10 مدل جذاب از جا کفشی ورودی آپارتمان

10 مدل جذاب جا کفشی آپارتمان در ورودی که برای هر خانه ای ضروری است. جا کفشی یکی از مبلمان هایی هست که در هر خانه ای آن را می بینیم. گاهی اوقات با توجه به نظر طراح دکوراسیون داخلی از قبل طراحی و اجرا می شود.اگر قصد خرید جاکفشی دارید در این مطلب با ما همراه باشید.

ورودی اولین جایی است که شخص وارد آن می شود و معرفی کننده کل فضا است، بنابراین چیدمان و دکوراسیون این فضا باید متناسب با دیگر فضای خانه باشد. اولین مبلمانی که در ورودی قرار می گیرد، جا کفشی است. بعضی از جا کفشی ها محلی برای نشستن و پوشیدن کفش دارند که جاکفشی نیمکتی نام دارد.

جا کفشی نیمکتی در جنس و اندازه های مختلف تولید می شود که در ادامه این مقاله مدل های مختلف آن را خواهید دید.

جاکفشی نیمکتی در اندازه و مدل های متنوع تولید می شود. به نظر بهتر است که از جا کفشی های نیمکتی داشبوردی استفاده کنید. پرا که کفش های بیشتری درون آن می توان قرار داده و دسترسی راحت و آسان تری داشته و از ورود کثیفی به سایر فضای خانه جلوگیری می کند.

در ادامه 10 مدل جذاب از جاکفشی ورودی آپارتمان را مشاهده می کنید:

جاکفشی ورودی مدرن

جاکفشی ورودی مدرن

با این جاکفشی به خانه خود جذابیت دهید. این نیمکت چشمگیر با پایه‌های فلزی معاصر، ظاهری مدرن را در هر فضایی ایجاد می‌کند. و طراحی ساده بدون زحمت با هر سبک دکوری ترکیب می شود.

بیشتر بخوانید :

انتخاب بهترین دکوراسیون اتاق خواب مردانه

جاکفشی پشت در ورودی

جاکفشی پشت در ورودی

این جا کفشی یادآور طراحی مدرن و امروزی است. دارای درها و قفسه‌های قابل تنظیم است که امکان ذخیره‌سازی کافی برای هر کفشی، از صندل‌های کوچک گرفته تا پاپوش‌های ضخیم را فراهم می‌کند. بعلاوه، بالشتک فوم نهایت راحتی، عملی و کاربردی را برای صندلی ارائه می دهد.
جاکفشی و جالباسی شیک جلو در ورودی

جاکفشی و جالباسی شیک جلو در ورودی

جاکفشی بیرون آپارتمان

جاکفشی بیرون آپارتمان

طراحی جاکفشی در راهرو

طراحی جاکفشی در راهرو

این جا کفشی 4 دری فوق العاده دارای طراحی مدرن و امروزی است. جا کفش از چوب بلوط برای استفاده روزمره ساخته شده است. 6 درب خروجی فضای داخلی را برای 6 قفسه ذخیره سازی نشان می دهد. ایده آل برای اتاق خواب، اتاق نشیمن یا قسمت ورودی شما، یک راه حل مدرن برای ذخیره سازی کفش شما ارائه می دهد.

جاکفشی و جالباسی ورودی منزل

جاکفشی و جالباسی ورودی منزل

جاکفشی برای راهرو باریک

جاکفشی برای راهرو باریک

ایده جاکفشی ورودی

ایده جاکفشی ورودی

ایده جا کفشی

ایده جا کفشی

طراحی جا کفشی مدرن

طراحی جا کفشی مدرن

می‌دانید که فضای ورودی اولین جایی است که در بدو ورود در معرض دید دوستان و آشنایان قرار می‌گیرد و درواقع با دیدن ورودی خانه ذهنیت آنها در مورد شما و سلیقه‌تان شکل می‌گیرد. پس دکوراسیون فضای ورودی خانه باید به نحوی باشد که گلچینی از ویژگی‌ها، سلایق، علایق و شخصیت شما را در بدو ورود به فردی که وارد خانه شما می‌شود، نشان دهد.

از جمله وسایل مورد نیاز برای هر ورودی جاکفشی است که با وجود فضایی محدود باید در فضای ورودی خانه قرار بگیرد. کفش‌ها اولین پوششی هستند که در زمان ورود به خانه درآورده می‌شوند؛ بنابراین به دلیل نازیبا شدن فضا و همچنین رعایت بهداشت بهتر است داخل جاکفشی هر چند کوچک قرار بگیرند.

منبع : pinterest

 

92 / 100

دیدگاهتان را بنویسید