بهترین شرکت پرستاری از سالمند در تهران کدام است؟

ممکن است برخی از سالمندان به دلایلی همچون کهولت سن، بیماری های حاد و مزمن، از دست دادن همسر و عزیزان شان، تنهایی و… توانایی انجام امور روزمره شان را از دست بدهند و برای انجام امور به کمک نیاز داشته باشند، در صورتی که به دلیل مشغله های کاری و شغلی تان توانایی مراقبت و نگهداری از والدین سالمند و عزیزتان را ندارید می توانید مراقبت و نگهداری از سالمند را به پرستار بسپارید.

بهترین شرکت پرستاری از سالمند در تهران کدام است؟

مراقبت و نگهداری از سالمندان

برخی از افراد زمان کافی برای مراقبت و نگهداری از عزیزان شان ندارند و یا تخصص و تجربه کافی در این زمینه ندارند، از آن جایی که سالمندی دوره حساسی است و سالمندان در این دوره با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم میکنند توصیه می شود که مراقبت و نگهداری از آن ها را به پرستاران متخصص و با تجربه بسپارید.

بهترین شرکت پرستاری از سالمند در تهران کدام است؟

مراقبت از سالمندان در منزل توسط آسایش گستران

آسایش گستران یکی از مراکز خدماتی مجاز و معتبر در تهران است و پرستاران فعال در این مجموعه افراد متخصص و مجربی هستند که آموزش های کافی را فرا گرفته و تجربه کافی دارند.

در صورتی که ساکن تهران هستید و برای مراقبت و نگهداری از سالمندان عزیزتان به پرستار سالمند نیاز دارید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و پرستار سالمند درخواست کنید.

چرا آسایش گستران بهترین شرکت پرستاری از سالمند مطرح می شود؟

اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که چرا با توجه به فعالیت مراکز خدماتی پرستاری بسیاری در تهران آسایش گستران را انتخاب کنیم، در این بخش از طریق معرفی مزایای مرکز خدماتی آسایش گستران به این سوال تان پاسخ خواهیم داد.

  1. مرکز خدمات پرستاری آسایش گستران دارای مجوزهای رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور است.
  2. کلیه پرستاران فعال در این مجموعه متخصص هستند و به ارائه خدمات تخصصی می پردارند.
  3. کلیه پرستاران فعال در مجموعه آسایش گستران از تجربه کافی برخورداند و از وظایف شان آگاهی دارند.
  4. امکان درخواست پرستار سالمند در این مرکز به صورت ساعتی، روزانه و شبانه روزی وجود دارد.
  5. جهت مشاوره رایگان و با کارشناسان مجموعه و درخواست پرستار از آسایش گستران می توانید در تمامی روزهای هفته به صورت 24 ساعته با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.
  6. کلیه خدمات پرستاران مجموعه آسایش گستران حهت افزایش رضایت مشتریان توسط تیم پشتیبانی نظارت می شود.
  7. کلیه هزینه های پرستاری در این مجموعه مطابق با نرخ اتحادیه دریافت شده و کاملا منصفانه می باشد.

بهترین شرکت پرستاری از سالمند در تهران کدام است؟

مراقبت از سالمند توسط پرستار چه مزایایی دارد؟

برخی از افراد بین استخدام پرستار و سپردان والدین و عزیزان مسن شان به خانه سالمندان دچار دو راهی قرار می گیرند، اغلب سالمندان ترجیح می دهند که روزهای پایانی زندگی شان را در منزل شخصی و در کنار افراد خانواده و عزیزان شان سپرس کنند، استقلال سالمندان با زندگی در منزل شخصی شان حفظ می شود ضمن این که ارزشمندی بیشتری را احساس می کنند.

با استخدام پرستار سالمند 24 ساعته امکان ملاقات از سالمند توسط دیگران وجود دارد و ملاقات از سالمند به روزها و زمان های خاصی محدود نمی شود، پرستار سالمند در منزل به صورت اختصاصی از سالمند مراقبت و نگهداری میکند و هزینه های مراقبت و نگهداری از سالمند در مقایسه با خانه سالمندان مناسب تر و مقرون به صرفه تر است، پرستار سالمند در تهران را از آسایش گستران استخدام کنید.

پرستاران آسایش گستران در مقابل سالمند چه وظایفی دارند؟

به طور کلی پرستار سالمند دارای وظایف متعددی است که هر کدام از آن ها با توجه به نیاز و شرایط سالمند و خانواده او تعیین می شود، در این بخش به معرفی اصلی ترین وظایف پرستار سالمند خواهیم پرداخت.

  1. بررسی علائم حیاتی سالمند
  2. چکاپ قند خون، فشار خون سالمند
  3. جلوگیری از ایجاد زخم در سالمندان
  4. درمان و پانسمان زخم های سالمند
  5. مدیریت و کنترل دردهای سالمند
  6. تزریقات و سرم تراپی برای سالمند
  7. تهیه غذای مناسب برای سالمند
  8. انجام امور بهداشتی استحمام سالمند

بهترین شرکت پرستاری از سالمند در تهران

پرستاران فعال در آسایس گستران چه ویژگی های دارند؟

به طور کلی پرستاران دارای ویژگی های خاصی هستند.

صبر و انرژی و تجربه لازم

از آن جایی که ممکن است خلق سالمندان به دلایلی از جمله  تنهایی، بیماری و… تغییر کند رفتار با آن ها نیازمند صبوری است و پرستار باید برای مراقبت و نگهداری از سالمند از صبر کافی برخوردار باشد، پرستاران فعال در مجموعه آسایش گستران افراد مجرب و متخصصی هستند که صبوری از اصلی ترین ویژگی های شان عنوان می شود.

78 / 100

دیدگاهتان را بنویسید