» معرفی کسب و کار » کوچک کردن بینی بدون جراحی
11zon cropped 1 jpeg
معرفی کسب و کار

کوچک کردن بینی بدون جراحی

سپتامبر 18, 2023 60118

ترس از عمل موضوع کوچکی نیست و خیلی از افراد حتی با فکر به آن نیز دچار افت فشار می شوند. شاید شما نیز از این دسته باشید و از هر نوع جراحی  چه زیبایی و چه درمانی وحشت داشته باشید. برخی اشخاص که در این دسته جای می گیرند ، به دنبال زیباتر شدن به خصوص در ناحیه صورت هستند و مشتاقانه به دنبال راهی بوده تا اندازه بینی شان را بدون اینکه برش و بخیه روی پوست اعمال شود ؛ کوچک کنند. اما این کار چطور امکان پذیر است؟ اصلا تکنیکی برای کاهش سایز دماغ بدون عمل کردن آن وجود دارد یا همه این ها یک شگرد تبلیغاتی برای کسب پول بیشتر است؟ در پاسخ باید بگوییم بله! خوشبختانه پیشرفت علم باعث شده تکنیک هایی برای کم کردن اندازه این عضو بدون انجام جراحی وجود داشته باشد که یکی از آن ها ، تزریق آنزیم به بینی است. در ادامه این مطلب ، تمامی اطلاعات از جمله نحوه و زمان تزریق ، عارضه های احتمالی و فواید این رویکرد را شرح داده ایم. بنابراین در صورتی که شما نیز می خواهید این کار را انجام دهید ، با ما تا انتها همراه باشید.

اگر می خواهید بیشتر در مورد جراحی بینی بدانید ، به این لینک مراجعه کنید!

نمونه کار عمل بینی

اصلا آنزیم چیست؟

اولین علامت سوالی که بعد از شنیدن این موضوع در ذهن همه ما شکل می گیرد این است که آنزیم چه چیزی است؟ آنزیم ها نوعی پروتئین هستند که نقش کاتالیزور بیولوژیکی را بر عهده دارند. کاتالیزورها نیز وظیفه افزایش سرعت واکنش های شیمیایی را بر عهده دارند. وجود آنزیم به صورت طبیعی برای بدن واجب است ، چون برخی از آن ها برای انجام کارهایی مثل هضم غذا مورد نیاز هستند. محققان نیز از این مسئله استفاده کرده و از آن برای کوچک کردن بینی استفاده می کنند.

تزریق آنزیم هیالاز یا هیالورونیداز معمولا به بافت چربی دماغ انجام می شود. نتیجه چیست؟ کاهش حجم بینی و تغییر شکل آن بدون انجام جراحی بینی در کرج ! این ماده علاوه بر این ، کاربردهای زیادی نیز در صنعت دارویی و پوست نیز دارد. زمانی که به خطرناک بودن این آنزیم فکر کردید ؛ به یاد بیاورید که از آن در جراحی چشم و بیهوشی استفاده شده در زایمان نیز استفاده می شود. تزریق آنزیم به این عضو کاملا راحت و بی دردسر است و به بیهوشی نیز نیاز ندارد ؛ پس در نتیجه با دوره ریکاوری طولانی مدت نیز مواجه نخواهید شد.

آنزیم زدن به بینی چه خطری می تواند داشته باشد؟

اگر بخواهیم بگوییم که این روش بدون خطر و عارضه می باشد ؛ یعنی با شما رو راست نبوده ایم. درست است ، مواردی گزارش شده اند که بعد از وارد شدن آنزیم به پوست تورم و واکنش آلرژیک ایجاد شده ؛ اما خبر خوب این است که تمامی این مشکلات بعد از سه تا چهار روز از بین می روند و جدی نیستند. به طور کلی باید برای تزریق کردن این ماده به پوست خود ، به سراغ بهترین جراح بینی کرج بروید تا با این کار اصلا با عوارض مواجه نگردید.

بینی یکی از اعضایی است که در قسمت بالایی بدن قرار دارد و به همین دلیل نسبت به دیگر اعضای بدن خون کمتری به آن می رسد ، به همین دلیل در صورتی که تزریق اشتباه انجام شود و یا حجم درستی از این ماده به بینی وارد نشود باید انتظار بروز مشکلاتی را داشته باشید. اما اگر بخواهیم یک نتیجه گیری کلی داشته باشیم ؛ می توان عطای این روش را به لقایش بخشید و با انتخاب درست یک جراح متبحر آن را به بهترین شیوه ممکن انجام داد.

آنزیم چقدر اندازه بینی را کوچک می کند؟

در صورت کلی ، ماندگاری این پروسه چیزی بین دو تا پنج سال است اما بدن فرد و سبک زندگی که پیش گرفته است نیز روی این موضوع تاثیر می گذارند. بنابراین در صورتی که شما این ماده را تزریق کردید و اثر آن نسبت به افراد دیگر زودتر از بین رفت ؛ باید به دنبال دلیل در بدن خود و کارهایی که بعد از آن انجام داده اید باشید ؛ زیرا انجام مراقبت های بعد از آن اهمیت و تاثیر ویژه ای در میزان ماندگاری آنزیم دارد. در کل انجام جراحی بینی برای داشتن یک نتیجه دائمی تر ، انتخاب بهتری است.

تزریق آنزیم یا عمل بینی؟ کدام یک بهتر است ؟

با اینکه خیلی از افراد از این پروسه ترس دارند و رفتن زیر تیغ جراح برایشان به یک دغدغه بزرگ تبدیل شده ، اما در مواردی چاره ای نیست جز اینکه عمل زیبایی بینی انجام شود. در واقع گاهی این عمل نه به عنوان آخرین راه چاره ، بلکه به عنوان اولین و بی دردسرترین راه حل محسوب می شود! امکان دارد بزرگی بینی ، تنها مشکل آن نباشد و بعد از معاینه پزشک متوجه شود که ایرادات دیگری مثل گرفتگی ، انحراف یا شکستگی هم وجود دارند. در چنین شرایطی ، آنزیم زدن هیچ تاثیری نخواهد داشت و بهتر است یک راه آسان تر مثل رینوپلاستی را انتخاب کنید. بله ،  برش خوردن پوست از وارد شدن سوزن آمپول به آن ترسناک تر به نظر می رسد ؛ اما برای رسیدن به یک نتیجه عالی که تا سال های سال با شما همراه باشد بهتر است یک بار و برای همیشه تحت این جراحی قرار گیرید. برای اینکه در این مورد اطلاعات بیشتری کسب کنید ، توصیه می کنیم به سایت دکتر سیما ندافی مراجعه کنید.

62 / 100

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×