پرستاری از سالمند را به چه کسی بسپاریم؟

اغلب سالمندان در این دوره از زندگی شان به دلیل کهولت سن، بیماری های حاد و مزمن سالمندی، از دست دادن همسر و عزیزان شان دچار ناتوانی و مشکلات جسمی و روانی بسیاری می شوند، از این جهت ممکن است که سالمندان به مراقبت و نگهداری نیاز پیدا کنند.

استخدام پرستار سالمند در منزل یا سپردن سالمندان به مراکز مراقبتی از روش های رایج برای نگهداری از این عزیزان عنوان می شود، اغلب افراد مسن ترجیح می دهند که در منزل شخصی شان و به صورت مستقل زندگی کنند و علاقه ای به زندگی در خانه سالمندان ندارند، اگر شما هم نمی دانید که پرستاری از سالمند را به چه کسی بسپارید در این مقاله همراه ما باشید.

پرستاری از سالمند را به چه کسی بسپاریم؟

مراقبت و نگهداری از سالمندان در منزل

اغلب افراد به دلایلی همچون مشغله کاری و تحصیلی، عدم نزدیک بودن به محل زندگی سالمند و… توانایی مراقبت و نگهداری از سالمندان عزیزشان را به صورت دائمی و 24 ساعته ندارند.

استفاده از خدمات مراکز پرستاری و مجاز و معتبر بهترین راه حل برای این موضوع عنوان می شود، از آن جایی که پرستار سالمند باید به ارائه خدمات پزشکی، بهداشتی و روانشناختی برای این عزیزان بپردازد، ضروری است که از تخصص کافی برخوردار باشد.

پرستاری از سالمند را به چه کسی بسپاریم؟

در صورتی که ساکن تهران هستید و برای مراقبت و نگهداری از سالمندان عزیزتان به پرستار نیاز دارید ما به شما مرکز خدمات پرستاری، پرستار تهران را معرفی می کنیم.

پرستار تهران مجموعه خدمات پرستاری مجاز و معتبر در تهران است که از طریق همکاری با پرستاران متخصص و آموزش دیده به ارائه خدمات تخصصی به سالمندان در منزل می پردازد.

چرا پرستاری از سالمند را به مرکز پرستار تهران بسپاریم؟

  1. مجموعه پرستار تهران مرکزی مجاز و معتبر در تهران و دارای مجوزهای رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور است.
  2. کلیه پرستاران فعال در این مجموعه افراد متخصص و آموزش دیده ای هستند که با وظایف خود و امور سالمندان آشنایی کافی دارند.
  3. پرستاران سالمند فعال در مجموعه پرستار تهران به کار با سالمندان علاقه دارند و افراد صبوری هستند که می توانند با سالمندان ارتباط سالمی برقرار کرده و با ارائه خدمات تخصصی و با کیفیت به سالمندان می پردازند.
  4. امکان استفاده از خدمات پرستاران مجموعه به صورت ساعتی، روزانه و شبانه روزی وجود دارد.
  5. کلیه هزینه ها و دستمزدهای دریافتی پرستاران در این مجموعه مطابق با نرخ های تعیین شده توسط وزارت بهداشت دریافت می شود.
  6. جهت مشاوره رایگان و درخواست پرستار از این مجموعه می توانید در تمامی روزهای هفته و به صورت 24 ساعته با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.
  7. کلیه مراقبان و پرستاران فعال در مجموعه پرستار تهران از تجربه کافی برخوردار بوده و به شغل شان تعهد دارند.
  8. عملکرد کلیه کارکنان و تیم پرستاری به منظور افزایش سطح کیفی خدمات و جلب رضایت مشتریان به صورت مداوم بررسی می شود.

پرستاری از سالمند را به چه کسی بسپاریم؟

چرا باید پرستار سالمند حرفه ای استخدام کنیم؟

زندگی های شهری و ماشینی و مشغله های فراوان به افراد این اجازه رو نمی دهد که برای مراقبت و نگهداری از والدین و عزیزان سالمندشان زمان کافی داشته باشند، ضمن این که مراقبت و نگهداری از سالمندان به تخصص و مهارت های کافی نیاز دارد.

از آن جایی که بسیاری از سالمندان دچار مشکلات جسمانی و روانی هستند و به دریافت خدمات خاص پزشکی، بهداشتی و روان شناختی نیاز دارند ضروری است که مراقبت و نگهداری شان را به پرستاران متخصص و حرفه ای بسپارید.

سالمندان در این دوره از زندگی شان به این دلیل که همسر و دوستان نزدیک شان را از دست می دهند دچار حساسیت های بیشتری شده و به مراقبت های تخصصی، هم دلی و هم صحبتی نیاز پیدا می کنند، پرستاران سالمند افراد متخصص و آموزش دیده ای هستند که با روش های مراقبت و نگهداری از سالمندان آشنایی کافی دارند.

مزایای استخدام پرستار سالمند چیست؟

ممکن است برای تان این سؤال به وجود بیاید که استخدام پرستار سالمند در منزل چه مزایایی دارد؟ مهم ترین مزیت حضور پرستار سالمند ارتقاء روحیه و کیفیت زندگی افراد سالمند تلقی می شود.

از آن جایی که سالمندان در این دوره به دلایلی همچون تنهایی دچار افسردگی می شوند از طریق برقراری ارتباط مثبت بین سالمند و پرستار سالمندان روحیه می گیرند و کیفیت زندگی شان افزایش پیدا می کند.

پرستاری از سالمند را به چه کسی بسپاریم؟

پرستاران متخصص به ارائه چه خدماتی می پردازند؟

پرستاران فعال در مجموعه پرستار تهران با توجه به شرایط سالمند و نیازهای او به ارائه خدمات مختلفی می پردازند، به طور کلی پرستاران موظف اند که از سالمندان در محیط امن منزل مراقبت و نگهداری کنند، در این بخش به معرفی مهم ترین وظایف پرستار سالمند در منزل می پردازیم.

  1. بررسی علائم حیاتی سالمند
  2. چک کردن قند خون، فشار خون و…
  3. جلوگیری از ایجاد زخم در سالمند
  4. درمان و پانسمان زخم
  5. مدیریت دردهای سالمند و کنترل دردها
  6. مدیریت داروها
  7. تهیه غذاهای مناسب برای سالمند
  8. هم صحبتی با سالمند

پرستاران مجموعه پرستار تهران چه ویژگی هایی دارند؟

دقت بالا

از آن جایی که سالمندان در مقایسه با سایر گروه های سنی بیشتر در معرض خطرات و آسیب ها قرار دارند، باید پرستار برای جلوگیری از بروز خطرات از سالمندان با دقت کافی مراقبت کند.

صبور

مراقبت و نگهداری از سالمندان در منزل به صبر نیاز دارد، پرستار باید بتواند با صبوری به سالمند و خانواده او کند و با صبر فراوان به ارائه خدمات تخصصی به سالمند بپردازد.

رفتار حرفه ای

پرستار سالمند باید به صورت کاملاً حرفه ای برخورد کند، او باید از چالش ها آگاهی کامل داشته باشد، به حد و مرز کارهایی که انجام می دهد آگاهی داشته باشد، توانایی تشخیص بیماری های سالمندی و روش های کنترل و درمان آن ها را بداند.

مسئولیت پذیری

مسئولیت پذیری از مهم ترین ویژگی های پرستار سالمند مطرح می شود، بروز خطا و اشتباهات کوچک در کار می تواند طبیعی باشد اما پرستاری که مسئولیت پذیر باشد از به جهت حفظ سلامت سالمند از بروز کوچک ترین خطاها جلوگیری می کند.

مهربانی

بهترین پرستار سالمند باید بتواند با مهربانی و خلق خوش با سالمند ارتباط برقرار کند، از آن جایی که سالمندان در این دوره از زندگی شان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند ممکن است که کم طاقت و بداخلاق شوند، مهم است که پرستار سالمند را درک کرده و با مهربانی به مراقبت از او بپردازد.

ثبات عاطفی

پرستار سالمند باید ثبات عاطفی داشته باشد تا سریعاً تغییر رفتار ندهد و در مقابل چالش ها دچار آشفتگی نشود، پرستار از طریق روحیه قوی و انرژی مثبت به سالمند روحیه می دهد.

79 / 100

دیدگاهتان را بنویسید