» سبک زندگی » دنیا مد و لباس » 10 مدل کیف دوشی زنانه شیک مجلسی و اسپرت
کیف دوشی زنانه
دنیا مد و لباس

10 مدل کیف دوشی زنانه شیک مجلسی و اسپرت

ژوئن 30, 2023 80138

کیف دوشی یکی از بهترین گزینه‌ها برای خانم‌هایی است که علاوه بر شیک بودن، راحتی را نیز در استایل خود مد نظر قرار می‌دهند. کیف دوشی زنانه در مدل‌های متنوعی غرضه می‌شود، از این‌رو می‌توان از آن‌ها در موقعیت‌های رسمی و غیررسمی استفاده کرد.

مدل کیف زنانه جدید

مدل کیف زنانه جدید

این کیف با طراحی منحنی ظریف و با رنگ قهوه‌ای شکلاتی دوست‌داشتنی، همراهی سبک روزمره است که می‌تواند شما را از صبحانه آخر هفته، شام عصر ببرد.

بیشتر بخوانید :

۱۰ مدل دسته گل عروس ترند سال ۲۰۲۳

۱۶ مدل لباس مجلسی مخمل دخترانه و زنانه جذاب

۱۰ تا از بهترین برندهای دنیای مد که باید بشناسید

کیف دخترانه شیک اسپرت

کیف دخترانه شیک اسپرت

زیباترین کیف زنانه

زیباترین کیف زنانه

عکس کیف شیک

عکس کیف شیک

کیف دوشی دخترانه شیک

کیف دوشی دخترانه شیک

کیف دخترانه اسپرت

کیف دخترانه اسپرت

کیف مجلسی مشکی

کیف مجلسی مشکی

کیف مجلسی شیک

کیف مجلسی شیک

کیف زنانه

کیف مجلسی شیک

کیف فانتزی شیک

کیف فانتزی شیک

کیف دوشی یکی از انواع پرکاربرد کیف زنانه و مردانه است که حمل آسان و بدون درگیری دست آن را به یکی از محبوب ترین مدل های کیف تبدیل کرده است که بالاترین سطح از راحتی و کاربردی بودن را به شما ارائه می دهد.

مدل کیف دوشی می تواند کاربردهای متعددی داشته باشد، کیف روزمره شما باشد یا به عنوان کیف محل کار مورد استفاده قرار گیرد و یا با مدل مناسب به عنوان کیف مجلسی به کار رود. در این مقاله تاریخچه مختصری از کیف دوشی زنانه را بیان خواهیم کرد و در ادامه نیز با هفت مدل از جدیدترین مدل های کیف دوشی زنانه آشنا خواهید شد.

کیف دوشی یکی از انواع پرکاربرد کیف زنانه و مردانه است که حمل آسان و بدون درگیری دست آن را به یکی از محبوب‌ترین مدل‌های کیف تبدیل کرده است که بالاترین سطح از راحتی و کاربردی بودن را به شما ارائه می‌دهد. مدل کیف دوشی می‌تواند کاربردهای متعددی داشته باشد، کیف روزمره شما باشد یا به عنوان کیف محل کار مورد استفاده قرار گیرد و یا با مدل مناسب به عنوان کیف مجلسی به کار رود. 

تاریخچه مختصر کیف دوشی

کیف دوشی هم مانند هر اکسسوری یا کیف دیگر تاریخچه خاص خود را دارد. در زبان انگلیسی معمولا نام کیف ها از دو قسمت تشکیل می شود که قسمت اول توصیف کننده نوع بند کیف و قسمت دوم نیز مشخص کننده شکل کیف است. در مورد کیف دوشی نیز همین قانون صدق می کند و CrossBody اصطلاحی است که فرم این کیف را توصیف می کند یعنی بند آن به صورت ضربدری از بدن عبور می کند پس این نوع کیف باید بند بلندی داشته باشد.

ایده اولیه این کیف در دهه 1860 میلادی آغاز شد یعنی زمانی که پستچی ها و نامه برها در سرویس های پستی کار می کردند و محموله خود را در چنین کیف هایی حمل می کردند. هدف از طراحی این مدل کیف ها این بود که دستان نامه بر هنگام کار و حمل نامه ها آزاد باشد تا بتواند کارهای عمومی خود مثل راندن وسیله نقلیه را به راحتی انجام دهد.

این مزیت مهم به اضافه امکان ایجاد تنوع در سایز کیف باعث شد تا هم طراحان مد و هم مشتریان به دنبال وارد کردن مدل کیف دوشی به دنیای مد و استفاده روزمره باشند. برند Globe Canvas/ De Martini نخستین برندی بود که این کار را انجام داد و کیف های دوشی در مدل های متنوع را به بازار ارائه داد. اکنون پس از چند دهه شاهد این هستیم که کیف دوشی به یک کیف ضروری روزمره هم برای آقایان و هم برای خانم ها تبدیل شده است.

انواع مدل کیف دوشی زنانه

  • مدل کیف دوشی زنانه دورنگ ساده
  • مدل کیف دوشی زنانه مخمل ستاره دار
  • کیف دوشی زنانه چرم با استایل بوهمیایی
  • مدل کیف دوشی زنانه چرم ساده زینی
  • کیف دوشی زنانه زنجیردار مجلسی ساده
  • کیف دوشی زنانه پوست ماری
  • کیف دوشی زنانه چرم دسته‌دار حلقه‌ای

منبع : pinterest

90 / 100

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×