» فرهنگ و هنر » فیلم و سریال » معرفی سریال کره ای اوه یونگ شیم | داستان ، بازیگران
اوه یونگ شیم
فیلم و سریال

معرفی سریال کره ای اوه یونگ شیم | داستان ، بازیگران

ژوئن 29, 2023 100240

سریال اوه یونگ شیم اثر کشور کره جنوبی است که در 10 قسمت و در می سال 2023 توسط شبکه کره‌ای ENA منتشر شد. برای معرفی و اطلاعات بیشتر درباره سریال کره‌ ای اوه یونگ شیم همراه ما بمانید.

سریال اوه یونگ شیم اثری به کارگردانی اوه هوان مین (Oh Hwan min) و کیم کیونگ یون (Kim Kyung eun) است. داستان این سریال نیز به قلم جئون سون یانگ (Jeon Seon young) بر اساس شخصیت‌های انیمیشن کره‌ای Young shim محصول سال 1990 نوشته شده است. همچنین کیم کیونگ ته (Kim Kyung tae)، گو یو کیونگ (Go Yoo kyung)، وو جی هی (Woo Ji hee) و جانگ گویی جونگ (Jung Gwi jeong) تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده داشته‌اند. سریال Oh! Yeongsimi 2023 محصولی مشترک از شرکت The Great Show و شرکت MODT Studio است.

بیشتر بخوانید:

معرفی بهترین سریال های ترکی ؛ این ۱۰ سریال ترکی حتما ببینید

معرفی ۱۰ فیلم عاشقانه دبیرستانی که نباید از دست بدید

۸ سریال کره ای عاشقانه ۲۰۲۳ | معرفی منتخب سریال های کره ای عاشقانه

ژانر سریال Oh! Yeongsimi 2023 کمدی رمنس است و در آن بازیگران با استعدادی چون سونگ ها یون (Song Ha yoon)، لی دونگ هه (Lee Dong hae)، جانگ وو یون  (Jung Woo yeon) و وانگ جی هی  (Wang Ji hye)به ایفای نقش پرداخته‌اند. زمان پخش سریال کره ای اوه یونگ شیم از 15 می 2023 (25 اردیبهشت 1402) تا 13 ژوئن 2023 (23 خرداد 1402) بود که هر دوشنبه و سه‌شنبه ساعت 22:00 به وقت کره از شبکه کره‌ای ENA پخش شد. همانطور که گفته شد تعداد قسمت های سریال اوه یونگ شیم کره ای 10 قسمت بوده و مدت زمان هر قسمت نیز بین 45 تا 50 دقیقه است.

داستان سریال اوه یونگ شیم

بهترین سریال های کره ای عاشقانه کدامند؟

لیست خنده دار ترین سریال های کره ای

در خلاصه سریال اوه یونگ شیم کره ای آمده که این سریال کره‌ای کمدی رمنس درباره دختری سی ساله و مجرد به نام اوه یونگ شیم است که هشت سال به عنوان تهیه‌کننده یک برنامه تلویزیونی کار کرده است. او می‌خواهد مردم را با برنامه‌های تلویزیونی خود بخنداند اما همیشه به دلیل محبوبیت پایین، برنامه‌هایش شکست خورده و لغو می‌شوند. بنابراین اکنون حرفه کاری او در بحران و خطر است. یونگ شیم این شانس را دارد که به عنوان برنامه‌ای آزمایشی، یک برنامه سرگرمی و عاشقانه تولید کند.

او برای این برنامه مارک وانگ، بنیان‌گذار استارت آپ معروف، را به عنوان مهمان انتخاب می‌کند که متوجه می‌شود که مارک وانگ همان وانگ کیونگ ته است. وانگ کیونگ ته در دوران کودکی عاشق یونگ شیم شده بود و همیشه به او ابراز عشق می‌کرد ولی یونگ شیم در آن زمان احساساتی نسبت به او نداشته است. یونگ شیم سپس با خانواده‌اش به آمریکا مهاجرت کرد و ارتباط آن‌ها با همدیگر قطع شد. اکنون پس از 20 سال آن‌ها با هم ملاقات کرده‌اند اما …

بازیگران سریال اوه یونگ شیم

فیلمبرداری سریال Oh! Yeongsimi 2023 در اکتبر سال 2022 به پایان رسیده است. در این بخش با هنرپیشه ‌‌های سریال کره ای اوه یونگ شیم آشنا شده و بیوگرافی آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

سونگ ها یون در نقش اوه یونگ شیم

معرفی سریال کره ای کمدی عاشقانه جدید

معرفی سریال کره ای کمدی عاشقانه جدید

سونگ ها-یون (کره‌ای: 송하윤؛ زادهٔ ۲ دسامبر ۱۹۸۶) یک بازیگر اهل کره جنوبی است.از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به پرواز و گربه‌های ولگرد اشاره کرد.

لی دونگ هه در نقش وانگ کیونگ ته (مارک وانگ)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی

لی دونگهه (به کره‌ای:이동해 به انگلیسی: lee dong hae) (زادهٔ ۱۵ اکتبر ۱۹۸۶ – موکپو) بازیگر، مدل، خواننده و عضو گروه سوپر جونیور در کرهٔ جنوبی است. در ۱۵ اکتبر سال ۲۰۱۵ در روز تولدش راهی سربازی شد. او در تاریخ ۱۴ ژوئیهٔ ۲۰۱۷ خدمت سربازی را به پایان رساند. فعالیت‌های لی دونگهه در گروه پس از انتشار آلبوم نو سوپرجونیور به نام play همچنان در اوج است. در سال ۲۰۱۹ با ۹ عضو سوپرجونیور آلبوم time slip صدر جدول‌ها شدند. او ویژوال کی پاپ است.

جانگ وو یون  در نقش گو وول سوک/ دوست دوران کودکی یونگ شیم

سریال کره ای خنده دار نی نی سایت

سریال کره ای خنده دار نی نی سایت

ریو هیو یانگ که با نام جانگ وو یون یا هیویانگ شناخته می‌شود، بازیگر، مدل و رپر اهل کره جنوبی متولد 2 آوریل 1993 برابر با 13 فروردین 1372 است. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 2010 با گروه Coed School و در سال بعد با گروه دخترانه کره‌ای F-ve Dolls آغاز کرده است. او همچنین در سریال درام  Jungle Fish 2محصول سال 2010 و سریال کمدی رمنس The Greatest Love محصول سال 2011 به ایفای نقش پرداخته است.

وانگ جی هی در نقش اوه جین شیم/ خواهر بزرگتر یونگ شیم

معرفی سریال کره ای کمدی عاشقانه مدرسه ای

معرفی سریال کره ای کمدی عاشقانه مدرسه ای

وانگ جی-هه (کره‌ای: 왕지혜؛ انگلیسی: Wang Ji-Hye؛ زادهٔ ۲۹ دسامبر ۱۹۸۵) بازیگر اهل کره جنوبی است که بیشتر به خاطر ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی مراقب رئیس باش، دوست، افسانه ما،رئیس‌جمهور و ذائقه شخصی شناخته می‌شود.

سایر بازیگران سریال کره ای اوه یونگ شیم عبارتند از :

  • لی مین جه (Lee Min jae) در نقش لی چه دونگ/ همکار جوان یونگ شیم که عاشق او است
  • سونگ یانگ جه (Song Young jae) در نقش اوه ده گوانگ/ پدر یونگ شیم
  • تونی آن  (Tony Ahn) در نقش لی وو سانگ/ شوهر خواهر یونگ شیم
  • گا یانگ (Ga Young) در نقش اوه سون شیم/ خواهر کوچکتر یونگ شیم
  • جو یو ها (Jo Yoo ha) در نقش لی جی یو/ خواهرزاده یونگ شیم
  • لی دو یوپ (Lee Do yeop) در نقش هیو گیل دونگ
  • مون جونگ کی (Moon Jeong ki) در نقش جانگ هوان
  • لامی (Lami) در نقش سانگ یون

منبع : plaza.ir

#فیلم کره ای کمدی #فیلم کره ای خنده دار با زیرنویس فارسی #سریال کره ای طنز ۲۰۲۱

89 / 100

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×