گوش دادن به موسیقی و کسب درآمد دلاری؛ دلچسب‌ترین راه پولدار شدن!

تصور کنید که بعد از یک روز سخت کاری، در تاکسی نشسته‌اید و به سوی منزل می‌روید یا شاید هم در صف عریض و طویل اتوبوس ایستاده‌اید و منتظر هستید تا به خانه برگردید، نظرتان در مورد کسب در آمد دلاری از راه گوش دادن به موسیقی‌های مورد علاقه‌تان چیست؟ به جای این که زمان‌های مرده خود را به دانلود آهنگ اختصاص دهید، می‌توانید جدیدترین آهنگ  و جدیدترین مداحی ها را به صورت آنلاین گوش کنید و درآمد دلاری داشته باشید.

شاید هم دانش‌آموزی هستید که مشغول درس خواندن است و در جست‌وجوی راهی برای کسب درآمد دلاری است. آیا می‌دانستید که با گوش دادن به موسیقی، می‌توانید درآمد دلاری داشته باشید؟ با شنیدن 10 آهنگ، 10 دلار و با شنیدن 100 آهنگ، 100 دلار کسب کنید؟

حتی فکر کردن به این مساله هم مرا به وجد می‌آورد. کسی که به طور طبیعی چندین ساعت از روز خود را به شنیدن موسیقی، دانلود جدیدترین پادکست‌ها و دانلود جدیدترین کتاب صوتی  اختصاص می‌دهد، بخش زیادی از زندگی خود را مدیون قدرت شنیدن است. قدرت شنیدن حالا در خدمت کسب درآمد دلاری است. بسیاری از افراد با موسیقی آرامش می‌گیرند، با موسیقی استراحت می‌کنند، با موسیقی ورزش می‌کنند، با موسیقی رانندگی می‌کنند و… این افراد تا چه اندازه می‌توانند درآمد دلاری داشته باشند؟

در این مطلب، بهترین و کاربردی‌ترین راه‌های کسب درآمد دلاری از طریق گوش دادن به آهنگ را معرفی می‌کنم. پول درآوردن در این دوره زمانه سخت نیست تنها کافیست اطلاعات خود را در دنیای اینترنت بالا ببرید.

آیا وبسایت‌هایی که به ازای گوش دادن به موسیقی، پول پرداخت می‌کنند، دیوانه‌اند؟

در جواب باید بگویم، قطعا خیر!!! شاید برایتان سوال پیش بیاید که چرا وبسایت‌ها، روش‌های کسب درآمد از طریق گوش دادن به موسیقی را به راه انداخته‌اند؟ آنها مجنون هستند یا پولشان زیادی کرده است؟ آنها از این کار چه سودی به دست می‌آورند؟ در جواب این سوال باید بگویم که عصر حاضر، عصر دیتا و اطلاعات است. بزرگ‌ترین کمپانی‌های دنیا در حال جمع کردن دیتا و اطلاعات از عادی‌ترین مردم جهان هستند تا از این طریق بتوانند مارکتینگ و تبلیغات را گسترش دهند.

حتی بسیاری از غول‌های جهان، دیتاها و اطلاعات به دست آمده از مخاطبین خود را به بالاترین قیمت‌ها می‌فروشند. وبسایت‌هایی که پلتفرم‌های کسب درآمد از طریق شنیدن موسیقی را راه‌اندازی می‌کنند نیز به دنبال همین دیتا و اطلاعات هستند. آنها به دنبال سازماندهی سلیقه مردم تمام جهان در مورد شنیدن موسیقی و آهنگ هستند. دانلود آهنگ، دانلود جدیدترین پادکست و دانلود کتاب‌های صوتی، بخش عمده‌ای از درآمد ترافیکی آنها را تشکیل می‌دهد. آنها به دنبال این هستند تا خوانندگان جوان را در یک خط سیر پرسود، گرد هم آورند. هزاران خواننده و هنرمند در دنیا وجود دارند که نیاز دارند تا سلیقه مردم سراسر جهان در مورد موسیقی را بدانند تا بتوانند بهترین آلبوم‌های موسیقی را تولید کنند و از این راه به شهرت و پول برسند. به همین دلیل برای جمع‌آوری این اطلاعات، حاضر هستند تا هزینه زیادی بدهند. این قدرت دیتا و اطلاعات در عصر حاضر است. هر یک از من و شما، یکی از مهره‌های مهم و تاثرگذاری در این بازی اطلاعات هستیم. دیتایی که از مغز ما بیرون می‌آید بسیار ارزشمند است پس وبسایت‌ها حاضر هستند تا به ازای دریافت این اطلاعات، پول پراخت کنند. آنها تنها نیاز دارند تا بدانند من و شما چه نوعی از موسیقی را بیشتر می‌پسندیم؟

پس کسب درآمد از طریق گوش دادن به موسیقی، یک بازی دو سر برد است. هم شما می‌توانید در اوقات فراغت خود و حتی وقت‌هایی که مشغول انجام کاری هستید، موسیقی گوش کنید و از این راه به درآمد خوبی برسید و هم شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ به سلیقه آهنگی و موسیقیایی شما پی می‌برند و با جمع‌آوری این اطلاعات، می‌توانند بهترین آلبوم‌ها و پرفروش‌ترین آهنگ‌های جهان را تولید کنند. چه چیزی از این بهتر؟

جدیدترین متدهای موجود برای گوش دادن به موسیقی و کسب درآمد دلاری

حالا وقت آن رسیده که سهم خود را از دنیای اینترنت بردارید. اگر از جمله افرادی هستید که آهنگ و موسیقی، نقش مهمی در زندگی روزمره شما دارند، همین حالا به جمع ثروتمندان عرصه موسیقی بپیوندید. با گوش دادن به موسیقی و آهنگ های خارجی ، درآمد دلاری داشته باشید. در ادامه بهترین روش‌های کسب درآمد دلاری از طریق دانلود آهنگ ترکی و شنیدن موسیقی را معرفی خواهم کرد.

1.     وبسایت Playlistpush.com

وارد وبسایت Playlistpush.com شوید. این سایت از طریق شبکه‌های نت‌ورکی در حال فعالیت و بیزینس است و یکی از معتبرترین سایت‌های کسب درآمد دلاری با شنیدن موسیقی محسوب می‌شود. خیالتان راحت باشد، این وبسایت آن قدر شناخته‌شده و معتبر هست که ممکن نیست حق شما را پرداخت نکند.

تنها کافیست یک اکانت PayPal یا یک آدرس ولت معتبر برای واریز رمرارز بیت کوین داشته باشید. Playlistpush، مزد شما را به ازای شنیدن موسیقی، تمام و کمال پرداخت خواهد کرد.

یادتان باشد که برای کسب درآمد از طریق این وبسایت باید اکانت اسپاتیفای شما حداقل 400 فالوئر داشته باشد. وقتی در اسپاتیفای، پلی‌لیست‌های خود را ایجاد می‌کنید، فالوئرهای خود را نیز جذب می‌کنید. برای ایجاد پلی‌لیست در اسپاتیفای می‌توانید وارد سایت Reddit شوید.

با کارکردن بر روی این پلی‌لیست‌ها، 400 فالوئر جمع کنید تا بتوانید از طریق شنیدن موسیقی در سایت Playlistpush، درآمد دلاری کسب کنید. به یاد داشته باشید که 400 فالوئر، حداقل درآمد برای شما را خواهد داشت. هرچه تعداد فالوئرهای شما افزایش پیدا کند، درآمد دلاری شما به ازای شنیدن هر موسیقی نیز افزایش خواهد یافت. مثلا به ازای صدهزار فالوئر، شما با هر بار گوش دادن به یک آهنگ جدید، می‌توانید 12 دلار کسب کنید. با یک حساب سرانگشتی، متوجه می‌شوید که این 12 دلار به ازای هر آهنگ، چه درآمد هنگفتی می‌تواند برای شما داشته باشد. تنها کافیست عزم خود را جزم کنید و فالوئرهای اسپاتیفای خود را افزایش دهید. کار زمانبری است ولی سخت نیست!

2.     وبسایت Slicethepie.com

وبسایت Slicethepie.com نیز یکی دیگر از وبسایت‌های فعال در زمینه کسب درآمد دلاری از راه شنیدن است. در این سایت، شما می‌توانید با نوشتن نقد و نظر برای هر آهنگ، درآمد دلاری کسب کنید. برای شروع، در این این وبسایت ثبت نام کنید و روی قسمت موزیک کلیک کنید.

با عضویت در این قسمت، بلافاصله می‌توانید شروع به نوشتن نقد و نظر در مورد آهنگ‌های مختلف کنید. به عنوان مثال با نوشتن یک نقد سریع و کوتاه در مورد یک آهنگ، 6 سنت به حساب شما افزوده می‌شود. اصلا کار سختی نیست و تنها نیاز به دانستن زبان انگلیسی دارد. نوشتن هر نظر می‌تواند تنها 5 دقیقه از شما زمان بگیرد ولی مجموع این نظرات می‌تواند درآمد خوبی در ماه برای شما به ارمغان بیاورد. این وبسایت تا سقف 10 دلار در هفته به شما پرداخت می‌کند. پس با عضویت در این وبسایت می‌توانید به درآمد حداکثر 40 دلار در ماه برسید.

3.     وبسایت Radioearn.com

همان‌طور که از اسم این وبسایت مشخص است، با عضویت در آن می‌توانید رادیو گوش کنید و پول درآورید. با ثبت نام در این وبسایت، وارد قسمت Start Earning شوید وگزینه شنیدن رادیو را انتخاب کنید. برای کسب درآمد از این روش باید 3 امتیاز کسب کنید تا 1 دلار به حساب شما واریز شود.

با هر 15 دقیقه گوش دادن به رادیو، 0.25 امتیاز برای شما منظور می‌شود. بنابراین با هر 1 ساعت گوش دادن به رادیو، 1 امتیاز و با هر 3 ساعت گوش دادن به رادیو می‌توانید 1 دلار کسب کنید. این کاملا به هوشمندی شما بستگی دارد که از این موقعیت چگونه استفاده کنید. مثلا من اگر در حال یادگرفتن زبان انگلیسی بودم، این کار را برای بهبود قدرت Listening در خود انجام می‌دادم. به این ترتیب هم زبان انگلیسی‌ام تقویت می‌شد و هم درآمد دلاری داشتم. چه چیزی بهتر از این؟

Radioearn

4.     وبسایت Hitpredictor.com

با عضویت در وبسایت Hitpredictor.com نیز می‌توانید با گوش دادن به موسیقی ، درآمد دلاری کسب کنید. با شرکت در نظرسنجی‌های این وبسایت در مورد موسیقی‌ها، می‌توانید امتیاز کسب کنید. با جمع‌آوری این امتیازات می‌توانید در قرعه‌کشی‌های هفتگی این وبسایت شرکت کنید. قرعه‌کشی‌های این وبسایت با جایزه‌های 20 دلاری، 50 دلاری و… صورت می‌گیرد. اگر بخت با شما یار باشد، در این قرعه‌کشی‌ها برنده شده و درآمد دلاری کسب می‌کنید.

Hitpredictor

5.     وبسایت Radioloyalty.com

وبسایت RadioLoyalty نیز به ازای گوش دادن به موسیقی، به شما پول پرداخت می‌کند. شیوه‌های درآمدزایی در این وبسایت به این صورت است که به ازای هر میزان ساعتی که شما به موسیقی گوشی می‌کنید، امتیاز دریافت می‌کنید. وقتی امتیازها به یک حد نصاب مشخص برسد، شما می‌توانید این امتیازات را به وبسایت بفروشید. مثلا 100 امتیاز را با 100 دلار معاوضه کنید. معامله بسیار خوبی است.

البته این وبسایت برای گیر انداختن کسانی که قوانین سایت را به درستی رعایت نمی‌کنند، کارهایی انجام داده است. مثلا شما نمی‌توانید موسیقی‌های وبسایت را پخش کنید و خود به کار دیگری مشغول شوید. چون هر چند دقیقه و با فواصل نامشخصی، برای شما کد احراز هویت فرستاده می‌شود و شما باید پای سیستم در حال گوش دادن به موسیقی باشید تا بتوانید این کد را وارد کنید. در غیر این صورت، پخش موسیقی برای شما قطع می‌شود و دیگر خبری از درآمد دلاری نیست. به هرحال آن که طاووس خواهد، جور هندوستان کشد!

Radioloyalty

سخن آخر:

در دنیای امروز که اینترنت و زندگی دیجیتال حرف اول را در جوامع بشری می‌زنند اگر با اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌های مشهور دنیا آشنا نباشید، کلاهتان پس معرکه است! پس باید پا به پای تکنولوژی به پیش بروید و اطلاعات خود را در این زمینه‌ها به روزرسانی کنید. کسب درآمد دلاری از اینترنت کار خیلی سختی نیست. البته که برای این کار باید بسیار صبور باشید و پشتکار زیادی داشته باشید ولی مطمئنا به نتیجه خواهید رسید. کسب درآمد دلاری از راه گوش دادن به موسیقی، بسیار آسان است. می‌توانید آن را امتحان کنید.

 

84 / 100

دیدگاهتان را بنویسید