خرید فرش کاشان (جدیدترین مدل‌های سال 1403)

خرید فرش ماشینی کاشان

خرید فرش کاشان، شما می‌توانید شاهکار فرش ماشینی را در فرش شاهکار خاطره کاشان مشاهده کنید. انواع فرش 1500 شانه با تراکم 4500، فرش 1200 شانه با تراکم 3600، فرش 700 شانه با تراکم 2550 و… در سایت فرش شاهکار خاطره موجود است. قیمت‌های ما تا 30 درصد ارزان‌تر از نمایشگاه‌ها و هایپر فرش‌ها است. شما می‌توانید فرش با سایزهای استاندارد 12 متری، 9 متری، 6 متری و… را سفارش دهید. همچنین اگر به دنبال خرید فرش با سایز سفارشی هستید می‌توانید با شماره 09134592153 تماس بگیرید. لازم به ذکر است که امکان خرید قسطی فرش نیز فراهم است، برای خرید قسطی نیز تماس بگیرید.

فرش جدید سال 1403

خرید فرش از کارخانه

کارخانه‌های زیادی در شهر کاشان وجود دارد، تعداد این کارخانه بیش از 500 کارخانه است. تولیدات این کارخانه از نظر شانه و تراکم و همچنین جنس نخ و سایر ویژگی‌ها با یکدیگر متفاوت است. البته هستند شرکت‌هایی که دستگاه‌های مشابه دارند ولی تنوع طرح و نقشه باعث ایجاد تمایز بین آن‌ها می‌شود. اگر می‌خواهید در هزینه‌های خود و خانواده‌تان صرفه جویی کنید توصیه می‌کنیم فرش‌تان را مستقیم از کارخانه تهیه کنید. زیرا قیمت کارخانه تا 50 درصد از بازار و هایپر فرش‌ها ارزان‌تر است و همچنین تقلبی در آن وجود ندارد.

با خرید فرش از کارخانه علاوه بر قیمت ارزان‌تر برای خرید از کالایی اصل و با کیفیت برخوردار می‌شوید. در برخی از هایپر فرش‌ها و مغازه‌ها دیده شده که مشخصات فرش را تغییر می‌دهند. با تغییر مشخصات می‌توانند سود خوبی داشته باشند و یا اینکه بعدا آن افزایش را در قالب تخفیف کم کنند. اما هیچ کارخانه‌ای نیست که مشخصات را تغییر دهد و یا تقلب در فروش داشته باشد. زیرا همه کارخانه‌ها زیر نظر سازمان استاندارد و اتحادیه تولید کنندگان هستند. برای خرید با شماره 09134592153 تماس بگیرید، خرید فرش 1500 شانه.

فرش ماشینی کاشان

رنگ فرش سال 1403

در سال 1402 شاهد ورود دوباره رنگ طوسی به صنعت فرش در ایران شدیم. این رنگ بندی اینقدر طرفدار پیدا کرد که اکثر شرکت‌های فرش ماشینی اقدام به تولید فرش زمینه طوسی کردند. همچنین فرش زمینه دودی در سال 1401 رنگ سال شد و استقبال خوبی از آن شد. اما سال جدید چه رنگی مد شده است؟ برای سال 1403 رنگ زمینه شکلاتی و دلفینی جز رنگ‌های این سال هستند. البته رنگ نقره ای چند سالی هست که پرفروش بوده است و این موضوع به دلیل ورود سبک مدرن به دکوراسیون خانه‌ها است. در حال حاضر اکثر شرکت‌ها در حال تغییر پالت رنگی خود به شکلاتی و دلفینی هستند. شما می‌توانید برای خرید فرش مد سال به سایت ما مراجعه نمایید.

جدیدترین مدل فرش ماشینی

در فرش ماشینی سبک‌های متفاوتی داریم، فرش ترنج دار، فرش افشان، فرش مدرن، فرش فانتزی، فرش مراکشی و… این سبک‌ها هر کدام شامل چند هزار نقشه هستندطراحان در صنعت فرش ماشینی به صورت روزانه در حال طراحی نقشه‌های جدید هستندبرخی از این نقشه‌ها پرفروش می‌شوند و برخی دیگر مورد استقبال قرار نگرفته و حذف می‌شوندساختار کامل و مناسب نقشه باعث می‌شود تا یک نقشه ماندگار شودسبک افشان همیشه در فرش ماشینی پرفروش بوده است و دلیل آن ست شدن این مدل فرش‌ها با دکوراسیون‌های مختلف است، فرش 1200 شانه.

جدیدترین مدل فرش 1403

امسال نیز طراحی‌های جدید انجام شده است و نقشه‌های زیادی برای سال 1403 طراحی شدند. همه سبک‌های فرش ماشینی به صورت مداوم در حال به روز شدن هستند. پیشنهاد ما به شما برای خرید جدیدترین مدل فرش سال 1403 انتخاب فرش افشان است. این سبک همیشه مد است و هیچ وقت از مد نمی‌افتد و همیشه به روز است. از جدیدترین مدل‌های فرش سال 1403 می‌توان به مدل‌های: افشان لارا، افشان شهرزاد، افشان بهار، طرح رامتین، طرح شمس و… اشاره کرد.

فرش کاشان

فرش زمینه تیره

تیره یا روشن؟ نظر شما کدام زمینه رنگ است؟ بسیاری از مردم ایران به دلیل چرک تاب بودن رنگ تیره همیشه فرش تیره خریداری می‌کنند. اما آیا فرش تیره برای خانه و دکوراسیون شما مناسب است؟ اگر متراژ منزل شما کوچک است و سالن پذیرایی کوچکی دارید توصیه می‌کنیم از فرش‌های زمینه روشن خرید کنید. زیرا فرش روشن باعث می‌شود تا فضای خانه بزرگ‌تر به نظر برسد. البته رنگ‌هایی مانند فرش نقره ای، دلفینی، شکلاتی و… رنگ‌هایی هستند که نه زیاد روشن هستند که زود کثیف شوند. نه تیره هستند که خانه شما را تاریک و کوچک کنند.

فرش زمینه روشن

زمینه روشن در فرش مورد استقبال بانوان جوان و عروس خانم‌ها است. دکوراسیون مدرن و سبک‌های امروزی در طراحی خانه باعث شده است تا فرش زمینه روشن مورد استقبال بیشتری قرار بگیرد. اگر شما تازه ازدواج نمودید و می‌خواهید برای جهیزیه خود فرش خریداری نمایید. می‌توانید با مراجعه به صفحه فرش جهیزیه عروس در سایت ما جدیدترین مدل‌ها را مشاهده نمایید. همچنین بابت ست کردن فرش‌ها و قالیچه‌های موردنیازتان نگران نباشید. چون ما هر سایزی که شما بخواهید به صورت استاندارد و سفارشی، بافت می‌کنیم.

گارانتی فرش

ضمانت و گارانتی در همه وسایل و لوازم خانگی مهم و ضروری است. همیشه قبل از خرید هر وسیله و یا کالایی از داشتن گارانتی مطمئن شوید. همچنین این نکته را فراموش نکنید که هر گارانتی معتبر نیست. شما باید نام شرکت گارانتی کننده را بدانید و در مورد آن در اینترنت جستجو کنید. تا اگر شرکت معتبر نیست و یا خدمات خوبی ارائه نمی‌دهد از آن محصول خرید نکنید. این موضوع در فرش ماشینی نیز مهم است و حتما به دنبال خرید فرش با گارانتی باشید. زیرا فرش بدون گارانتی کیفیت مناسبی ندارد.

همه محصولات عرضه شده در سایت فرش شاهکار خاطره دارای 36 ماه گارانتی هستند. در صورت بروز هر گونه مشکل می‌توانید با شماره 09134592153 تماس بگیرید. همکاران ما در بخش پشتیبانی مشتریان کاملا شما را راهنمایی می‌کنند و اگر فرش شما مشکل داشته باشد آن را گارانتی خواهند کرد. البته این نکته را به یاد داشته باشید که شرایط گارانتی در پشت لیبل فرش و یا برگه ضمانت نامه درج شده است، خرید فرش 700 شانه.

ارسال فرش

شما در هر کجای ایران که باشید می‌توانید از مجموعه فرش شاهکار خاطره کاشان خرید کنید. زیرا ما به سراسر کشور ارسال داریم و شما می‌توانید با پرداخت بیعانه سفارش خود را ثبت نمایید و تسویه حساب را در زمان تحویل سفارش در باربری شهرتان انجام دهید. تمامی سفارشات از طریق شرکت‌های باربری معتبر ارسال می‌شوند. در صورتی که می‌خواهید سفارش‌تان را درب منزل تحویل بگیرید می‌توانید سفارش خود را تسویه حساب نمایید. با تسویه حساب کامل سفارش شما از طریق تیپاکس ارسال می‌شود و شما درب منزل تحویل می‌گیرید. برای خرید فرش ماشینی کافیست با شماره 09134592153 تماس بگیرید تا همکاران ما شما را برای خرید آسان راهنمایی کنند.

79 / 100

دیدگاهتان را بنویسید