» معرفی کسب و کار » معرفی چند عطر که برای آرامش اعصاب توصیه می شوند
images 1695125026 65098e22a3d19 jpg
معرفی کسب و کار

معرفی چند عطر که برای آرامش اعصاب توصیه می شوند

سپتامبر 20, 2023 70119

صنعت آروماترپی و عطردرمانی در حوزه های درمانی کنونی بسیار متداول شده و کاربردهای بسیاری برای آرامش اعصاب و سلامت افراد به همراه دارد. استفاده از برخی روایح به صورت متداول برای حفظ آرامش اعصاب کارایی داشته و روحیه ای شاداب و بانشاط برای افراد به همراه می آورد. خواص آرامش بخش عطر و ادکلن ها به دلیل استفاده از نت های خاص گیاهی در آن ها به وجود می آیند. در دنیای عطرسازی برخی نت ها مانند اسطوخودوس، لیمو و… به تقویت قوای عصبی افراد کمک شایانی کرده و خاصیت آرامش بخش این محصولات را به وجود می آورند.

چرا از عطر برای آرامش اعصاب استفاده کنیم؟

پیش از آن که به معرفی عطرهای آرامش دهنده بپردازیم، بهتر است برخی از خواص این عطر و ادکلن ها را در راستای حذف استرس بررسی کنیم. پیش از هر چیز باید بدانید که عطرها این قابلیت را دارند که احساسات به خصوصی را در بدن افراد سرکوب کرده و یا آن ها را تقویت کنند. عطرها می توانند بر فعالیت مغز افراد تاثیر گذاشته و سبب انجام رفتارهای خاصی شوند. به طور مثال احساساتی مانند غم و ناراحتی با احساس یک عطر خاص، به شادی و نشاط تبدیل می شوند.

در دنیای امروز استرس یک عامل عصبی مخرب محسوب می شود. به همین خاطر دانشمندان در صدد پیدا کردن راهکاری برای حل ن در زندگی روزمره افراد می گردند. یکی از این روش ها استفاده از یک رایحه آرامش بخش است که سبب از بین رفتن تنش و استرس از بدن افراد می شود. با شنیدن عطرهای آرامش بخش انواع فشارهای عصبی از بدن افراد حذف می شوند. در این زمینه انتخاب های گوناگونی در اختیار خانم ها و آقایان قرار داده می شود. برخی از آن ها را در ادامه مشاهده می کنید:

images 1695125026 65098e22a3d19

عطر 1828 از برند Histoires de Parfums

یکی دیگر از عطر و ادکلن های آرامش بخش در دنیای عطرسازی با نام 1828 معرفی می شود. این ادوپرفیوم با رایحه ای ماندگار و لوکس، خواص ضد استرس خود را در فضا منعکس می کند. خاصیت آرامش دهنده اعصاب عطر 1828 به دلیل رایحه ملایم و خنک آن ایجاد شده است. استفاده از مرکبات و نت های آروماتیک در ساخت این عطر مشهور جهانی نیز خواص آن را برای افزایش آرامش درونی افراد بیشتر می کند.

رایحه گیاه اکالیپتوس نیز از اجزای مهم این محصول به شمار می رود که خاصیت فوق العاده ای با خود به همراه دارد. خواص ضد باکتریایی و ضد التهابی این گیاه نیز رایحه آن را با محبوبیت بیشتری همراه کرده است. به همین خاطر عطر 1828 رکورد فروش عطرهای آرامش بخش را شکسته است. با استشمام این عطر در لحظات اول راه های تنفسی شما باز شده و سپس آرامش عصبی شما در تمام اندام ها بیشتر می شود.

عطر زنانه بلوم گوچی

یکی از عطر و ادکلن های ایتالیایی با رایحه ای ملایم و شیرین شناخته شده و روایحی سبز و طبیعی را در بر می گیرد. به همین خاطر نیز در دنیای عطر و ادکلن به شهرت بالایی دست پیدا کرده است. این عطر شما را به باغی از گل های معطر دعوت می کند. عطر و بوی گل مریم، گل یاس و امیرالدوله در این رایحه زنانه به مشام رسیده و بر جذابیت آن می افزایند. این عطر با نت های قالب یاس برای غلبه بر مشکلات روحی و استرس بسیار مناسب خواهد بود. بوی یاس روحیه شما را قوی کرده و شادابی و نشاط را هدیه می دهد. این عطر ظریف و سبک با بستری از نت های پودری ساخته و طراحی شده است. استفاده از آن برای خانم هایی با روحیه رومانتیک بیشتر توصیه می شود.

عطر مردانه Casamorati Mefisto از برند زرجوف 

برند زرجوف محصولات منحصر به فردی را روانه بازارهای فروش عطر و ادکلن کرده که از میان آن ها می توان به Casamorati Mefisto اشاره کرد. این محصول تاثیر به سزایی بر آرامش قوای عصبی بر جای می گذارد. این ادوپرفیوم عطر و بویی مرکباتی دارد که نت های آن شادابی و نشاط بی نظیری با خود به همراه می آورند. این عطر مردانه بسیار شادی آور بوده و در گروه بویایی آروماتیک دسته بندی شده و تاثیر به سزایی بر آرامش و شادی افراد بر جای می گذارد. این محصول برای زمان هایی که غرق در مشکلات و غم و اندوه شده اید مورد استفاده قرار می گیرند.

images 1695125464 65098fd85d09e

عطر Acqua di Gio Profumo بری آرامش اعصاب 

یکی دیگر از عطر و ادکلن هایی که برای آرامش عصبی به کار می رود، Acqua di Gio Profumo نام دارد که از برند جورجیو آرمانی وارد عرصه های عطرسازی جهانی می شود. این برند عطر در گروه بویایی آروماتیک دسته بندی شده و رایحه ای خنک و عمیق دارد. احساس تندی به کار رفته در این عطر نیز از مهمترین ویژگی های آن به شمار می رود. این عطر تلخ و مردانه یادآور برخورد موج های آب دریا با صخره های ساحلی است که آرامش درونی شما را افزایش می دهد.

در رده هایی از احساس بویایی آن نت های رزماری نیز به مشام می رسند. این رایحه در رفع خستگی روزانه شما نیز بسیار تاثیرگذار بوده و مشکلات عصبی شما را از بین می برد. با استفاده از آن می توانید، سردردهای عصبی که در اثر کار زیاد به وجود آمده را از بین ببرید.

عطر یونیسکس نرولی پورتوفینو 

یکی از عطرهای مردانه زنانه ای که از برند تام فورد روانه بازارهای فروش شده به نام نرولی پورتوفینو معرفی می شود. این محصول نیز برای آرامش اعصاب خانم ها و آقایان یک پیشنهاد ویژه به شمار می رود. حال و هوای آن احساس دلنشینی از عطر و بوی نارنج را در بر می گیرد. این رایحه برای رفع اضطراب و استرس های روحی کارایی دارد. استفاده از آن برای بهبود بیماری های عصبی نیز در میان خانم ها و آقایان رایج شده است.

این محصول برای عمیق تر شدن خواب شبانه نیز به کار می رود. تنها کافی است چند اسپری از آن را در محل خواب خود به کار ببرید.

گذشته از احساس آرامش اعصابی که با استشمام نرولی پورتوفینو خواهید داشت، این محصول با پخش بوی قوی و ماندگاری بسیار مطلوب در فهرست بهترین عطرهای یونیسکس تام فورد دسته بندی شده و خواص آن بیشتر از پیش مورد توجه قرار می گیرند. این عطر در سال 2011 کاندیدای دریافت بهترین عطر سال شده و به همین خاطر رکوردهای فروش عطر و ادکلن را در سال های اخیر شکسته است. عطر نرولی پورتوفینو ساخت کشور فرانسه بوده و بر مشکلات جسمی و روحی افراد غلبه می کند.

images 1695125279 65098f1f8c104

جمع بندی

در این قسمت در رابطه با انواع عطر و ادکلن های آرامش بخش اطلاعاتی را بررسی کردیم. شما می توانید انواع عطر و ادکلن های برند و محبوب را برای استفاده از خواص آرامش بخش و تسکین دهنده آن ها به کار ببرید. تاثیرگذاری عطرها بر روی سیستم عصبی افراد سبب استفاده از خواص این محصولات برای رفع انواع عارضه های عصبی شده است. این روزها از خواص انواع عطر و ادکلن با روایح ملایم، خنک و… برای رفع انواع بیماری های عصبی استفاده می کنند که در زندگی پرتنش مردم به وجود می آیند. در نظر داشته باشید، برای بهره بری بهتر از خواص عطر و ادکلن های آرامش بخش باید به صورت متداول و دوره ای از آن ها استفاده کنید.

76 / 100

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×