دوره آموزشی کراتین احیا مو در تهران + درآمد

دوره آموزشی احیا و کراتین از جمله دوره‌ های پرطرفدار است که هنرجویان زیادی دارد و اکثر آرایشگران در کنار سایر مهارت ‌های آرایشگری که بلد هستند، به دنبال یادگیری این مهارت هم می ‌روند.

این دوره شامل سرفصل‌ های مختلف از جمله کلاژن تراپی مو در تهران، بوتاکس مو، کراتین مو، احیا مو و… می ‌شود. به طوری که یک هنرجو بعد از اتمام دوره می ‌تواند به بهترین کراتین کار تهران تبدیل شود و با مدرکی که دریافت می‌ کند وارد بازار کار شود و به درآمد برسد.

علاوه بر دوره کراتین دوره ‌های دیگر هم در آموزشگاه ‌های زیبایی مثل آموزشگاه پریسا ظفری برگزار می‌ شوند. برای مثال؛ دوره آموزش رنگ و مش هم از جمله دوره‌ هایی است که این آموزشگاه برگزار می‌ کند و در سطح کیفی بسیار بالا قرار دارد.

به طور کلی کراتین، رنگ مو و خدمات این چنینی امروزه متقاضیان زیادی دارند و طبیعتاً یادگیری این مهارت ‌ها می ‌تواند منجر به کسب درآمد بالا و موفقیت شغلی شود.

آموزشگاه زیبایی پریسا ظفری برگزار کننده دوره ‌های زیبایی مختلف است که با این تنوع توانسته است هنرجویان زیادی را از سراسر کشور به خود جذب کند که هر یک از این هنرجوها برای یادگیری مهارت خاصی این آموزشگاه را انتخاب می‌کنند.

اگر قصد شما شرکت در دوره آموزش احیا و مراقبت مو می‌باشد، پیشنهاد می ‌کنیم که این مطلب را تا انتها بخوانید. قصد داریم که به طور کامل این دوره، سرفصل ‌هایی که دارد و موقعیت شغلی آن را بررسی کنیم‌.

بهترین آموزشگاه رنگ مو

کراتین مو چیست؟

کراتین مو اقدامی موثر برای احیا و ایجاد زیبایی بیشتر در تارهای مو می‌باشد. کراتین نوعی پروتئین است که به صورت طبیعی در موها وجود دارد. اما ممکن است در اثر عوامل مختلف از میزان کراتین موجود در تارهای مو کاسته شود و در همین موقعیت با کراتینه که نوعی روش شیمیایی است، کراتین از دست رفته تارهای مو را احیا و بازیابی می‌کنند.

بهترین کراتین کار تهران سعی می ‌کند که با کمک متریال و مواد اولیه با کیفیت فرآیند کراتین را روی موهای کلاینت خود به بهترین شکل ممکن انجام دهد. تا در نهایت موهای کلاینت علاوه بر اینکه احیا می ‌شود زیبایی و لختی جذابی هم پیدا کند. اگر قصد انجام کراتین با کیفیت بالا را دارید پیشنهاد می ‌کنیم که به مرکز کراتینه مو در تهران یعنی سالن تخصصی پریسا ظفری مراجعه کنید. در این سالن تخصصی خدمات کراتین، احیا و صافی مو با بهترین مواد از بهترین برندها و تحت نظر افراد متخصص انجام می‌ شود. که بدین ترتیب نه تنها آسیبی به موی شما نمی‌ رسد، بلکه می‌توانید موهای سالم ‌تری را در این مرکز داشته باشید.

مزایای کراتین مو

  1. صافی موها
  2. نرمی و لطافت مو
  3. براق شدن مو
  4. از بین رفتن حالت پفکی در مو
  5. حفظ رنگ مو
  6. کمک به کاهش زمان آماده‌ سازی و مدل دهی مو
  7. کاهش میزان تنش در مو
  8. تقویت مو
  9. از بین بردن حالت وزی در مو
  10. ترمیم قسمت‌های آسیب دیده مو در اثر دکلره،  رنگ، اتو مو و سشوار
  11. کمک به درمان موخوره

دوره رنگ و مش حرفه ای

دوره آموزشی کراتینه مو چیست؟

دوره آموزش کراتینه مو به دوره ‌ای گفته می‌ شود که طی انجام آن روند کامل صافی و احیای مو به هنرجو آموزش داده می‌ شود. در این دوره هنرجویان نسبت به سرفصل ‌های کراتین اشراف کامل پیدا می ‌کنند و با گذراندن دوره آموزش احیا و مراقبت مو مدرک مربوطه را نیز از آموزشگاه مورد نظر دریافت می ‌کنند.

با کمک این مدرک قطعاً ورود به بازار کار برای هنرجو سریع ‌تر و بهتر اتفاق می ‌افتد. در این دوره مهارت‌ های تئوری و عملی مربوط به کراتین مثل شناخت جنس مو، آسیب‌ های وارده به مو، میزان خشکی و ضخامت مو همه و همه به هنرجویان یاد داده می ‌شوند و هنرجو با روش‌ های مختلف صافی مثل: ریباندینگ،  صافی و احیای گلوبال، بوتاکس مو، کراتینه،  پلکس تراپی، خاویار تراپی و… آشنا خواهد شد.

 هر کدام از این روش ‌ها برای جنس خاصی از مو با نوع آسیب دیدگی خاص مورد استفاده قرار می ‌گیرند. علاوه بر این نوع موادگذاری،  طریقه اتوکشی همه و همه از جمله مواردی هستند که در دوره آموزش احیا و مراقبت مو به هنرجو در  یاد داده می ‌شوند.

برای اینکه در بهترین دوره کراتین شرکت کنید و در نهایت به بهترین کراتین کار تهران تبدیل شوید پیشنهاد می ‌کنیم که در انتخاب آموزشگاه دقت زیادی به خرج دهید و آموزشگاه زیبایی پریسا ظفری که یکی از بهترین آموزشگاه‌ ها در این زمینه است را انتخاب کنید.

بهترین رنگ کار مو در تهران

سرفصل‌های آموزش کراتین مو

در صورتی که در دوره کراتین یا کلاژن تراپی مو در تهران شرکت کنید، سرفصل ‌های خاصی را آموزشگاه مورد نظر برای شما ارائه می‌ کند. تا با یادگیری این سرفصل‌ ها به بهترین کراتین کار تهران تبدیل شوید. هر کدام از مواردی که در این سرفصل‌ها ذکر می‌ شوند، بسیار حائز اهمیت هستند و هنرجویان در دوره آموزش احیا و مراقبت مو باید سعی کنند که نسبت به یادگیری این سرفصل‌ ها دقیق باشند. در ادامه سرفصل ‌ها را با هم مرور می ‌کنیم.

  • آنالیز انواع جنس مو
  • شناخت آسیب‌های مو
  • آشنایی با مواد مناسب برای هر نوع جنس مو و آسیب‌ های خاصی که به مو وارد می ‌شود.
  • شناخت بوتاکس گرم و سرد
  • آشنایی با پلکس تراپی مو
  • توانایی انجام پروتئین تراپی
  • یادگیری اسید تراپی
  • یادگیری کراتینه احیا و صافی
  • یادگیری کراتینه صافی
  • آشنایی با اتو کشی اصولی
  • آشنایی با براشینگ حرفه ‌ای
  • آشنایی با دستگاه‌ هایی که به فرایند کراتین کمک می‌ کنند.
  • توانایی پاکسازی و اسکالپ سر
  • آشنایی با روش‌ های درمانی پوسته خشک و چرب کف سر
  • آشنایی با روش‌ های درمان ریزش مو از کف سر
  • یادگیری روش ‌های درمان نازکی تارهای مو

آموزشگاه زیبایی پریسا ظفری که مرکز کراتینه مو در تهران می ‌باشد، تمام مواردی که در این سرفصل ‌ها ذکر کردیم را جزء به جزء به هنرجویان یاد می ‌دهد و شما با شرکت در دوره کراتین این آموزشگاه می ‌توانید به مباحث مرتبط با کراتین به صورت کامل مسلط شوید.

دوره آموزشی کراتین و صافی مو

درآمد کراتین مو چقدر است؟

درآمد حاصل از کراتین بسیار زیاد است به همین علت روز به روز بر تعداد مراکز کراتینه افزوده می ‌شود. باید بدانید که بهترین کراتین کار تهران قطعاً می ‌تواند به درآمد بسیار بالایی برسد به شرطی که فرایند کراتین را در دوره آموزش احیا و مراقبت مو در بهترین آموزشگاه پشت سر بگذارد.

همانطور که میدانید، همچنان دکلره، رنگ مو، مش، هایلایت و… خدمات پرطرفدار هستند. این اقدامات موها را زیبا می کنند. اما در عین حال، دارای معایب خاص خود نیز هستند. زیرا باعث خشکی و وز شدن تارهای مو می شوند. به همین علت، خدمات صافی و کراتین و احیا، همواره مشتری های زیادی دارند و طبیعتا کراتین کاران می توانند درآمد بالایی داشته باشند. زیرا همه کسانی که موهای خشک و وز و آسیب دیده دارند، دوست دارند که با انجام کراتین، موهای سالم و شفاف و براق داشته باشند.

با شرکت در دوره کراتین آموزشگاه پریسا ظفری، شما مدرک معتبر فنی و حرفه ای را دریافت می کنید و با در دست داشتن این مدرک و میزان تخصص بالایی که به دست می آورید، می توانید در لاین صافی و کراتین سالن های زیبایی مختلف مشغول به کار شوید و به عنوان کراتین کار، مهارت خود را ادامه دهید و به درآمد بالا برسید.

کسب مدرک فنی حرفه ای  از بهترین آموزشگاه

شرکت در تمام دوره های زیبایی، به دریافت مدرک ختم می شود. در واقع آموزشگاه های معتبر، حتما بعد از اتمام دوره، مدرک معتبر فنی و حرفه ای را به هنرجویان اعطا می کنند. شما هم به عنوان یک هنرجوی مبتدی باید سعی کنید، آموزشگاهی را انتخاب کنید که در انتهای هر دوره این مدرک را اعطا می کند. آموزشگاه زیبایی پریسا ظفری از آموزشگاه های بسیار معتبری است که در انتهای دوره آموزش احیا و مراقبت مو و سایر دوره ها، مدرک فنی و حرفه ای به هنرجویان خود می دهد. این مدرک، می تواند برای ورود به بازار کار راه گشا و موثر باشد. به همین علت است که تاکید داریم آموزشگاه منتخبتان حتما مدرک هم بدهد.

این آموزشگاه که مرکز کراتینه مو در تهران هم هست، ضمن برگزاری دوره ها در سطح کیفی بالا و با بهترین متدها، پشتیبانی کامل از هنرجو حتی پس از اتمام دوره را هم دارد. تا هنرجو با خیال آسوده وارد بازار کار شود و موفقیت برسد.

بهترین آموزشگاه احیا مو کجاست؟

آموزشگاه‌ های زیبایی زیادی وجود دارند که هر یک دوره‌ های خود را به صورت متنوع برگزار می‌ کنند. در این میان پیدا کردن یک آموزشگاه خوب و معتبر که دوره‌ ها را در سطح کیفی بالا برگزار کند کار دشواری است و دغدغه اکثر هنرجویان مبتدی می‌ باشد.

 اما ما خیال شما را راحت می‌ کنیم. از این بابت که با معرفی آموزشگاه زیبایی پریسا ظفری این امکان را به وجود می‌ آوریم تا بتوانید در دوره‌ های مختلف زیبایی مثل دوره آموزش رنگ و مش، دوره آموزش احیا و مراقبت مو شرکت داشته باشید و بعد از اتمام هر یک از این دوره‌ ها به فردی متخصص تبدیل شوید.

 اگر انتخاب شما دوره کلاژن تراپی مو در تهران یا احیای مو می‌ باشد، قطعاً پس از اتمام دوره کراتین کار حرفه‌ ای خواهید بود که هم می‌ توانید به عنوان بهترین کراتین کار تهران فعالیت کنید و هم در شهرستان و منطقه خود فعالیت تخصصی‌تان را ادامه دهید. زیرا با وجود مدرکی که دریافت می‌ کنید و با تخصص و دانشی که در دوره آموزشگاه پریسا ظفری به دست می‌ آورید هیچ محدودیتی برای محل کار شما وجود ندارد و در هر سالن زیبایی در لاین مخصوص به تخصص خود می‌ توانید فعالیت مفید و حرفه‌ ای داشته باشید.

آموزشگاه پریسا ظفری ضمن برگزاری دوره‌ ها در سطح کیفی بالا و ارائه مدرک معتبر، مفتخر است که اعلام کند هزینه‌ های مربوط به برگزاری دوره را بسیار کمتر از سایر آموزشگاه‌ ها در نظر گرفته است. تا بدین ترتیب امکان مراجعه به این آموزشگاه برای اکثر هنرجویان با هر میزان از بودجه وجود داشته باشد.

علاوه بر این موارد این آموزشگاه دوره‌ های خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری برگزار می‌ کند. تا هنرجویانی که ساکن شهرستان هستند و از تهران فاصله دارند،  بدون نگرانی از بابت رفت و آمد بتوانند در دوره‌ های مورد علاقه خود در این آموزشگاه شرکت کنند.

سخن آخر

مهارت کراتین یک مهارت پولساز و بسیار خوب می‌ باشد که آرایشگران و افراد علاقمند به آرایش و پیرایش می‌ توانند با یادگیری این مهارت به درآمد بالای دست پیدا کنند. به شرطی که آموزشگاه منتخب این افراد برای گذراندن دوره آموزش احیا و مراقبت مو بهترین مرکز کراتینه مو در تهران باشد.

آموزشگاه پریسا ظفری می‌ تواند با برگزاری دوره‌ های مفید خود شما را به بهترین کراتین کار تهران تبدیل کند. برای شرکت در دوره‌ های این آموزشگاه تعلل نکنید و اگر به حوزه کراتین علاقمند هستید و فکر می‌ کنید که در این زمینه موفق می‌ شوید، قطعاً این آموزشگاه می‌ تواند به شما کمک زیادی کند.

دیدگاهتان را بنویسید