقش رضا پروانه در سریال پوست شیر در بین مخاطبان محبوبیت پیدا کرد.

او در سال ۱۳۷۹ در رشته بازیگری وارد دانشگاه هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و همزمان با تحصیل در رشته مذکور، در زمینه نمایش عروسکی نیز سابقه فعالیت در حوزه هنری تهران را داشته‌است. به گونه‌ای که پس از سه سال همکاری با این مرکز به عنوان بهترین بازیگر مرد نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دفاع مقدس انتخاب و معرفی گردید. اولین حضور وی به صورت جدی در عرصه سینما و تلویزیون، در سال ۱۳۸۲ و در سریال شیخ بهایی به کارگردانی شهرام اسدی می‌باشد که وی به عنوان دستیار کارگردان فعالیت می‌نمود.

صابر ابر

صابر ابر

صابر ابَر (زاده ۱۸ خرداد ۱۳۶۳ در تهران) بازیگر سینما و تئاتر ایرانی است. وی به خاطر بازی در فیلم درباره الی نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در ۲۷ امین جشنواره فیلم فجر و به خاطر بازی در فیلم دایره زنگی نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در ۲۶ امین جشنواره فیلم فجر شد.

سارا بهرامی

سارا بهرامی

سارا بهرامی (زادهٔ ۲ بهمن ۱۳۶۱) بازیگر اهل ایران است. او برای بازی در مجموعهٔ تلویزیونی پروانه (۱۳۹۲) به شهرت رسید و برای بازی در نقش مکمل فیلم خانه‌ای در خیابان چهل و یکم (۱۳۹۵) نامزد دریافت جایزهٔ حافظ شد. بهرامی برای بازی در نقش اصلی دارکوب (۱۳۹۶) موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد. او از آن زمان برای بازی در ایتالیا ایتالیا (۱۳۹۵) و علفزار (۱۴۰۰) نیز نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد

صدف اسپهبدی

صدف اسپهبدی

صدف اسپهبدی (زادهٔ ۱۵ بهمن ۱۳۷۲) بازیگر ایرانی است. او فعالیت خود را در سال ۱۳۹۶ و با بازی در فیلم کوتاه راحانا آغاز و مدتی بعد در مجموعهٔ تلویزیونی سفر در خانه ایفای نقش کرد. او برای بازی در نقش زنی معتاد در فیلم علفزار (۱۴۰۰) برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد.

سایر بازیگران سریال بازنده عبارتند از:

  • پیمان قاسم خانی
  • رویا جاویدنیا
  • محمدعلی محمدی
  • مهدی رکنی

بررسی و نقد

نظرات و نمرات  تا کنون بیشتر مثبت ارزیابی شده است و کاربران و مخاطبان ایرانی بی‌صبرانه منتظر پخش این سریال هیجان انگیز جنایی هستند. یکی از عوامل جذابیت سریال بازنده بازیگران بااستعداد و محبوبی است که در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. علیرضا کمالی، صابر ابر، سارا بهرامی، صدف اسپهبدی، پیمان قاسم خانی و دیگر بازیگران سرشناس این سریال با اجرای برجسته و قوی خود نقش‌های خود را به خوبی به زندگی کشانده و به واقعیت و اثربخشی داستان می‌افزایند.

به خصوص حضور صدف اسپهبدی که پیش از این سریال در فیلم علفزار در نقش یک معتاد خوش درخشیده و حضور علیرضا کمالی نیز که با ایفای نقش رضا پروانه در سریال پوست شیر به شهرت دست یافته، تاثیر بسیاری در هیجان و بی‌صبری مخاطبان برای انتشار سریال بازنده دارد.

 

منبع : plaza

87 / 100

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×