» سبک زندگی » دنیا مد و لباس » بهترین مدل های کراپ که نباید آن را از دست بدهید!
images 1695036449 65083421b8eb1 jpg
دنیا مد و لباس

بهترین مدل های کراپ که نباید آن را از دست بدهید!

سپتامبر 19, 2023 60134

کراپ های زنانه یکی از پوشاک مدرن و ترند در بازارهای خرید و فروش لباس به شمار می روند که طرح های متنوعی دارند. لباس ها و تاپ های کراپ بسیار جذاب طراحی شده و استایل خانم ها را شیک تر جلوه می دهند. تنوع در میان مدل های کراپ انتخاب را برای خانم ها ساده تر می کند. هر یک از کراپ های زنانه با رنگ بندی و طراحی به خصوصی ارائه می شوند. در این زمینه در نظر گرفتن فرم بدن برای انتخاب کراپ های چسبان امروزی اهمیت بسیار زیادی دارد.

انواع مدل های کراپ جذاب 

برای دیزاین استایل های لباس با کراپ، باید با مدل های متنوع این محصولات آشنایی داشته باشید. برخی از کراپ ها در بازارهای امروزی پوشاک و لباس، فروش بیشتری داشته اند. برخی از این کراپ های ترند را در ادامه مشاهده می کنید:

انواع کراپ های ورزشی

یکی از مدل های کراپ که نباید آن را از دست بدهید! کراپ های ورزشی زنانه هستند که در مدل های متنوعی عرضه شده و کارایی بیشتری برای خانم های دارند. این کراپ ها به صورت دولایه طراحی شده و برای ورزشکاران کارایی وسیعی دارند. این کراپ ها با خاصیت جذب تعریق، از ایجاد بوی بد در بدن خانم ها پیشگیری می کنند. به همین خاطر ورزشکاران خانم در تمرینات روتین خود بیشتر از هر چیز از این محصولات استفاده می کنند. در بخش های جلویی برخی از کراپ های ورزشی از پد استفاده شده که اندام های خانم ها را زیباتر جلوه می دهد. این کراپ ها به صورت بند دار و بدون بند طراحی شده و برای استایل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

images 1695036449 65083421b8eb1

انواع کراپ فانتزی

کراپ های فانتزی دخترانه یکی از مدل های جذاب این پوشاک هستند که نباید آن ها را از دست بدهید! کراپ های فانتزی دخترانه در مدل های گیپور، توری و… طراحی و تولید می شوند. این کراپ ها به صورت آستین دار، بدون آستین، بندی و بدون بند ارائه شده و هر یک مورد پسند خانم ها و دخترخانم های امروزی قرار می گیرند. در انتخاب هر یک از کراپ های زنانه، همواره فرم بدن خود را مد نظر قرار دهید. این کراپ ها با شلوارهای اسلش یا جذب ظاهری شیک و خاص برای خانم ها به وجود می آورند.

جنس این کراپ ها از نخ، پلاستیک، تور و… و هر یک ظاهر منحصر به فردی دارند. در طراحی برخی از آن ها از انواع پولک، مهره و… استفاده می کنند که دیزاین لباس ها را جذاب تر جلوه می دهد.

انواع کراپ تک بند

کراپ های تک بند نیز از استقبال بالایی در میان مشتریان برخوردار بوده اند. این مدل کراپ ها از طرح های فراموش نشدنی هستند که در دسته مدل های فانتزی قرار می گیرند. در این مدل کراپ ها، شانه و ترقوه خانم ها نمایان می شود و آستین کراپ بر روی یک شانه می افتد. این مدل کراپ در کنار شلوارها و شلوارهای شیک به کار برده شده و برای استفاده روزانه مناسب هستند.

کراپ برش دار سبک اسپاگتی

یکی از مشهورترین دسته بندی های کراپ زنانه، مدل های طرح دار اسپاگتی هستند که برای زیباتر شدن اندام های زنانه به کار می روند. این مدل کراپ کمر شما را باریک تر نشان داده و در کنار انواع لباس های روزانه مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع کراپ با دامن های مجلسی نیز به سادگی ست شده و دیزاین جذابی به وجود می آورند. به همین خاطر در سال های اخیر مدل های مجلسی کراپ به صورت کار شده در کنار دامن و شلوارهای شیک عرضه می شوند. این محصولات برای استایل های دخترانه نیز مناسب هستند.

images 1695036619 650834cb2f165

کراپ مدل بروکات

مدل های بروکات کراپ، در دسته بهترین لباس های فانتزی قرار می گیرند. انواع کراپ های بروکات به صورت آستین دار طراحی شده و برای استفاده روزانه خریداری می شوند. این سبک کراپ با انواع دامن های هندی و چین دار ظاهر جذابی خواهند داشت. دیزاین استایل های مجلسی با کراپ های مدل بروکات به سادگی انجام می شود. برای تکمیل استایل های مجلسی خود، کراپ های مدل بروکات را نباید از دست بدهید! در طراحی این کراپ ها از تزیینات به خصوصی استفاده می شود. استفاده از روبان های ریشه ای، انواع گیپور و… در بخش سرآستین ها و قسمت پایینی کراپ بروکات رایج است و طراحی آن را تکمیل می کند.

کراپ های مدل باردو

این کراپ ها به دلیل یقه جذاب و زیبایی که دارند مورد توجه قرار گرفته اند. در طراحی آن ها از یقه های خاص و فانتزی استفاده می شود که وجه تمایز اساسی کراپ باردو به شمار می رود. یقه های جذاب این کراپ ها، شانه ها و ترقوه شما را نمایان می کند. این کراپ ها از لباس های زنانه فرانسوی الهام گرفته شده و طراحی قدیمی تری دارند. با این وجود خانم های امروزی از آن ها استقبال کرده و در پوشاک روزانه خود از آن ها استفاده می کنند. در کنار این کراپ ها انواع شلوارهای آزاد و جذب کارایی داشته و استایل خانم ها را شیک تر جلوه می دهند.

همچنین می توانید برای خرید کراپ تاپ مجلسی + کراپ زنانه فانتزی به شنل قشم مراجعه و با کیفیت ترین اجناس را خریداری کنید.

کراپ های فلزی

یکی از کراپ های خاص که نباید آن را از دست بدهید! مدل های فلزی و جذابی هستند که با استفاده از رنگ های متالیک دیزاین می شوند. ظاهر آن ها اغلب براق و درخشان است و به همین دلیل برای مصارف مجلسی کارایی دارند. اغلب خانم ها در کنار این کراپ ها از انواع کت، شلوارهای مجلسی، دامن های کوتاه و… استفاده می کنند. این پوشاک با شلوارهای چرمی و براق نیز زیباتر شده و برای استفاده خانم های جوان و نوجوان مناسب خواهند بود.

کراپ های جدید کراواتی

یکی از مدل های جدید کراپ زنانه، سبک های کراواتی هستند. این سبک کراپ به صورت آستین بلند و آستین کوتاه طراحی می شوند. در بخش پایینی کراپ، بندهایی به کار رفته که دور شکم و قفسه سینه گره می خورند. این کراپ های شیک و جذاب فرم زیبایی به استایل خانم ها می دهند. استفاده از آن ها در کنار شلوارهای جین، اکسسوری های خاص و… رایج بوده و زیبایی خاصی در سبک لباس پوشیدن خانم ها به وجود می آورد.

images 1695036763 6508355bb97ba

نکات انتخاب کراپ های شیک

برای انتخاب کراپ های شیک دخترانه باید به برخی نکات دقت داشته باشید:

  1. در وهله اول فرم کمر و شکم شما اهمیت بسیار زیادی دارد.
  2. در زمینه انتخاب یک کراپ زیبا باید به نوع کارایی خود نیز دقت داشته باشید.
  3. انواع کراپ های شیک دخترانه و زنانه با رنگ بندی و دیزاین به خصوصی ارائه می شوند که انتخاب را برای خانم ها ساده تر می کنند. برای انتخاب رنگ مناسب کراپ، باید به رنگ پوست خود توجه بالایی داشته باشید.

جمع بندی

کراپ های جذاب دخترانه از لباس های مدرن و فانتزی هستند که به عنوان پوشاک مجلسی، کژوال و ورزشی کارایی دارند. از این رو خانم های امروزی از این پوشاک استقبال کرده و در مکان های مختلف از آن ها استفاده می کنند. در این بخش برخی از محبوب ترین دسته بندی های کراپ زنانه را بررسی کرده و با مدل های آن ها بیشتر آشنا شدیم. هر یک از این کراپ ها برای رویدادها و مکان های مختلفی کارایی داشته و با سبک به خصوصی تولید می شوند. خانم ها در زمان خرید باید به این نکات توجه کنند.

74 / 100

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×