» سبک زندگی » آرایش و زیبایی » کاشت ابروتو خراب نکن ! بعد از کاشت ابرو چه روغنی استفاده کنیم؟
ابروتو خراب نکن بعد از کاشت ابرو چه روغنی استفاده کنیم؟ تصویر 1 jpg
آرایش و زیبایی

کاشت ابروتو خراب نکن ! بعد از کاشت ابرو چه روغنی استفاده کنیم؟

ژانویه 20, 2024 80144

بعد از کاشت ابرو چه روغنی استفاده کنیم؟ در حین کاشت ابرو، فولیکول‌ ها از ناحیه بانک مو استخراج می شوند و در ناحیه کاشت ابروهای فرد قرار می‌ گیرند. پس از یک بازه زمانی کوتاه و با آغاز دوره ترمیم، ناحیه کاشت ابرو دچار خشکی می شود و با عارضه هایی از جمله خارش و یا پوسته پوسته شدن همراه است. متخصصان توصیه می کنند افراد برای تقویت فولیکول های پیوندی و همینطور افزایش قدرت ریکاوری پوست و ترمیم زخم‌ ها، از روغن های مناسب استفاده کنند. در صورتی که نمی دانید بعد از کاشت ابرو چه روغنی استفاده کنید، در ادامه ما را همراهی کنید.

بعد از کاشت ابرو چه روغنی استفاده کنیم؟

52e58566 8b33 49e0 bc3c fefce5bcd5a8

روغن‌ های گیاهی دارای تنوع بسیار بالایی هستند. در صورتی که کاشت ابرو انجام داده‌ اید، بهتر است برای تقویت ابروهای خود بعد از کاشت ابرو، از روغن هایی که در ادامه معرفی می‌ کنیم، استفاده کنید.

روغن بادام یا بادام تلخ

اگر می پرسید بعد از کاشت ابرو چه روغنی استفاده کنیم؟ باید بگوییم بهترین انتخاب برای تقویت ابروها بعد از کاشت، استفاده از روغن بادام یا بادام تلخ است. این روغن ضمن اینکه منجر به رفع خشکی پوست شما در ناحیه کاشت ابرو می شود، می تواند کیفیت رشد موهای ابروی شما نیز را نیز بهبود ببخشد. از سویی دیگر از روغن بادام یا بادام تلخ برای التیام ناحیه کاشت ابرو نیز استفاده می شود.

از مزیت‌ های روغن بادام و یا بادام تلخ این است که پس از استفاده نیز می توانید مقدار اضافه آن را نیز خیلی راحت از روی پوستتان پاک کنید و برای تمیز کردن آن نیاز نیست زمان زیادی را اختصاص دهید.

بعد از کاشت ابرو چه روغنی استفاده کنیم؟ روغن نارگیل

از دیگر روغن هایی که استفاده از آن بعد از کاشت ابرو بسیار خوب است، روغن نارگیل می باشد. روغن نارگیل دارای جذب سریع و بالایی است و به همین دلیل نیز خیلی سریع خشکی پوست را رفع می کند. روغن نارگیل دارای تاثیر بسیار سریعی در رفع خشکی پوست است.

روغن کرچک

یکی از روغن های مناسب برای بعد از کاشت ابرو، روغن کرچک است که دارای غلظت نسبتا بالایی است و تاثیرات فوق العاده را بر روی موهای کاشته شده در ناحیه ابرو می گذارد. می‌ توانید از روغن کرچک برای چرب کردن ابروهایتان استفاده کنید و اجازه دهید توسط پوستتان جذب شود تا اثرگذاری لازم را داشته باشد.

روغن ‌زیتون

در ادامه بررسی بعد از کاشت ابرو چه روغنی استفاده کنیم؟ قصد داریم یکی از کاربردی ترین و رایج ترین روغن هایی که برای تقویت پوست و مو کارایی دارد را برای شما معرفی کنیم. روغن زیتون برای تقویت ابروها پس از کاشت بسیار مناسب است.

نکته ای که در مورد روغن زیتون وجود دارد، این است که این روغن جزو چربی های مقاوم است و شستن آن از روی صورت کمی سخت می باشد. به همین دلیل تا زمانی که روی پوست است، به دلیل جذب آلودگی محیطی، محلی برای تکثیر باکتری‌ ها به شمار می رود.

با این حال استفاده مداوم از روغن زیتون پس از کاشت ابرو، خشکی پوستتان را رفع می کند و کمک می کند تا ابروهای شما مجدد رشد کنند. پس از جذب روغن برای جلوگیری از بروز عارضه های پوستی، ابروهایتان را شستشو دهید.

روغن آرگان

روغن آرگان از دیگر روغن های گیاهی است که برای رفع خشکی پوست کاربرد دارد. روغن آرگان بهبود دهنده رشد ابروها می باشد و می توانید از آن برای تقویت ابروهایی که کاشته شده‌ اند، استفاده کنید.

روغن رزماری

روعن رزماری دارای ویژگی هایی شامل ضد التهاب، ضد قارچ، ضد باکتریایی و با خاصیت آنتی اکسیدانی قوی می باشد. این روغن در افزایش رشد ابروها و تقویت فولیکول ابرو بسیار موثر است.

در ادامه بررسی بعد از کاشت ابرو چه روغنی استفاده کنیم؟ باید بگوییم استفاده از روغن رزمانی منجر به افزایش جریان خون در فولیکول ها و تامین مواد مغذی مورد نیاز برای فولیکول‌ ها می شود. با این حال رزماری ممکن است منجر به تحریک پوست نیز شود. بنابراین سعی کنید در ماه های اول که کاشت ابرو انجام داده اید و پوست مستعد تحریک است، از این روغن استفاده نکنید.

بعد از کاشت ابرو چه روغنی استفاده کنیم؟ روغن درخت چای

یکی از روغن هایی که جهت استفاده بعد از کاشت ابرو فوق العاده است اما شاید کمتر به آن اشاره شده است، روغن درخت چای می باشد. این روغن برای درمان زخم هایی که بعد از پیوند ابرو ایجاد می شوند و همینطور رفع حالت پوسته پوسته شدن ابرو بسیار کاربردی است.

روغن درخت چای از خاصیت آنتی باکتریال و ضد میکروبی برخوردار است و تنها با استفاده از دو قطره از این روغن بر روی ابروها، می توان از خواص بی نهایت آن بهره برد.

روغن سبوس برنج

یکی از روغن هایی که از گذشته تا به امروز برای درمان ریزش ابرو و همینطور درمان کم پشتی و افزایش حجم ابروها استفاده می شود، روغن سبوس برنج است. با استفاده از این روغن، به راحتی می توان ابروها را پس از کاشت تقویت نمود. در مورد این روغن باید اشاره کنیم که ضمن تاثیرگذاری در تقویت فولیکول های مو بعد از کاشت، یک روش درمانی برای جلوگیری از سفیدی موهای ابرو نیز به شمار می رود.

روغن کندش

بعد از کاشت ابرو چه روغنی استفاده کنیم؟ پیشنهاد ما به شما روغن کندش است. روغن کندش در تقویت ابروها معجره می کند. کافی است مقدار کمی از این روغن را بر روی ابروهای خود استفاده کنید تا شاهد تاثیری که در افزایش ضخامت تارهای ابروی شما دارد، باشید.

بعد از کاشت ابرو چه روغنی استفاده کنیم؟ روغن فندق

یکی از روغن هایی که به سبب برخورداری از ریزمغذی ها برای تقویت فولیکول های مو کارایی فوق العاده ای دارد، روغن فندق است. روغن فندق سرشار از پتاسیم، فولات، امگا 3 و امگا 6، منگنز، مس و منیزیم می باشد. استفاده مداوم از این روغن منجر به افزایش ضخامت تارهای ابرو پس از کاشت می شود. ضمن اینکه در رفع ریزش ابرو نیز موثر است.

چه مدت بعد از کاشت ابرو باید از روغن استفاده شود؟

069e4f16 1eee 43d1 84c2 fd8c5f7e9872

یکی از سوالات پرتکرار در مورد استفاده از انواع روغن ها برای تقویت ابرو، این است که چه مدت بعد از کاشت باید از روغن استفاده کنیم. در نظر داشته باشید که در این زمینه بهتر است مطابق با نظر پزشک متخصص خود اقدام کنید.

به طور کلی پزشکان متخصص توصیه می کنند افراد تا یک هفته پس از کاشت ابرو، از هیچ روغنی بر روی ابروهای خود استفاده نکنند. در هفته اول پوست شما در ناحیه کاشت ابرو، ملتهب و مستعد آسیب است. به طوری که حتی اگر از روغن های مختلف برای چرب کردن این ناحیه استفاده کنید، می تواند منجر به کشیده شدن پوست در این ناحیه و جابجایی فولیکول ها شود.

بنابراین بهتر است استفاده از روغن های مختلف برای تقویت ابروهای کاشته شده را به بعد از سپری شدن دوران نقاهت موکول کنید. اجازه دهید زخم های این ناحیه بسته شود تا روغن ها نیز اثرگذاری لازم را داشته باشند.

عمل کاشت ابرو چقدر طول میکشد؟

بهترین کلینیک کاشت ابرو در اصفهان

این عمل زیبایی علی رغم ظاهرش یک عمل سرپایی است که تنها نیاز به بی حسی موضعی داشته و در یک جلسه به انجام میرسد. مدت زمان لازم برای انجام این عمل حدود 5 تا 6 ساعت است و نیازی به بستری شدن ندارد.

ابتدا مدل برروی صورت زیباجو طراحی میشود و سپس در صورت رضایت همان طرح فیکس میگردد. ، و کار کاشت ابرو آغاز میگردد.

آیا ابروها پس از کاشت میریزند ؟

این سوال و نگرانی برخی از زیباجویان است . در جواب باید گفت: بله این عمل نیز مانند کاشت مو در سر میباشد ،و گرافت ها بعد از چند هفته شروع به ریزش میکنند . اما این به معنای از دست رفتن ریشه آنها نیست .

مشابه عمل کاشت مو اکثر موهای ریخته شده در طول یک دوره زمانی رشد میکنند و پس از گذشت حدود 3 یا 4 ماه به حالت اولیه خود میرسند . از آنجا که این ریزش و رشد مجدد یکدفعه اتفاق نمی افتد شما هیچ گاه ابروی خود را خالی نمیبینید و در مدت زمانی که تعداد از آنها میرزند بعد از مدت کوتاهی ابروهای دیگر در حال رشد هستند تا زمان بیان شده سپری گردد.

نتیجه کاشت ابرو در اصفهان چه زمانی قابل مشاهده است؟

کاشت ابرو عملی است که نتیجه آن را به یکباره مشاهده نمیکنید. و هر ماه که از عمل میگذرد ، شاهد تفاوتهای آن با روزهای اولیه کاشت خواهید بود. نتیجه کامل این عمل زیبایی بعد از حدود 9 تا 12 ماه حاصل خواهد شد.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم به سوال بعد از کاشت ابرو چه روغنی استفاده کنیم؟ پاسخ دهیم. امیدواریم اطلاعات این محتوا راهنمای مناسبی برای شما باشد تا به واسطه آن بتوانید از روغن مناسبی برای ابروهای خود استفاده کنید و فولیکول هایی که در ناحیه کاشت ابروهایتان قرار دارد را تقویت کنید.

توصیه می کنیم حتما از روغن های طبیعی بعد از کاشت ابرو استفاده کنید؛ به طوری که هیچ مواد شیمیایی و ناخالصی نداشته باشند. حتما برای قرار دادن روغن بر روی ناحیه مورد نظر از برس های مخصوص استفاده کنید. در استفاده از روغن ها زیاده روی نکنید؛ چراکه استفاده بیش از اندازه از روغن ها منجر به چرب شدن بیش از اندازه پوست و گرفتگی فولیکول های موی شما می گردد.

با استفاده مداوم و به اندازه از روغن هایی که در این مقاله نام بردیم، می توانید به نتیجه برسید. از همراهی شما تا انتهای این مقاله متشکریم.

منبع : کاشت ابرو در اصفهان 💎 لیست 10 بهترین مرکز کاشت ابرو در اصفهان

90 / 100

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×