بهترین اپلیکیشن آموزش زبان از نظر کاربران

معرفی انواع اپلیکیشن آموزش زبان از این نظر اهمیت دارد که امروزه بسیاری از افراد برای تمام اهداف خود از اینترنت استفاده می نمایند. با در دست داشتن گوشی های هوشمند می توان اکثر کارها و فعالیت های خود را به بهترین صورت ممکن انجام داد و یکی از این برنامه ها آموزش زبان است. از طریق اپلیکیشن های مختلف می توان زبان مورد نظر را فرا گرفت و به موفقیت رسید. در این نوشتار، انواع برنامه های ایرانی و خارجی که کاربران از آن راضی بودند را، به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان ایرانی

بدون تردید افراد فارسی زبان ترجیح می دهند اپلیکیشن آموزش زبان برای آن ها زبان فارسی را پشتیبانی نماید یا ملا برنامه ایرانی باشد که بتوانند راحت تر از آن استفاده نمایند. شما با تسلط بر زبان می توانید گام های بلند تری در جامعه بردارید و بدون شک چند قدم جلوتر از سایرین می باشید.

اما برای این که در این مسیر موفق شوید باید بهترین روش ها را به کار ببرید و از بهترین ابزار استفاده نمایید. همیشه سعی نمایید در این مسیر با برنامه درست قدم بردارید و تمرین های خود را به صورت مداوم و با جدیت به پیش ببرید. تلاش خود را بکنید و بازخورد آن را هم در نظر داشته باشید و نکته بسیار مهم انگیزه داشتن را نیز فراموش نکنید.

آموزش زبان

اما یکی از نکته های مهم هم داشتن منابع درست برای آموزش می باشد که می توان اپلیکیشن آموزش زبان را برای این کار مورد استفاده قرار داد. افرادی که تمایل دارند برای یادگیری زبان از اپلیکیشن های ایرانی استفاده نمایند، می توانند در ادامه با این برنامه ها آشنا شوند و با توجه به نیاز خود از آن ها استفاده نمایند.

اپلیکیشن زبان شناس

یکی از انواع اپلیکیشن آموزش زبان ایرانی، برنامه آموزشی زبان شناس است. در مورد این اپلیکیشن باید گفت که نقطه قوت آن آرشیو بسیار غنی و بزرگ است که حاوی انواع محتوای آموزشی بوده و همه آن ها هم سرگرم کننده می باشند. در نظر داشته باشید که برنامه ها کاملا بر پایه بازی و روش های جذاب طراحی شده اند و همین امر این اپلیکیشن را در بین کاربران محبوب ساخته است‌.

از دیگر نکات قابل توجه در مورد این اپلیکیشن که در واقع انگیزه زبان آموزان و کاربران را بسیار بالا نگه می دارد، محاسبه روزهایی است که آن شخص در مسیر یادگیری زبان قرار گرفته است. این اپلیکیشن صرفا برای آموزش زبان انگلیسی طراحی شده است.

همچنین دیگر نقطه قوت این اپلیکیشن، قرار دادن زیر نویس برای کلیه فیلم ها و انیمیشن های موجود است که کمک زیادی به کاربران و زبان آموزان می کند. در این اپلیکیشن علاوه یر انواع فیلم و انیمیشن، داستان هایی هم بارگذاری شده است که برای سنین مختلف بوده و سطوح مختلف زبانی از مبتدی تا پیشرفته را پوشش می دهد.

اما یکی دیگر از نکات مهم در مورد این اپلیکیشن جذاب، این است که هر چهار مهارت زبانی از جمله مهارت نوشتاری، گفتاری، شنیداری و مهارت خواندن را مورد توجه قرار می دهد و زبان آموزان را به گونه ای تقویت می کند که آمادگی شرکت در هر کدام از آزمون های معتبر مثل تافل، آیلتس و GRE را داشته باشند‌.

از ابزارهای مهم این اپلیکیشن برای یادگیری هر چه بهتر زبان، لایتنر تعاملی، دیکشنری های معتبر، آمار و نموارهای پیشرفت زبان آموز و سایر ابزارها می باشد و همین امر یادگیری و آموزش زبان را بسیار جذاب ساخته و بازده بسیار بالایی نیز دارد. امتیاز این اپلیکیشن در بازار 4.3 با 5295 رای می باشد.

 

اپلیکیشن آموزش زبان learnit

گروهی از متخصصان و طراحان ایرانی این اپلیکیشن آموزش زبان را طراحی کرده اند و کاربران زیادی از این اپلیکیشن استفاده می نمایند. تکنیک به کار رفته در این اپلیکیشن آموزشی “GTM” می باشد. این روش “Grammar Translation Method” بوده و کاربران این امکان را دارند که ساختار زبانی خود را بسیار تقویت نمایند و در نهایت این توانایی را کسب می نمایند که در خواندن ادبیات انگلیسی و البته درک آن ها به موفقیت برسند‌.

البته نا گفته نماند که این روش و تکنیک آموزشی برای افراد بزرگسال بسیار کاربردی می باشد و کاربران می توانند با نکات گرامری و همچنین کلمه ها و واژه‌های جدید انگلیسی آشنا شوند. در این اپلیکیشن برای درس ها و یادگیری هر چه بهتر آن ها ویدیو های آموزشی عالی و طبقه بندی شده بارگذاری شده است و بدون تردید دامنه لغات زبان آموزان افزایش خواهد یافت و همچنین مهارت های زبانی آن ها تقویت می یابد. البته باید گفت که برنامه خاصی در این اپلیکیشن وجود دارد که بر پایه بازی بوده و برای کودکان بسیار مفید می باشد. امتیاز این برنامه در بازار 4.8 با 53177 رای است.

 

اپلیکیشن آموزش زبان بیاموز | B-amooz

از دیگر انواع اپلیکیشن آموزش زبان ایرانی، برنامه آموزشی «بیاموز» است که گروهی از متخصصین ایرانی آن را طراحی نموده اند. این اپلیکیشن علاوه بر زبان انگلیسی، قادر است زبان های دیگر از جمله فرانسوی، آلمانی و ترکی استانبولی را پشتیبانی کند. تکنیک این اپلیکیشن نیز “GTM” می باشد و برای کاربران در گروه های سنی مختلف برنامه ریزی شده است.

با دانلود برنامه آموزش زبان آلمانی به فارسی بیاموز می توانید وارد بخش های مهمی مثل یادگیری کلمه ها، بخش یادگیری گرامر و همچنین بخش مهارت خواندن و شنیداری و بخش یادگیری الفبا و نحوه تلفظ آن ها شوید و با بهترین تکنیک ها به یادگیری زبان بپردازید. تمام بخش ها با تکنیک های نوین طراحی شده و تمام ابزارهای لازم جهت یادگیری زبان را دارند. سطوح مختلف زبانی از مبتدی تا پیشرفته می توانند از این اپلیکیشن استفاده نمایند و به خوبی تقویت شوند‌. این اپلیکیشن در بازار امتیاز 4.6 با 19141 رای را دریافت نموده است.

آموزش زبان

اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی به فارسی

امروزه یادگیری زبان از طریق اپلیکیشن های آموزشی تحولی عظیم در فرایند آموزش و یادگیری ایجاد نموده است و اکثر افراد از همین روش برای این منظور استفاده می نمایند. در این بخش انواع اپلیکیشن آموزش زبان که علاوه بر انگلیسی، امکان یادگیری دیگر زبان ها ازجمله آلمانی را دارد، به شما عزیزان علاقمند معرفی می نماییم. امیدواریم ادامه این مطلب برای افرادی که به دنبال بهترین اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی هستند،

 

اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی Drops

یکی از انواع اپلیکیشن آموزش زبان از جمله زبان آلمانی، برنامه آموزشی “Drops” می باشد که بر یادگیری واژه های زبان تمرکز می کند و در این مسیر هم کاملا کاربردی و اصولی عمل می نماید. طراحی این برنامه اپلیکیشن بسیار زیبا می باشد و بازی های جذابی را برای یادگیری لغت ها طراحی نموده است‌. این برنامه آموزشی امتیاز 4.4 با 277 هزار رای را دریافت نموده است.

 

اپلیکیشن Memrise

این اپلیکیشن آموزش زبان نیز بر روی یادگیری واژه‌ها تمرکز می کند و البته نکته قوت آن وجود راهنمای تلفظ است که این امکان را به زبان آموزان و کاربران می دهد که تلفظ خود را ضبط نموده و آن را با افراد بومی مقایسه نمایند‌ و به این طریق مشکلات احتمالی خود را رفع نمایند. امتیاز کاربران به این برنامه آموزشی 4.5 با 1.51 ملیون رای در google Play داراست‌.

 

اپلیکیشن آموزشی For Farsi -German vocabulary trainer

این اپلیکیشن آموزش زبان امتیاز بسیار بالایی را در این کاربران کسب نموده است و برای یادگیری واژگان آلمانی طراحی شده است و علاوه بر تلفظ آن ها، مثال های متعدد و معنای فارسی نیز در آن وجود دارد. این برنامه هم امتیاز بالایی را دریافت کرده است که 4.4 می باشد.

 

اپلیکیشن آموزشی Der Die Das

توصیه ما این است که کلیه زبان آموزان زبان آلمانی و کاربران این اپلیکیشن آموزش زبان را دانلود و مورد استفاده قرار دهند‌. در این اپلیکیشن آموزشی، یادگیری حروف تعریف که از نکات بسیار مهم و دشوار محسوب می شود به بهترین روش انجام می گیرد. همچنین دستورالعمل های گرامری و اصپل و مربوط به حروف تعریف در زبان آلمانی آموزش داده می شود و می توان به نحوه تلفظ کلمه ها گوش داده و یاد گرفت. امتیاز این اپلیکیشن آموزشی 4.6 در google Play است‌.

 

اپلیکیشن دولینگو

در اپلیکیشن دولینگو تمرین های زیادی برای مهارت های شنیداری، انواع فلش کارت ها و سوال های متعدد بارگذاری شده است و آموزش با تکنیک های نوین انجام می شود. این برنامه آموزشی دارای امتیاز4.7  می باشد.

 

اپلیکیشن رزتا استون

از انواع اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی می توان اپلیکیشن رزتا استون را نام برد. اما در مورد این اپلیکیشن باید گفت که نقص های جدی در تکنیک آموزشی آن وجود دارد که باعث می شود فرایند یادگیری به کندی صورت بگیرد و همین امر از محبوب آن کاسته است. به همین منظور این اپلیکیشن تنها برای افرادی که در سطح مبتدی قرار دارند مناسب می باشد. این اپلیکیشن امتیاز 4.7 را دریافت نموده است.

88 / 100

دیدگاهتان را بنویسید