» معرفی کسب و کار » تاثیر مشاور کنکور تجربی در قبولی پزشکی
تاثیر مشاور کنکور تجربی در قبولی پزشکی
معرفی کسب و کار

تاثیر مشاور کنکور تجربی در قبولی پزشکی

آوریل 20, 2024 5033

کنکور سراسری اخیرا شامل تغییرات بسیاری از جمله سه دفترچه ای شدن کنکور ، حذف عمومی ها از کنکور و تاثیر معدل امتحانات نهایی بصورت قطعی در قبولی دانشگاه ها شده است. بنابراین برای موفقیت در این مسیر و قبولی در رشته پزشکی نیاز به یک راهنما و همراه مطمئن داریم.مشاور کنکور همان کسی است که می تواند ما را در این مسیر پر پیچ و خم کنکور راهنمایی کرده و ما را به هدف نهایی مان یعنی قبولی پزشکی برساند.

در این مقاله درمورد نقش و تاثیر مشاور رتبه برتر در قبولی پزشکی بصورت خلاصه توضیح میدهیم.

ترسیم راه پیش رو با برنامه ریزی اصولی

مشاور کنکور تجربی با برنامه ریزی دقیق و اصولی برای دانش اموز نقشه درستی از مسیر پیش رو را برای دانش اموز ایجاد میکند. در نتیجه استرس و اضطراب دانش اموز کنترل شده و تصویر واضحی از کارهایی که باید انجام دهد تا به موفقیت در کنکور برسد برای او ایجاد می شود که این خود باعث ایجاد انگیزه و تلاش هرچه بیشتر دانش اموز برای موفقیت و قبولی در رشته مورد علاقه خود که ممکن است پزشکی باشد می شود.

منابع درست و مناسب بر اساس سطح دانش اموز

یک مشاور تحصیلی کنکور بر اساس اطلاعات و شناختی که از دانش اموز داره و با توجه به هدف و رشته ای که دانش اموز در پی رسیدن بهش است منابع درستی و به دانش اموز معرفی میکنه .بطور مثال در درس ادبیات که بالاترین ضریب امتحان نهایی رو داره و تاثیر خیلی زیادی در قبولی داره معرفی یه منبع و استاد خوب میتونه باعث پیشرفت چشمگیر و یه سکوی پرتاب برای دانش اموز باشه.

انگیزه دادن و ایجاد انرژی مثبت

قطعا زمانی میتوانیم در یک کار موفق باشیم که در کنار ذهنیت درست ، انگیزه و شوق کافی برای تلاش در رسیدن به هدف و داشته باشیم.مشاور تحصیلی کنکور هم بر همین اساس میتونه باعث ایجاد ذهنیتی درستی در دانش اموز و انتقال حس موفقیت و انگیزه به دانش اموز برای ادامه مسیرش بشه.در هر دوره از مسیر مطالعه و اماده شدن برای کنکور ممکنه دچار افت و خیز هایی در دانش اموز بشه که ادامه مسیرو براش سخت کنه تو این دورانه که مشاور تحصیلی نقش خیلی مفید و سازنده ای و برای دانش اموز داره.

7943b59f c537 4544 ad7c 2c2d146348c8

سخت گیری در کنار نظارت و پیگیری

با نظارت و پیگیری ای که مشاور کنکور از دانش اموز به عمل میاره باعث میشه اهمال کاری های دانش اموز کم بشه و با جدیت دانش اموزو مسیرو طی کنه.همچنین در برخی از مواقع نیاز به سخت گیری هایی هست تا دانش اموزی که از مسیر خارج شده به مسیر برگرده و بتونه پله پله پیشرفت کنه .بررسی و آنالیز نتایج آزمون و بدست اوردن نقاط قوت و ضعف و دادن راه حل مناسب باعث پیشرفت پله ای دانش اموز در مسیر آزمون های ازمایشی تا کنکور میشه.

روش مطالعاتی صحیح و مناسب

یک مشاور تحصیلی خوب از بهترین روش های مطالعه هر درس برای کنکور و امتحان نهایی اگاهی خوبی داره و بدرستی و بر اساس شناختی که از دانش اموز داره این روش هارو به دانش اموز منتقل و باعث عدم ایجاد ازمون و خطا در دانش اموز و هدر رفتن تایم دانش اموز میشه.

آیا حتما برای قبولی در کنکور نیاز به مشاور کنکور داریم ؟

جواب این سوال قطعا خیر هستش .مشاور همانطور که گفته شد نقش یه راهنمارو داره و مسیرو برای دانش اموز واضح میکنه و راه های درست و به دانش اموز منتقل میکنه .مهم ترین عامل موفقیت که همون تلاش هستش توسط خود دانش اموز باید انجام بشه.

در این مقاله به طور کلی تاثیراتی که یک مشاور کنکور میتونه در قبولی دانش اموز در پزشکی و رشته های تاپ دیگه داشته باشه و خدمتتون توضیح دادیم و همانطور که گفته شد در کنار مشاور کنکور مهم ترین عامل تلاش و جدیته دانش اموز برای رسیدن به رشته و دانشگاه مورد نظر است.اگه نیاز به مشاور کنکور رتبه برتر تک رقمی و دورقمی دارین یکی از جاهایی که میتونه خیلی کمک کننده باشه سایت رتبه یکی ها است که میتونین بررسی کنین.

 

67 / 100

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×