» گردشگری » معرفی بهترین تور دبی در پاییز 1402
تور دبی
گردشگری

معرفی بهترین تور دبی در پاییز 1402

اکتبر 23, 2023 50131

همه چیز را برای بهترین تور دبی در پاییز آماده کنید، چرا که این فصل بینظیر، منتظر شماست. پاییز در دبی به شما فرصتی فوق‌العاده برای تجربه‌ی استثنایی ارائه می‌دهد.با بهترین تور دبی در پاییز ، شما می‌توانید به باغ‌های شگفت‌انگیز در شهر دبی سر بزنید و زیبایی‌های گل‌ها نهایت لذت را ببرید.

همچنین می‌توانید به دهکده جهانی دبی بروید. از معماری منحصر به فرد و فضاهای سحرآمیزش لذت ببرید و در دیگر فرهنگ‌ها و تمدن‌ها فرو برید .پس، برای سفری به دبی در پاییز برنامه ریزی کنید و از این تجربهٔ ناب روزهای لذت بخشی را به خاطر بسپارید. همراه با بهترین تور پاییزی دبی، به سفری تمام شگفتی‌ها و لذت‌ها بپیوندید.

در ادامه شما را به سرزمین عجیب دبی در پاییز آشنا میکنیم. پس، فصل پاییز را برای سفری به دبی برنامه‌ریزی کنید و از این تجربه فوق‌العاده لذت ببرید. در ادامه مطلب با ما باشید تا با بهترین تور پاییزه دبی آشنا شویم.

images 1698039910 653608667ac0a

سفر به باغ گل و دهکده جهانی ، بهترین تور دبی در پاییز

باغ معجزه دبی یا میراکل گاردن، بزرگ‌ترین باغ گل در جهان است.که یکی از بهترین تور دبی در پاییز میباشد. این باغ باشکوه و زیبا در دبی لند و با مساحتی حدود 72 هزار متر مربع قرار دارد. ورود به این باغ معجزه، مانند ورود به بهشتی زمینی است. زیبایی این باغ به قدری فوق العاده است که چشم هر بینده را جذب میکند.

سفر به باغ گل بهترین تور پاییزه دبی ، یکی از بهترین زمان‌ها برای بازدید از این جاذبه دیدنی است. در ادامه به مطلب درباره سفر به باغ گل در دبی در پاییز می‌پردازم:

  • جو مناسب: پاییز در دبی با دمای معتدل و آب و هوای خنک‌تر از تابستان، بهترین زمان برای لذت‌بردن از گشت و گذار در باغ گل است. در این فصل، دمای روز به طور معمول در حدود 25-30 درجه سانتیگراد قرار دارد، که برای قدم زدن و گردش در باغ بسیار ملایم و لذت‌بخش است.
  • باغ آرامش و زیبایی: در پاییز، باغ گل به طور طبیعی پر از رنگ‌های زرد، قرمز و نارنجی می‌شود. گل‌های مختلف و بوته‌های برنزی و مسلق خود را به راحتی درخشان و زیبا نشان می‌دهند. این میل به عکاسی زیبایی طبیعت برای علاقه‌مندان به عکاسی و عشق به استفاده از صداقت که در طول روز نور خوبی را به ارمغان می‌آورد، ارائه می‌دهد.

شهر دبی، به عنوان یکی از بروزترین و لوکس‌ترین شهرهای خاورمیانه، در کنار باغ گل، تجربه‌های تازه وسفری فراموش‌نشدنی را به شما ارائه می‌دهد. اگر به دنبال تجربه‌ای جذاب هستید، حتما بهترین تور دبی در پاییز را از دست ندهید.

بخش های متنوع باغ گل دبی در تور پاییزه دبی

باغ گل دبی یکی از بهترین تور دبی در پاییز است که شامل بخش‌های مختلفی است که هر یک به نحوه‌ی خاصی طراحی شده‌اند. تور دبی در پاییز یکی از بهترین سفر در این فصل می باشد. در ادامه به برخی از بخش‌های جذاب در باغ گل دبی اشاره می‌کنم:

  1. مجسمه گلی میکی موس: این مجسمه که جایزه‌ی “بلندترین مجسمه هرس” را دریافت کرده، از بیش از 100 هزار گل از جمله گل اطلسی سفید و قرمز تشکیل شده است.
  2. طاق قلب‌ها: یکی از بهترین تور دبی در پاییز طاق قلب می باشد. اگر عاشق عکس گرفتن هستید، طاق قلبی که با گل طراحی شده است را پیشنهاد میکنیم. این گذرگاه قلبی شکل در بین زوج‌ها، به ویژه در روز ولنتاین، بسیار جذاب است.
  3. طاق گل: این طاق‌نما با ایجاد شکل قلب از گل‌های خوش بو در باغ گل دبی درست شده است.که فضایی بسیار رمانتیک برای زوج‌های عاشق ایجاد می‌کند. همچنین، طاق گل در سال جایزه سال را نیز کسب کرد2015 به عنوان بلندترین دیوار گل در جهان شناخته شده است.
  4. پارک دریاچه: یکی از بهترین تور پاییزه دبی پارک دریاچه است.اضافه کردن یک دریاچه مصنوعی به همه شگفتی‌های باغ گل دبی، تجربه‌ای بی‌نظیر را به شما هدیه می‌دهد. این پارک شامل خانه‌ها و کلبه‌هایی است که با گل تزیین شده‌اند.
  5. باغ پروانه: در باغ گل دبی، علاوه بر گل‌ها، باغ پروانه نیز وجود دارد. این بخش شامل 15 هزار پروانه به اندازه‌ها، رنگ‌ها و گونه‌های گوناگون است و به عنوان بزرگترین باغ پروانه سرپوشیده در جهان شناخته می‌شود.
  6. خانه‌های گل و خانه‌های ییلاقی:خانه های گل یکی دیگر از بهترین تور دبی در پاییز است. این بخش شامل خانه‌هایی است که با میلیون‌ها گل تزیین شده‌اند و تصاویر رنگارنگی را به نمایش می‌گذارند، به طوری که حس سرزمین پریان را برای بازدیدکنندگان تداعی می‌کنند.
  7. هواپیمای A-380 با طراحی گل: A-380 یک هواپیمای ساخته شده کاملاً از گل در باغ گل دبی است و با حدود 500 هزار گل ایجاد شده است. بهترین تور پاییزه دبی محسوب میشود. این مجسمه زیبا به عنوان بزرگترین طرح گل در جهان توسط رکوردهای جهانی گینس شناخته شده است.
  8. ساعت گلدار: ساعت گلدار یکی از بهترین تور پاییزه دبی می باشد. این ساعت با طول 15 متر که هر فصل با گل‌های مختلف تزیین می‌شود، به شما تجربه‌ای بسیار جذاب را ارائه می‌دهد.

این بخش‌ها تنها یک بخش کوچک از زیبایی‌های باغ گل دبی هستند. بازدید از این باغ بی نظیر تور دبی در پاییز تجربه‌ای فوق العاده و خاطره‌بازی را به شما هدیه خواهد داد.

images_1698039959_65360897e0bd8.jpg

دهکده جهانی دبی یکی از بهترین تور دبی در پاییز

دهکده جهانی دبی، یکی از بهترین تور دبی در پاییز است.در این مکان فوق العاده، شما می‌توانید تفریحات بی‌نظیری را تجربه کنید. با غذاهای فراوان و متنوع از سراسر دنیا که رستوران‌ها و کافه‌های زیبای در دهکده وجود دارند.

دهکده جهانی دبی، پارکی است که میزبان کشورهای گوناگون است، از جمله غرفه ایران که شما را با فرهنگ و آداب و رسوم ما ایران آشنا میکند. کشورهای دیگری همچون، عربستان، عراق، لبنان، ایتالیا، سوریه، ترکیه، فیلیپین، چین، اسپانیا، روسیه، فرانسه، افغانستان، کره جنوبی، ژاپن، آمریکا و کشورهای اروپای شرقی و آفریقا با غرفه‌های خود به شما این فرصت را می‌دهند تا با فرهنگ و جذابیتهایشان آشنا شوید. پیشنها میشود بهترین تور دبی در پاییز را از دست ندهید.

بازدید و تهیه بلیط دهکده جهانی دبی، یک تجربه ی به یاد ماندنی برای شما به همراه دارد.

بهترین تور دبی در پاییز، تور دهکده جهانی یوها و وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی، یکی از بهترین پارک‌های آبی است. سفر به دبی در فصل پاییز یکی از فصل های بینظیر است. بازی‌ها و تفریحات فوق‌العاده‌ای که در این پارک وجود دارند، هر سال گردشگران زیادی به پارک آبی وایلد وادی میایند. در وایلد وادی، شخصیت‌های مشهور از داستان‌ها و افسانه‌های عربی نیز دیده می‌شوند. بهترین تور دبی در پاییز،تهیه بلیط پارک آبی وایلد وادی است. به‌همراه عزیزانتان به این جا سفر کنید.

بهترین تور دبی در پاییز را از دست ندهید.یوها (جحا) یکی از شخصیت‌های داستانی معروف عربی است و داستان‌های جذاب او در فرهنگ خاورمیانه رواج دارد. در وایلد وادی، طراحی پارک آبی بر اساس داستان‌های یوها است، بنابراین وقتی به پارک می‌روید، به یاد ماجراهای این شخصیت هیجان‌انگیز خواهید افتاد.

معرفی بخش های مختلف و جذاب پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی ، یکی از بهترین تور دبی در پاییز است.اگر به دنبال سرگرمی‌های رنگارنگ و ماجراجویی در دبی هستید، دهکده جهانی وایلد وادی برای شما بهترین انتخاب است.

  • سرسره سقوط آزاد جمیرا سکیرا

این سرسره مشهورترین و جذاب‌ترین وسیله بازی پارک وادی است. که در ارتفاع ۳۲ متری از برج سرسره شروع می‌کنید و با سرعتی حدود ۸۰ کیلومتر در ساعت به پایین سقوط می‌کنید .که یکی از بهترین تور پاییزه دبی این سرسره است.

  • سرسره برج سورج (Burj Surj)

یکی از بهترین تور دبی در پاییزسرسره برج سورج می باشد. این سرسره شامل دو قسمت با سرسره‌های آبی شیب‌دار و یک بخش به نام “کاسه” تشکیل شده است. شما با تیوب لاستیکی در این سرسره می‌نشینید و از بخش به بخش دیگر حرکت می‌کنید. سفر در این سرسره با پرتاب شدن در یک استخر بزرگ خاتمه می‌یابد.

  • سرسره مستر بلسترز (Master Blasters)

این سرسره با آب با قدرت بالا شما را به سمت بالا می‌برد و تجربه‌ای هیجان‌انگیز را برای شما فراهم می‌کند. شما با ترن هوایی آبی به ارتفاع ۱۵ متر می‌روید. بهترین تور دبی در پاییز را در سرسره مستر بلسترز را از دست ندهید.

  • سرسره تنتروم (Tantrum Alley)

این سرسره شامل بخش‌های پرشیب و سه گرداب هیجان‌انگیز تشکیل شده است. که پس از عبور از آن‌ها به درون یک استخر پرتاب می‌شوید. این سرسره با ظرفیت دو تا چهار نفر می باشد.سرسره تنتروم یکی بهترین تور دبی در پاییز میباشد.این فرصت را از دست ندهید.

  • جهاز و دریاچه یوها

جهاز و دریاچه یوها یکی قسمتهای شگفت‌انگیز از پارک آبی وایلد وادی می باشد. که بازی‌های گوناگونی را برای کودکان و خانواده فراهم می‌کند. از سرسره‌های هیجان‌انگیز تا تفنگ‌های آبپاش و استخرهای کودک، این بخش پر از سرگرمی و هیجان است. جهاز یکی از بهترین تور دبی در پاییز است.

  • سفر یوها

اگر به دنبال تفریحات آرام و لذت‌بخش هستید، بخش سفر یوها مناسب شماست.و بهترین تور دبی در پاییز سفر یوها را از دست ندهید. در آرامش رودخانه آرام، با تیوب‌های یک یا دو نفره، از چشم انداز زیبا و آبشارها لذت ببرید. و در صورتی که شناگر حرفه‌ای نیستید، حتماً جلیقه نجات را استفاده کنید.

  • رودخانه خروشان

رودخانه خروشان با موج‌های قوی و آبشارهای متلاطم، تجربه‌ای هیجان‌انگیز برای شما خواهد بود. با موج‌سواری در این رود، هیجان بی‌پایان را تجربه کنید. و حتماً جلیقه نجات را در اختیار داشته باشید.

  • موج‌سواری

یکی دیگر از بهترین تور پاییزه دبی موج سواری است. در بخش موج‌سواری، موج‌های بزرگی ایجاد می‌شود و شما می‌توانید با تخته‌های موج‌سواری سوار بر آن شوید و سرگرمی فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید. هرچند هزینه موج‌سواری جداگانه محاسبه می‌شود، اما ارزشش را دارد.

با تور پاییزی دبی و دیدن پارک آبی وایلد وادی ، لحظاتی هیجان‌انگیز و فراموش‌نشدنی را تجربه خواهید کرد. جذابیت‌های این تور و شگفتی‌های پارک آبی وایلد وادی به شما لحظاتی پرشور و خاطره‌انگیز را هدیه خواهند کرد. بهترین تور دبی در پاییز، تور دهکده جهانی یوها و وایلد وادی است.

قیمت تور پارک آبی وایلد وادی و پارک آبی آتلانتیس

نسبت به پارک آبی آتلانتیس، پارک آبی وایلد وادی قیمت مناسب‌تر و دسترس‌پذیرتر است. و از خدمات استثنایی و تجربه فوق‌العاده‌ای برخوردار است. به دلیل نزدیکی فصل پاییز، دهکده جهانی وایلد وادی به عنوان بهترین تور پاییزه دبی در این موقعیت پیشنهاد می‌شود. هوا دلپذیر و دمای خنک‌تر آن روزها، تجربه‌ی بی‌نظیری را برای شما به ارمغان می‌آورد. بنابراین، شما می‌توانید هم‌اکنون یک تور به پارک آبی وایلد وادی رزرو کنید و از تمامی امکانات و سرگرمی‌های فوق‌العاده‌ای که ارائه می‌دهد، لذت ببرید.

تفریحات لاکچری در بهترین تور دبی در پاییز

اگر به دنبال تفریحات لوکس و لذت‌بخش در بهترین تور دبی در پاییز هستید، این تفریحات را از دست ندهید.از هلیکوپتر سواری بی‌نظیر بالای برج خلیفه، تا بازدید از شهر با ماشین‌های لوکس و لذت یک شام در آسمان، دبی برای شما تجربه‌های فوق‌العاده ارائه می‌کند. تنیس در میادین مرتفع و مسابقات اسب‌سواری برای طرفداران هیجان اماده‌اند. و اگر علاقه‌مند به هنر و تئاتر هستید، حتما نمایش “La Perle by Dragone” را از دست ندهید.

پاییز دبی یک فصل استثنایی است که همه زیبایی‌های این شهر را با خود به ارمغان می‌آورد. بنابراین، بهترین تور دبی در پاییز یک فرصت است تا شما با دستاوردهای لاکچری این شهر آشنا شوید و لحظاتی پر از هیجان و لذت را تجربه کنید.

قیمت و خرید بلیط بهترین تور دبی در پاییز

بهترین تور دبی در پاییز پاییز یک تجربه بی‌نظیر و شگفت‌انگیز است. و اگر به دنبال بهترین تور دبی در این فصل هستید، پارک آبی وایلد وادی و باغ گل دبی را به شما شدیداً توصیه می‌کنیم. این مکان های گردشگری، جزو پرطرفدارترین و جذاب‌ترین مقاصد تفریحی پاییزی در دبی بوده و هرگز از سرگرمی‌ها و لحظات ناب خسته نمی‌شود.

برای تهیه بلیط این تفریح جذاب و بهترین تفریحات دبی میتوانید از وبسایت معتبر تهران دبی بازید کنید. این سایت، به عنوان یک وبسایت ایرانی معتبر، بلیط‌های تخفیف‌دار برای تفریحات دبی را عرضه می‌کند. قیمت‌هایی که در اینجا قابل دسترسی است، بیش از حد باورنکردنی است.

مطمئن باشید که با انتخاب بهترین مقصد بهترین تور دبی در پاییز و دسترسی به بلیط‌های تخفیف‌دار در سایت سله بن ،یک تجربه فوق‌العاده برای سفر پاییزی به دبی خواهید داشت

85 / 100

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×