» معرفی کسب و کار » دانلود موزیک جدید
معرفی کسب و کار

دانلود موزیک جدید

مارس 9, 2024 5049

شما می‌توانید برای دانلود موزیک و موسیقی به سایت بیرسانگ مراجعه نمایید. در سایت بیرسانگ کلیه موزیک‌ها و ویدیوها به صورت رایگان قابل دانلود هستند. ما سعی داریم تا جدیدترین آثار هنرمندان را به صورت رایگان منتشر نماییم. شما می‌توانید آثار و محصولات خود را در سایت ما منتشر کنید.

دانلود موزیک

موزیک جدید را رایگان دانلود کنید! شما می‌توانید در سایت بیرسانگ به صورت کاملا رایگان به دانلود موزیک جدید بپردازید. تمامی موزیک‌های جدید و قدیمی همه در سایت بیرسانگ برای شما آماده دانلود است. در کنار دانلود موزیک شما می‌توانید متن موزیک را هم مشاهده نمایید. برخی از موزیک‌های دارای فایل تصویری نیز هستند که شما می‌توانید آن‌ها را مشاهده و یا دریافت کنید. آدرس سایت بیرسانگ Www.bir-song.ir است.

بیرسانگ موزیک

سایت بیرسانگ موزیک در سال 1401 با هدف ارائه موزیک و مداحی به شما عزیزان راه اندازی شد. ما در بیرسانگ قصد داریم تا در سال 1403 به صورت گسترده‌تر آثار هنرمندان ایرانی را از سراسر ایران به دست شما برسانیم. هدف ما در این سایت ارائه محصولات با کیفیت صوتی و تصویری به صورت رایگان است. همچنین شما می‌توانید آثار خود را در سایت بیرسانگ برای دانلود سایرین قرار دهید. برای نشر آثار کافیست به سایت ما و قسمت تبلیغات مراجعه نمایید. تمامی موارد و قوانین در قسمت تبلیغات سایت درج شده است. شما می‌توانید علاوه بر گوش دادن به موزیک‌های جدید، موزیک ویدیوهای جدید را هم مشاهده نمایید.

نکته مهم: بیرسانگ موزیک تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

دانلود موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی

شما می‌توانید جدیدترین موزیک‌های خواننده‌های ایرانی را در سایت بیرسانگ دانلود کنید. برای دانلود رایگان آهنگ‌های جدید کافیست روی نام آن خواننده در سایت بیرسانگ کلیک کنید. تا همه موزیک‌های آن خواننده برای شما نمایش داده شود. شما می‌توانید برای دانلود آهنگ گرشا رضایی به نام بزن دلتو به دریا کلیک کنید. همچنین برای دانلود جدیدترین آهنگ گرشا رضایی کلیک کنید.

دانلود مداحی جدید

در برخی از ایام سال مانند محرم و… شما می‌توانید برای گوش دادن و دانلود مداحی از سایت ما استفاده کنید. در سایت بیرسانگ موزیک شما می‌توانید علاوه بر دانلود موزیک، مداحی و نوحه‌های جدید را هم دانلود کنید. برای دانلود مداحی کافیست به صفحه آن مداح رفته تا همه مداحی‌ها و نوحه‌ها را مشاهده کنید. ما در بیرسانگ سعی داریم تا آرشیوی قوی از موزیک و مداحی را برای شما همراهان عزیز آماده کنیم. تمام موزیک‌ها و مداحی‌ها به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد.

موزیک جدید دانلود

بهنام بانی

یکی از خوانندگان پاپ ایرانی که خیلی سریع معروف شد بهنام بانی بود. ایشان در سال 1366 و متولد 11 مهر ماه هستند. فعالیت هنزی خودشان را در سال 1392 هجری شمسی شروع کردند. آشنایی ایشان در سن 19 سالگی با گروه موسیقی روژان در دوران دانشجویی بود. در فیلم گشت ارشاد 3 نیز که در سال 1400 ساخته شد ایفای نقش کردند. از موزیک‌های معروف ایشان می‌توان به قرص قمر، قرص قمر 2، هنوز دوست دارم، صد سال، دل نکن و… اشاره کرد. شما می‌توانید جدیدترین موزیک‌های بهنام بانی را در سایت بیرسانگ دانلود کنید.

آرون افشار

شاید یکی از خوانندگان آینده دار ایران آرون افشار باشد زیرا ایشان در سال 1377 و در 1 تیر ماه متولد شدند. جوان بودن ایشان باعث شده است تا خیلی سریع در بین جوانان پرطرفدار شوند. شروع کار این خواننده از مجالس عروسی و جشن‌ها بود و در سال 1396 به صورت حرفه ای وارد موسیقی شدند. از موزیک‌های معروف و پرطرفدار ارون افشار می‌توان به: ساحل آرامش، خنده‌هاتو قربون، عاشق کش و… اشاره کرد. برای دانلود آهنگ جدید آرون افشار کلیک کنید.

همایون شجریان

اولین چیزی که با نام همایون شجریان به یاد همه می‌آید نام استاد شجریان است. شاید نام استاد باعث شد تا پسرش نیز اینقدر معروف شود. ولی هر چه بود صدای استاد شجریان تفاوت زیادی با همایون شجریان داشت. پسر استاد محمد رضا شجریان در سال 1354 و در 31 اردیبهشت ماه متولد شده است. اولین آلبوم همایون شجریان نسیم وصل نام دارد که بسیاری معروف و پر طرفدار شد. از جوایز و افتخارات همایون شجریان می‌توان به: گواهینامه درجه یک هنری، دریافت جایزه باربد، تندیس بهترین قطعه موسیقی سنتی و… اشاره کرد.

احسان خواجه امیری

در سال 1363 و در 7 آبان ماه فرزند ایرج، احسان خواجه امیری به دنیا آمد. به دلیل آن که پدر (حسین خواجه امیری) یکی از خوانندگان خوش صدا و معروف بود. از ابتدا با خوانندگی و موسیقی بزرگ شد. سال 1384 آلبوم برای اولین بار توسط احسان خواجه امیری روانه بازار شد که استقبال بی‌نظیری از آن شد. همچنین خوانندگی چند تیتراژ سریال مانند میوه ممنوعه، سلام آخر، مثل هیچ کس و… باعث شد احسان خواجه امیری بسیار مشهور شود. از آلبوم‌های معروف او می‌توان به من و بابا، سلام آخر، عاشقانه‌ها، 30 سالگی، شهر دیوونه و… اشاره کرد.

علی زند وکیلی

دهه شصت شمسی بیشترین خواننده را به جامعه ایران تحویل داده است، علی زند وکیلی یکی از آن‌ها است. ایشان در سال 1365 و در 25 بهمن ماه به دنیا آمدند. خانواده علی زند وکیلی 12 نفره است و ایشان فرزند 8 هشتم هستند. در سال 1377 علی زند وکیلی به هنرستان موسیقی شیراز وارد شدند. از آهنگ‌های معروف ایشان می‌توان به تیتراژ مجموعه دزد و پلیس، پژمان، آقازاده، زیر پای مادر و… اشاره کرد. برای دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی کلیک کنید.

محسن ابراهیم زاده

آهنگسازی، خوانندگی و ترانه سرایی از کارهای است که محسن ابراهیم زاده انجام می‌دهد. سال 1366 محسن ابراهیم زاده متولد شد و در سال 1383 در 17 سالگی به دوره‌های نوازندگی سازهای ایرانی رفت. ایشان در ابتدا به ارائه تک آهنگ پرداختند و در ادامه در سال 1394 به صورت حرفه ای به روی صحنه رفتند. از آهنگ‌های معروف محسن ابراهیم زاده می‌توان به: تب عشق، طاقچه بالا، عشق شیرین، دیوونه خونه و… اشاره کرد.

بیرسانگ

دانلود آهنگ مبین حسینی

یکی از خوانندگان پر استعداد این روزها مبین حسینی است. مبین حسینی دارای صدای زیبا و ملایم است. شما می‌توانید تمام آثار این خواننده جوان را در سایت بیرسانگ گوش و دانلود کنید. از آثار مبین حسینی می‌توان به: این شهر، همیشگی، مرحم، لیلی و مجنون، یک آذر، لبخند زیبا و… اشاره کرد. برای دانلود آهنگ مبین حسینی به نام این شهر کلیک کنید، برای دانلود آهنگ همیشگی مبین حسینی کلیک کنید.

تبلیغات در بیرسانگ

در صورتی که شما خواننده هستید و یا تولید کننده یک اثر هستید می‌توانید محصولات خود را در سایت بیرسانگ منتشر کنید. برای انتشار کافیست از طریق شماره تلفن 09372105980 با ما تماس بگیرید و یا از طریق تلگرام با آیدی Bir_song_ads@ در ارتباط باشید. در ضمن به یاد داشته باشید که سایت بیرسانگ مطابق با قوانین ایران و اداره ارشاد اسلامی فعالیت می‌نماید. انتشار موزیک که خواننده آن زن باشد امکان پذیر نیست. همچنین در صورتی که کمیته فیلترینگ در خواست حذف موزیکی را بدهد، بدون اطلاع از سایت حذف خواهد شد. استفاده از تصویر بانوان در کاور موزیک نیز تایید نمی‌شود.

81 / 100

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 3.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×