» سبک زندگی » دنیا مد و لباس » 10 مدل دسته گل عروس ترند سال 2023
مدل گل عروس
دنیا مد و لباس

10 مدل دسته گل عروس ترند سال 2023

ژوئن 30, 2023 50131

برای هر عروسی مهم است که چه دسته گلی داشته باشد و بنابراین همیشه خانم‌ها به دنبال زیباترین و جدیدترین دسته‌گل‌ها برای عروسی خود هستند. با جدیدترین مدل‌های دسته گل عروس در سال جدید برای ایده گرفتن همراه ما باشید.

زیباترین دسته گل عروس جهان

زیباترین دسته گل عروس جهان

وقتی صحبت از دسته گل به میان می آید، عروس ها اکنون بیش از همیشه انتخاب های جسورانه ای انجام می دهند. عناصر شگفت‌انگیز و غیر سنتی برای ایجاد طرح‌هایی تازه، جسورانه و زیبا به کار می‌روند. آیا به دنبال راه های منحصر به فرد برای ایجاد یک بیانیه با شکوفه های عروس خود هستید؟ در اینجا 15 ایده زیبا برای دسته گل عروسی مدرن ارائه شده است.

بیشتر بخوانید :

۱۶ مدل لباس مجلسی مخمل دخترانه و زنانه جذاب

۱۰ تا از بهترین برندهای دنیای مد که باید بشناسید

لاکچری دسته گل عروس اروپایی

لاکچری دسته گل عروس اروپایی

دسته گل عروس لاکچری

دسته گل عروس لاکچری

برترین مدل های دسته گل برای عروسی های 2023 را دریافت کنید. از دسته گل های آبشاری گرفته تا ژست های کوچک، آنچه را که عروس ها برای روز بزرگ خود باید بدانند، بیابید.

دسته گل عروس رز

دسته گل عروس رز

دسته گل عروس جدید

دسته گل عروس جدید

دسته گل عروس ایرانی

دسته گل عروس ایرانی

دسته گل عروس ایرانی

دسته گل عروس ایرانی

دسته گل عروس طبیعی

دسته گل عروس طبیعی

دسته گل عروس ۱۴۰۱

دسته گل عروس ۱۴۰۱

گل عروس طبیعی

دسته گل عروس و هرچیزی که باید درباره آن بدانید

دسته گل ، یکی از مهمترین نمادهای عروسی است. نوع چیدمان گل ها، رنگ ها و حتی انتخاب گل می تواند حاوی پیامی باشد، که شما احتمالا از آن بی خبرید. این که گل ها تنها موجودات زنده در میان المان های مختلف عروسی هستند؛ می تواند نشان دهنده ی اهمیت آن باشد.

گل ها می توانند به راحتی احساسات ما را نشان دهند، می توانند منتقل کننده ی عشق، احساس و عاطفه باشند. پس نباید بی تفاوت از کنار انتخاب آنها بگذریم.
حتی تعداد گل ها در دسته گل هم اهمیت دارد. بر اساس یک  باور قدیمی، باید تعداد گل ها در دسته گل عروس حتما فرد باشد.

دقت به این ریزه کاری ها اغلب در نزدیکی های مراسم عروسی فراموش می شوند؛ اما اگر سر فرصت، مطالب این مقاله را بخوانید و به ذهن بسپارید، می توانید انتخاب راحت تری در روز عروسی تان داشته باشید.

خلاق باشید:

قرار نیست که همیشه دسته گل متشکل از گل های رز سفید یا قرمز باشد. کمی خلاقیت به خرج بدهید. گل هایی نظیر ارکیده یا ادریسی می تواند دسته گلی زیبا برای شما بسازد که نگاه مهمانان را خیره کند.
هیچ وقت به دنبال کلیشه ها نباشید. دسته گل های گرد و کوچک که به راحتی در دست حمل می شوند، در کنار زیبای های که دارند، خیلی تکراری شده اند.

دسته گل عروس مصنوعی هرگز

برای دسته گل  هرگز سراغ گل های مصنوعی نروید. در دهه های گذشته، دسته گل های مصنوعی رواج زیادی داشتند، دلیل این امر احتمالا به رونق نداشتن بازار گل طبیعی و یا ذائقه ی عمومی بر می گشت. اما امروزه گل های طبیعی به دلیل طراوت و نشاطی که به مجلس عروسی می بخشند، در درجه ی اول انتخاب عروس خانم ها قرار گرفته اند.

دسته گل یا شاخه گل؟

اگر به دنبال تنوع طلبی هستید، می توانید از این نکته استقبال کنید. به جای دسته گل، از شاخه گل های طبیعی بدون هیچ تزئینی استفاده کنید. یا از گل های طبیعی برای تزئین لباس یا موهایتان کمک بگیرید. همچنین می توانید از گل های طبیعی به عنوان دستبند یا بازو بند نیز استفاده کنید.

مدل های متنوع

می توانید به تناسب لباسی که در مراسم عروسی تان به تن خواهید کرد، دسته گل متفاوتی را انتخاب کنید، دسته گل های آبشاری با لباس عروس دنباله دار، تناسب بیشتر دارند و دسته گل های گرد و کوچک با  لباس پرنسسی هماهنگی دارد.

هماهنگی دسته گل با فصل ها

عروس خانم های خلاق، همیشه به جزئیات دقت می کنند. این جزئیات به ظاهر کم اهمیت می توانند، نقطه ی قوت عروسی شما باشند. اگر به ترکیب رنگ ها و انرژی آن ها اعتقاد دارید، می توانید رنگ دسته گل عروسی تان را با رنگ های فصلی که در آن مراسم تان را برگزار می کنید، هماهنگ کنید. گل های سبز و صورتی در فصل بهار، گل های نارنجی و زرد در فصل پاییز، گل های سفید در  فصل زمستان، زیبایی خاصی به شما خواهد بخشید.

منبع : عروس

90 / 100

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×